Σάββατο 10 Νοεμβρίου 2012

Πάμε για νέο διαγωνισμό με 10 νικητές!

Καλημέρα κούκλες!

Και ναι, πολύ καλά διαβάσατε! Ενώ ακόμα τρέχει ο διαγωνισμός στη σελίδα μου στο fb ( πάρτε μέρος εδώ ), έρχεται νέος διαγωνισμός εδώ στο blog!

Είμαι πραγματικά ΚΑΤΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΕΝΗ γι΄αυτό το Giveaway, γιατί μου το πρότεινε μια εταιρία, η οποία κέρδισε την καρδιά μου και τις εντυώσεις μου, σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα! Μιλάω φυσικά για την εταιρία Harnn, για τα προϊόντα της οποίας σας είχα μιλήσει σε εκτενέστατο ποστ πριν λίγο καιρό (δείτε το εδώ ).

Προσφάτως είχα ποστάρει στο fb μια φωτογραφία από ένα κεράκι που είχαν την καλοσύνη να μου χαρίσουν, όταν είχα επισκεφτεί το κατάστημά τους και είδα ότι άρεσε σε πολλές από εσάς!



Δικαίως βεβαίως, βεβαίως, διότι πέραν του ότι μυρίζει τέλεια (γιασεμί, μανώλια και ylang ylang), είναι βασισμένο στην αγιουβέρδα, βοηθάει πολύ στην χαλάρωση, ενώ δεν επιβαρύνει τα μάτια γιατί δεν παράγει καπνό.

Πρόκειται για  οργανικά κεριά χωρίς παραφίνη πετρελαιοειδή και μπορείτε να τα στάζετε στο σώμα ακόμα κι όταν έχουν τη φλόγα (γιατί γίνονται απλώς ζεστά) και να κάνετε μασάζ με το λαδάκι που μυρίζει υπέροχα! Εξαιτίας της οργανικής τους σύστασης, διαρκούν πολύ περισσότερο από ένα κερί του εμπορίου, διότι είναι βραδείας καύσης!

Η εταιρία Harnn λοιπόν, είχε την καλοσύνη να προσφέρει όχι σε μια, ούτε σε δυο, αλλά σε ΔΕΚΑ αναγνώστριές μου, από ένα κεράκι σαν το δικό μου, και την χιλιοευχαριστώ γι' αυτό!

Βέβαια, μπορείτε να επιλέξετε εσείς το άρωμα που σας αρέσει περισσότερο:

  • Ενας συνδυασμός είναι με λεβάντα κι ευκάλυπτο, διευκολύνει την αναπνοή, καθαρίζει το χώρο και καταπραύνει τους μύες και τους πόνους στο σώμα όταν εφαρμοστεί ως λάδι στο σώμα.
  • Ο δεύτερος, είναι με γεράνι κι ευκάλυπτο, χαλαρωτικό, προάγει την αισιοδοξία και θυμίζει τριαντάφυλλο σαν άρωμα. Στο σώμα προσφέρει βαθειά ενυδατωση κι ανάπλαση.
  • Ο τρίτος είναι το δικό μου, με γιασεμί, μανόλια και υλάνγκ υλάνγκ, αφροδισιακό, ερωτικό, χαλαρωτικό.


ΠΡΟΣΟΧΗ: Ο μόνος όρος που έθεσε η εταιρία, είναι οι τυχερές να περάσετε να παραλάβετε το κεράκι σας από το κατάστημα της Harnn στο Κολωνάκι! (μετά από συνεννόηση μαζί μου)

Όπως καταλαβαίνετε λοιπόν, μπορείτε να πάρετε μέρος μόνο αν μένετε στην Αθήνα! Οι υπόλοιπες αναγνώστριές μου, θα πρέπει να περιμένουν για το επόμενο Giveaway που θα ξεκινήσει με τη λήξη αυτού!
Τώρα, όσες τυχερές μένετε Αθήνα, δεν έχετε παρά να συμπληρώσετε τα στοιχεία της φόρμας και 10 από εσάς θα αποκτήσουν από ένα υπέροχο κεράκι!

Για να είναι έγκυρη η συμμετοχή σας, θα πρέπει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ να ακολουθείτε το blog μου μέσω GFC!!! Είναι κρίμα να λαμβάνετε μέρος με άκυρη συμμετοχή, οπότε προσοχή!

Καλή επιτυχία σε όλες σας!!!


a Rafflecopter giveaway

91 σχόλια:

  1. τέλεια!!!!!!!!!!!αυτά τα κεριά πρέπει να είναι φανταστικά!!!!!! Θα πάρω για μένα και θα πάρω και για δώρο τώρα στις γιορτές !!thank you sissy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εχω πάρει ένα κερί τέτοιο για δώρο γιατί εκτός από αυτά που λέτε έχει τέλεια συσκευασία! Έχει έ΄να μεταξωτό σαν σακουλάκι είναι κι έχει και μεταλλικό καπάκι ώστε όταν δε χρησιμοποιείται να κρατά όλα τα συστατικά του καλά σφραγγισμένα!! Η φίλη μου που της το πήρα δώρο ξετρελλάθηκε!! Και δεν είναι καθόλου ακριβό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα, η εβδομάδα ξεκίνησε με ωραία αρώματα.Αυτό με το γιασεμί πρέπει να είναι τέλειο!!!!!
    GFC: ANGELIKI

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ, τι τέλειος διαγωνισμός!!! Το θέλω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λεβαντα και ευκαλυπτος πρεπει να ειναι τελειο,καθαριοτητα!!
    Καλη επιτυχια!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μϊα κρέμα χεριών έχω δοκιμάσει και είναι εξαιρετική

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. axxx thelw para para polu na kerdisw ta exw dei auta ta keria kai einai apla uperoxaa <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν την έχω ξανακούσει την συγκεκριμένη εταιρία, αλλά θα ήθελα να δοκιμάσω κάποιο προϊόν της, ας ξεκινήσουμε με το κεράκι αν είμαστε τυχερές..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΩ, ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ομολογώ ότι δεν την είχα ακούσει την εταιρεία, ευκαιρία να τη μάθω τώρα!! Το κερί νιώθω ότι το μυρίζω ήδη!!! (το δικό σου φυσικά, τρελαίνομαι για το γιασεμί!) Καλή μας επιτυχία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι ομορφο δωρακι!!!!! πρεπει να μυριζει υπεεεεροχα....
    GFC: Katerina dem
    Facebook: katerinaki dem demertzi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τέλειο!!! Για κάποιο λόγο μου βγάζει σφάλμα στο βήμα 2 & δεν μπορώ να δω την σελίδα!!! :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλημέρα
    Έτοιμη η ανάρτηση του διαγωνισμού στο KERDISETO και στη σελίδα μας στο Facebook Kerdiseto-Δωρεάν Online Διαγωνισμοί

    Η ανάρτηση εδώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. βγαζει σφαλμα στο βημα 2!κοιταξτε το!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ωραιος διαγωνισμος σισσυ!

    ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. teleia arwmatakia kali epitixia se olous!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. το ειδα...δυστυχως δεν μπορεσα να το φτιαξω, οποτε απλα πατε στο fb και κανετε Like στη σελιδα της harnn!Sorry :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πανέμορφος διαγωνισμός!Thanku και καλή επυτιχία σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Mmmm!!Και ήθελα πολύ να τα δοκιμάσω!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. γιασεμί, μανόλια και υλάνγκ υλάνγκ είναι τα αγαπημένα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αναστασία Φ.Κ
    ΤΕΛΕΙΟΟΟΟΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Δεν τα έχω δοκιμάσει τα προϊόντα , αλλά φαίνονται υπέροχα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Δεν τα έχω δοκιμάσει τα προϊόντα , αλλά φαίνονται υπέροχα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. πόσο υπέροχα.... θυμίζει Αμερική και γενικά εξωτερικό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Κώστας Κουτσούρης
    για την γυναικα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. καλησπέρα! μένω στον Πειραια και δεν ανεβαίνω συχνά Αθήνα πόσο μαλλον Κολωνάκι....ειναι η ευκαιρία μου, αν σταθώ τυχερή, να γνωρίσω το κατάστημα και τα προιοντα. Καλή επιτυχία και ευχαριστούμε

    facebook Mary Andreadaki
    twitter peiraiki
    e-mail mairi_kostas@hotmail.com
    GFC Mary Andreadaki

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!
    paxoulitsa13@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Δεν τα έχω δοκιμάσει τα προϊόντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Δεν την εχω ακουστα αυτην την εταιρια και μακαρι να κερδισω για να την δοκιμασω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. den exo dokimasei kati apo auti tin etaireia, an kerdiso tha einai i proti fora!! Euxaristoume gia tin eukairia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. λατρεύω τα κεριά και αυτά είναι πραγματικά υπέροχα..ευχαριστούμε για το όμορφο give away!!!
    Μαίρη Σιάχρα
    email: mary2002do@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. exw akousei ta kalutera alla den exw dokimasei akoma, isws twra na fanw tyxerh gfc pepi facebook Pepi Gluko Tsoureki

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. πεθαίνω για κεριά και τα συγκεκριμένα πρέπει να είναι φοβερά!!! Καλή μας επιτυχία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Δεν έχω ακόμη γιατί δεν είχα τη χαρά να έχω ποτέ ένα αλλά ευελπιστώ facebook: Tina Sunday, gfc: ntina karidi, twitter: @redford2006

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. http://www.harnnhellas.gr/pagesall/productsdetails.aspx?ProId=150

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ανυπομονώ να το δοκιμάσω το κεράκι λατρεύω τα κεριά και ειδικά αυτά που είναι φτιαγμένα από φυσικά υλικά κ ο καπνός τους δεν σε πνίγει όπως είπες. μακάρι να είμαι μια από τις 10 τυχερές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. everything!
    facebook: Δέσποινα Κρήτη
    GFC: Despoinis Kyriakaki
    twitter: @kyriakatsi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ενα σκραμπ σώματος είχα δοκιμάσει και ήταν πολύ ωραίο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. super giveaway!
    fb:Flora Ger
    email:floranceaga@yahoo.gr
    gfc:flora aga

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Το δικό σου κεράκι θέλω, γιασεμί και ylang ylang είναι από τα αγαπημένα μου αρώματα! Και η κρεμούλα χεριών έχει μπει στη wl ήδη! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Μμμμ...προτιμώ το γιασεμί, μανόλια και υλάνγκ υλάνγκ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Μμμμ...προτιμώ το γιασεμί, μανόλια και υλάνγκ υλάνγκ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Προτιμώ το γιασεμί, μανόλια και υλάνγκ υλάνγκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Δώσε μου κερί και πάρε μου την ψυχή, μ αρέσει να κάθομαι με τις ώρες να τα κοιτάω και να παίζω οπότε μπορείς να φανταστείς ότι ξετρελάθηκα με την ιδέα ότι γίνονται λαδάκι για το σώμα. Θα χαρώ πολύ να πάω στο κατάστημα να κάνω κι εγώ ένα review.
    kathrinoula@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Λεβαντα και ευκαλυπτος :)
    mariaf190@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. GFC: chazlp1989
    Είχα δοκιμάσει παλιότερα το Himalaya Magnolia Brown Sugar Body Scrub και μου άρεσε πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Δεν έχω δοκιμασει ακομη καποιο προιόν...τωρα που ανακαλυψα την εταιρεία, είναι ευκαιρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. κοριτσια εγώ μόλις πήρα ένα και το άναψα!! Είναι με γεράνι κι ευκάλυπτο - το ροζ- και είναι απλά ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟΟΟΟ!!!!!!!! Δοκιμάστε το ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ για ενυδάτωση στο σώμα, έχει υπέροχη αίσθηση και δεν αφήνει λιπαρότητα και το άρωμά του μένει!!Απίστευτο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Τέλειος διαγωνισμός! Λατρεύω τα κεριά!!
    kaitlyn.dulcet@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. γιασεμί, μανόλια... τι τελεια που ειναι!
    maria kougioufa
    mariamalv@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Τέλειος διαγωνισμός και απίστευτα κεριά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Μου αρέσουν πολύ τα κεριά! Θα προτιμούσα αυτό με το γιασεμί!
    marianthi_t40@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο προϊόν αυτής της εταιρείας αλλά θα ήθελα να ξεκινήσω από το κεράκι...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Κ το mail μου σε περίπτωση που χρειαστεί! chsavvina@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. όλα είναι υπέροχα πραγματικά
    katsanevakiaik@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Δεν έχω δοκιμάσει τίποτα από την εταιρία, για να είμαι ειλικρινής!!
    Ευκαιρία!! χιχι!!
    Κατερίνα Ρ. - Kat_bug

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Υπέροχος διαγωνισμός! Θέλω πολύ να κερδίσω!
    rousalia.prousali@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Δεν έχω δοκιμάσει προιόντα της συγκεκριμένης εταιρείας αλλά ίσως τώρα είναι η ευκαιρεία! ;)
    katinaki@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Τα κεράκια είναι υπέροχα απλά!! m.araki.iii@hotmail.com
    gfc: Maria Tzeliou
    fb: Maria Tze

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Περιμένω εντυπωσεις από εσάς που κερδίσατε!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Ξέρει κανείς αν υπάρχουν και σε μεγαλύτερο μέγεθος? Υπάρχει και eshop?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

© sissi's place, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena