Πέμπτη 22 Νοεμβρίου 2012

My new addiction: Exotic Oil by Lorven!

Καλημέρα κούκλες!

Όπως ίσως θα θυμάστε από τα λαδάκια για τα μαλλιά ξεχώρισα αυτό της L' Oreal γιατί πέρα του ότι (το λένε πλέον όλες όσες το δοκιμάζουν) κάνει δουλειά, είναι και πολύ οικονομικό!Διότι τι να το κανω το απαλό μαλλί, όταν πρέπει να σκάσω 30 ευρουλάκια για ένα λάδι;

Το μόνο αρνητικό του Extraordinary Oil είναι το άρωμά του... Εμένα δεν μου αρέσει καθόλου! Δεν μένει (ευτυχώς) η μυρωδιά για ώρα, αλλά θα προτιμούσα κάτι που πέρα από το να ανυδατώνει τα μαλλιά μου και να τα κάνει απαλά, να τα αρωματίζει και ελαφρώς!

Και προσφάτως το βρήκα!

To Exotic Oil της Lorven είναι ένα λαδάκι που συστληνω ανεπιφύλακτα!


Και εξηγούμαι: Κατ' αρχάς μυρίζει ΥΠΕΡΟΧΑ! Περιέχει έλαιο monoi και μυρίζει γαρδένια!! Δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσο τη λατρεύω αυτή τη μυρωδιά! Είναι διακριτική, αλλά μένει και στα μαλλιά! Το έχω μονίμως στο γραφείο μου και όλο και το μυρίζω! (Ξέρω, ξέρω είμαι τραγική!)

Απευθύνεται κυρίως σε γυναίκες με βαμμένα μαλλιά, καθώς η σύνθεσή του, τα βοηθάει να διατηρήσουν για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα το χρώμα, και να μην φαίνονται θαμπά!

Τα δικά μου μαλλιά, δεν είναι βαμμένα, αλλά ό,τι μπορεί να θρέψει και να επανορθώσει τα ταλαιπωρημένα και ξηρά από τις βαφές μαλλιά, σίγουρα δεν βλάπτει τα δικά μου!

Εννοείται ότι δεν τα λαδώνει, τα αφήνει απίστευτα ενυδατωμένα, λεία και απαλά, διακριτικά αρωματισμένα- ό,τι μπορεί κανείς να ζητήσει κανείς!


Εγώ το χρησιμοποιώ ως εξής:

-Μια φορά την εβδομάδα, πριν το λούσιμο, βάζω μαι γενναιόδωρη ποσότητα στα μαλλιά μου και το αφήνω να δράσει για 30 λεπτά. Μετά λούζομαι κανονικά και τα μαλλάκια μου είναι μεταξένια!

- Μετά το λούσιμο,όσο είναι ακόμα νωπά τα μαλλιά, αντί για conditioner, χρησιμοποιώ το exotic oil.

- Πριν βγω έξω, απλώνω λίγο στα μαλλιά μου, και αμέσως φρεσκάρονται και γίνονται μεταξένια στην υφή, ενώ μυρίζουν και πολύ ωραία!

Α! Μην ξεχάσω να σας πω ότι το άλλο τέλειο χαρακτηριστικό του exotic oil, είναι ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί και στο σώμα! Εξηγούμαι: Δεν θα το βάλετε αντί για body lotion, αλλά, θα το απλώσετε στα χεράκια σας αφού το βάλετε στα μαλλάκια σας,(και σε αγκώνες και γόνατα) και θα με θυμηθείτε!


Και το καλύτερο: Κοστίζει  γύρω στα 12 €, οπότε είναι και πολύ οικονομικό, παρά την luxury συσκευασία του, αλλά και το εκπληκτικό περιεχόμενό του!

Μετά από όλα αυτά, καταλαβαίνετε ότι μπορώ να πω με σιγουριά ότι... a new love is born!

10 σχόλια:

  1. posa ml einai? thanks gia to post!
    endiaferesai gia civeaway? http://thoughtsofamakeupaholic.blogspot.gr/2012/11/giveawayssssssss.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ τελειο,αντε μια φορα δε θα ειμαι η κακια της παρεας,να κραζω προιοντα,οντως ακουγεται πολυ καλο,θα το δοκιμασω,εχω μανια,εχω απο Lierac,Nuxe,αλλα τπτ δε κανουν μονο που εχουν ωραιο αρωμα,αλλα και ακριβα και τπτ να μη κανουν;Ε,οχι.
    Αυτο ομως και οικονομικο και αρωμα και τη δουλεια του να κανει,θα παω σημερα κιολας να το δω απο κοντα!
    Εχω μανια και γω με τα λαδια,και ελαιολαδο χρησιμοποιω ακομη,χαχχαχ,αληθεια,ευχαριστουμε που το μοιραστηκες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σούπερ!! Με κάνεις να θέλω να το δοκιμάσω!! Κι εγώ έψαχνα για λαδάκι με ωραία μυρωδιά!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χμ.. Πολύ ενδιαφέρον! Θα το δοκιμάσω μόλις τελειώσω της l'oreal! :)
    Φιλιά!

    http://dreamofbeauty22.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Gen Emman:ειναι 125 ml...

    @Despoina:καλε και εγω βαζω ελαιολαδο σαν μάσκα μια φορα το μηνα!χιχιχι!απλο, οικονομικο καιαποτελεσματικο!Δυστυχως μυριζει τηγανιλα και λαδωνει το ΣΥΜΠΑΝ!!!Και για να λουσεις το μαλλι φτυνεις αιμα!Πιφφ!

    @The beauty Fairy: Μυρισε το, και ελα να μου πεις εντυπωσεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η συσκευασία του ωραία που είναι!
    Για να πάω να το κοιτάξω :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. μια χαρά..αν μυρίζει και τόσο όμορφα,σιγουρα θα κερδίσει μια θέση στο μπάνιο μου!
    καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αν μυρίζει τόσο ωραία το θέλω κι εγώ! Και η τιμή του είναι τέλεια φυσικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. wraio blog!!!rixe mia matia k sto diko moy, http://newbornfashionistas.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μου φαινεται πως θα το δοκιμασω χιχιχ!!!η μυρωδια του νομιζω πως θα με ξετρελανει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

© sissi's place, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena