Παρασκευή 9 Νοεμβρίου 2012

Shea d' Afrique: Ένας έρωτας γεννιέται!

Καλημέρα κορίτσια!

Πριν κάμποσο καιρό, όπως ίσως θα θυμάστε, είχα πάει στο φεστιβάλ ομορφιάς με δυο φίλες bloggers, την Ντέπυ και την Έλλη.

Σε ένα περίπτερο στην έκθεση, υπήρχαν δείγματα από το Shea Butter Shea d' Afrique, (για το οποίο μόνο είχα διαβάσει στο Internet), και έτσι πήραμε και εμείς για να το δοκιμάσουμε. Όταν επέστρεψα σπίτι και όλο ανυπομονησία το άνοιξα για να το χρησιμοποιήσω, παρατήρησα ότι υπήρχαν κάτι άσπρα γρομπαλάκια μέσα στο προϊόν του οποίου η υφή είναι κάπως σαν κεραλοιφή (ναι, ξέρω είναι πολύ επιστημονική η περιγραφή μου!).

Anyway, έστειλα μηνυμα στην εταιρία να την ενημερώσω και μου απάντησαν άμεσα ότι αυτό είναι απόλυτα φυσιολογικό, και ότι πρόκειται για το Shea Butter το οποίο  "πήζει" λόγω θερμοκρασίας και έλλειψης χημικών. Τους ευχαρίστησα και έμεινε εκεί το θέμα. Δύο μέρες μετά με ρώτησαν αν θα ενδιαφερόμουν να μου στείλουν ένα full size product 50 ml και να γράψω κάποιο review για αυτό, πράγμα και το οποίο δέχτηκα με μεγάλη χαρά!


Πάμε λοιπόν να δούμε τι είναι το Shea d' Afrique; Πρόκειται για ακατέργαστο Shea Butter, χωρίς χημικά πρόσθετα, πιστοποιημένο από τον ΕΟΦ. Είναι γερμανικό προϊόν, και έρχεται σε 3 αρώματα: κλασικό, με aloe vera και biolemon! Εγώ επέλεξα να δοκιμάσω αυτό με το λεμόνι. Ορίστε τα συστατικά του: Shea Butter, ελαιόλαδο και Cymbopogon nardus oil (που είναι αυτό που δίνει το λεμονένιο άρωμα). Όπως βλέπετε δεν περιέχει τίποτα επιβλαβές και χημικό και γι' αυτό χρησιμοποιείται σε πρόσωπο και σώμα!Κυκλοφορεί σε συσκευασία 50 ml και 100 ml.


Πάμε τώρα στις εντυπώσεις μου! Εμένα που λέτε με έχει σώσει: Γιατί είμαι παράξενη! Βαζελίνη δε χρησιμοποιώ, γιατί τη σιχαίνομαι! Δηλαδή, πιο χημικό, πεθαίνεις! Σόρρυ, αλλά ούτε στα πόδια δεν τη βάζω, πόσω μάλλον στα χείλη! Ε, λοιπόν, επειδή πεισματικά αρνούμαι να υποκύψω στην ενυδατική μαγεία της βαζελίνης, έχω θέμα με φτέρνες και αγκώνες.

Και εδώ έρχεται η καλή νεράιδα του παραμυθιού και με σώζει! Έβαλα, που λέτε, την πρώτη φορά στα ποδαράκια μου Shea d' Afrique και καλτσούλες και κοιμήθηκα και το πρωί είχαν γίνει τόσο μαλακά, και χωρίς να τα τρίψω με ελαφρόπετρα, που εντυπωσιάστηκα! Έκτοτε το έχω καθιερώσει!

Και κάτι ακόμα: Αυτό που επίσης σιχαίνομαι στη βαζελίνη, είναι η υφή της! Άντε και την έβαλα στις πατούσες, μετά πρέπει να σηκωθώ να πλύνω τα χέρια μου, για να μην κάνω μπάχαλο τον κόσμο και να μαι αναγκασμένη να κοιμάμαι σαν τη μούμια! Ε, αυτό δε συμβαίνει με το αθώο Shea d' Afrique. Έχει πολύ πιο ελαφριά και ευχάριστη υφή, απορροφάται σχετικά γρήγορα (δεδομένης της υφής και της σύστασής του) και δεν με ενοχλεί να το αφήνω στα χέρια μου όλο το βράδυ!

Tέλος, είναι τόσο συμπυκνωμένο, που χρειάζεται μια απειροελάχιστη ποσότητα! Είναι σταθερό και μόλις έρθει σε επαφή με το δέρμα, κυριολεκτικά λιώνει! Απίστευτη αίσθηση!

Το μόνο αρνητικό που βρήκα, είναι ότι επειδή ακριβώς είναι τόσο συμπυλνωμένο και στερεό, είναι δύσκολο να βγει, κάπως πρέπει να  το "ξύσετε" . Γι' αυτό εγώ χρησιμοποιώ μια μικρούλα σπατουλίτσα, από αυτές που έχουν στα καταστήματα καλλυντικών για να βάζουν τις κρέμες!

Αν θέλετε να το βρείτε, μπορείτε να μπείτε εδώ και να εντοπίσετε που πωλείται!

Η τιμή του είναι περίπου (εξαρτάται από το σημείο πώλησης) 15 € τα 50 ml και 19 € τα 100 ml. Φτηνά δεν τα λες, όμως όσες έχετε ασχοληθεί λίγο με βιολογικά προϊόντα θα ξέρετε ότι είανι πάντα πιο ακριβά, από τα υπόλοιπα. Εδώ ισχύει το σλόγκαν, η ποιότητα πληρώνεται!

Ελπίζω να μην σας ζάλισα με το τεράστιο ποστ, αλλά ήθελα πραγματικά να μοιραστώ τον ενθουσιασμό μου μαζί σας!

Εσείς χρησιμοποιείτε βαζελίνη; Πιστεύετε ότι είμαι πολύ περίεργη; Θα χαρώ πολύ να μοιραστείτε τις σκέψεις σας μαζί μου!

11 σχόλια:

  1. OOO φαίνεται πολύ καλή....!!!ξέρεις που μπορουμε να την βρουμε??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δες εδώ! http://www.shea-d-afrique.de/docs/shop_gr.pdf

    Απ' ό,τι είδα, υπάρχουν πολλα σημεια πώλησης που εξυπηρετουν ολες τις περιοχες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ενδιαφέρουσα περίπτωση φίλτατη!!! Θα το κοιτάξω! Οι πατουσίτσες μου θα σου είναι ευγνωμονούσες!:Ρ
    φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. χαχαχαχαα ετσι αργυρωωω! εγω παω να παρω μερος στο giveaway σου! τα χειλακια μου θα σε ευγνωμονουν αν ειμαι τυχερη!φιλακιαα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΜΜΜ, τι μας κανεις! Και μονο που σκεφτομαι ποσο υπεροχα πρεπει να μυριζει..
    Kristina recently posted.. What Are You?!.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ενδιαφέρον! Κ εγώ τρελαίνομαι για τέτοια προϊόντα! Ξέρεις πού τα βρίσκουμε;
    Φιλιά!

    http://dreamofbeauty22.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Ειρήνη Ν. : ρίξε μια ματιά εδώ http://www.shea-d-afrique.de/docs/shop_gr.pdf

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ακούγεται ενδιαφέρον προϊόν...Thanx for sharing doll!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ειναι υπεροχο!!Το χρησιμοποιω κυριως το βραδυ στο προσωπο αλλα επειδη οπως ειοες και εσυ ειναι ιδιαιτερα
    λιπαρο εγω το εχω αραιωσει μια μικρη ποσοτητα shea butter
    με λαδι καρυδας!!γινεται πιο ρευστο και πιο ευχαριστο στο δερμα!ακομα αν ασχολεισαι με χειροποιητες κρεμες ειναι υπεροχη βαση!!
    ΣοφιαΤ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τελεια τιπς και τα δυο Σοφία! Θα δοκιμασω να το χρησιμοποιησω σαν βάση και θα σου πω εντυπωσεις! Ευχαριστω πολυυυυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. να σου πω την αληθεια χρησιμοποιω βαζελινη και δεν εχω καποιο προβλημα οποτε το θυμαμαι την χρησιμοποιω αλλα στους αγκωνες που εχω παρατηρησει δεν κανει και τοσο δουλεια!!!λες να κανει αυτο το προιον φαινεται πολυ καλο και θελω να το δοκιμασω αμεσως!!!!χιχιχ
    φιλακια!!!!:)
    http://sylviefashionlove.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

© sissi's place, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena