Σάββατο 17 Οκτωβρίου 2015

Capital Controls and Online Shopping!

Το σημερινό ποστ θα είναι πολύ σύντομο, μιας και θέλω απλώς να μοιραστώ τον ενθουσιασμό μου μαζί σας και τα καλά νέα της ημέρας!

Το λατρεμένο iHerb έβαλε επιτέλους ως επιλογή πληρωμής το PayPal!

Το timing δεν θα μπορούσε να είναι καλύτερο, μιας και με την πιστωτική- χρεωστική- prepaid κάρτα μας, δεν μπορούμε να ψωνίσουμε από τα sites του εξωτερικού.

Μπορούμε όμως να πληρώσουμε μέσω Paypal, αρκεί να έχουμε διαθέσιμο υπόλοιπο στο balance! (Το Request Money έχει σώσει πολλές αγορές)


Αυτή την περίοδο, το iHerb έχει 3,50 € μεταφορικά ανεξάρτητα από το βάρος της παραγγελίας σας και μην ξεχνάτε ότι χρησιμοποιώντας τον κωδικό TSN539, έχετε έκτωση εως και -$10 από την πρώτη σας παραγγελία!


Μπορείτε να πάρετε ιδέες για το τι να αγοράσετε από τα παλαιότερα hauls μου, αλλά και από το τωρινό καλάθι μου!

Παλιότερες παραγγελίες μου και reviews:

http://sissisplace.blogspot.gr/2014/06/iherb-haul-review.html
http://sissisplace.blogspot.gr/2015/01/iherb-haul.html
http://sissisplace.blogspot.gr/2015/01/elf-products-review.html

Το καλάθι μου:

http://eu.iherb.com/tr/cb?pcodes=ECT-07423_SFM-10200_UEC-70141_CES-05310_YGT-41525_DES-33745_DES-33741_SBC-00210_CBD-30006qty2_LAD-00320_HUR-00514&rcode=TSN539

Καλές αγορές!

11 σχόλια:

  1. Πολλές φορές μας έλυσε τα χέρια το paypal τον τελευταίο καιρό...
    Άντε, καλές (μας) αγορές!
    Φιλάκια πολλά, κούκλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μου την δίνει το paypal!!!! 2 φορές με άφησε κανονικά να κάνω αγορές και μετά τζίφος! ευτυχώς που υπάρχει και το Balance και στέλνουμε λεφτά στον εαυτό μας, χιχιχι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αλήθεια!? Δεν το ήξερα ότι γίνεται και έτσι! Δε ξέρεις πόσο καιρό θέλω και προσπαθώ να ψωνίσω από το εξωτερικό και δε μπορω!! Τελεια!! Thanks!!! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Natts: Που καταντήσαμε! Να ζητάμε λεφτά από τον εαυτό μας! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. The products look nice :)
    BLOG M&MFASHIONBITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
    Maria V.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλησπέρα! Εμείς που δεν έχουμε pay pal κ δε γνωρίζουμε τη διαδικασία τί κάνουμε ; αγορές από Αγγλία έχω κάνει στο παρελθόν με την πιστωτική όμως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπέρα! Εμείς που δεν έχουμε pay pal κ δε γνωρίζουμε τη διαδικασία τί κάνουμε ; αγορές από Αγγλία έχω κάνει στο παρελθόν με την πιστωτική όμως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @jenny: Δυστυχώς νομίζω ότι χωρίς paypal είναι ανδύνατον να κάνετε αγορές από το εξωτερικό πλέον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

© sissi's place, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena