Δευτέρα 7 Απριλίου 2014

To Buy or Not To Buy? Korres Wild Rose Overnight Sleeping Facial

Καλημέρα όμορφες και καλή εβδομάδα!

Το σημερινό ποστ, αφορά σε ένα πολυσυζητημένο προϊόν στα ξένα blogs και youtube channels, ενώ είμαι σίγουρη ότι σε λίγο καιρό, θα γίνει μεγάλος ντόρος γι' αυτό και στα ελληνικά blogs, καθώς στην Ελλάδα έφτασε πριν από λίγο καιρό και δεν έχει προλάβει ακόμα να πολυδιαφημιστεί...


Ο λόγος για την επανορθωτική μάσκα ύπνου Άγριο Τριαντάφυλλο ή την Wild Rose Overnight Sleeping Facial από την εταιρία Κορρές. Ήθελα να την δοκιμάσω εδώ και πάρα πολύ καιρό, αφού είχα ακούσει πολύ καλά λόγια από τις ξένες γι΄αυτή τη μάσκα, και έτσι μόλις κυκλοφόρησε, έσπευσα να την αγοράσω! Αγόρασα λοιπόν το σετάκι που έχει full size την απολεπιστική μάσκα με  ΑΗΑ (την οποία ήθελα να δοκιμάσω ούτως ή άλλως) και την επανορθωτική μάσκα ύπνου σε travel size των 20 ml! Η ποσότητα είναι πάρα πολύ καλή, αν αναλογιστείτε ότι αυτή η μάσκα μπαίνει όπως μια κρέμα προσώπου, σε ένα πολύ λεπτό στρώμα και απλώς την ξεβγάζετε το πρωί!

Θα ήθελα κατ΄αρχάς να επισημάνω κάτι που δεν μου αρέσει καθόλου στην εταιρία Κορρές... Γενικώς, αγαπώ πολύ τα φυσικά καλλυντικά και προσπαθώ να στηρίζω τις ελληνικές εταιρίες που κάνουν  μεγάλη προσπάθεια να διατηρούν υψηλό το επίπεδο πρώτων υλών τους και να βασίζονται τους θησαυρούς της ελληνικής γης... Όσες με παρακολουθείτε, θα ξέρετε εξάλλου την αγάπη που έχω στην Apivita, προϊόντα της οποίας χρησιμοποιώ πάνω από μία δεκαετία... Αυτό που θεωρώ απαράδεκτο για μια εταιρία όπως ο Κορρές, που θέλει να λανσάρεται ως αμιγώς ελληνική εταιρία, είναι ότι τα καινούρια προϊόντα βγαίνουν πρώτα στο εξωτερικό και μετά έρχονται στην Ελλάδα... Το γεγονός αυτό το βρίσκω από περίεργο μέχρι αδιανόητο... Γιατί να λανσάρονται τα καινούρια προϊόντα πρώτα στο εξωτερικό, όταν υποστηρίζεις ότι χρησιμοποιείς ελληνικές πρώτες ύλες, κατασκευάζεις τα προϊόντα σου στην Ελλάδα και θέλεις να προμοτάρεσαι ως ελληνική εταιρία;;;


Anyway, αρκετά σας κούρασα με την πολυλογία μου, πάμε να δούμε τώρα τι υπόσχεται η συγκεκριμένη μάσκα! Πρόκειται για μια μάσκα λάμψης, βαθιάς ενυδάτωσης και επανόρθωσης υφής, η οποία φορίεται ως κρέμα το βράδυ, δρα κατά την διάρκεια της νύχτας και το πρωί την ξεπλένετε και καθαρίζετε το πρόσωπό σας ως συνήθως...

 Έχει ένα εξαιρετικό άρωμα, όπως όλα τα προϊόντα της σειράς με άγριο τριαντάφυλλο και μοιάζει με  κρέμα. Τα αποτελέσματά της, δυστυχώς, με άφησαν απογοητευμένη. Το πρωί που ξύπνησα δεν είδα καμιά διαφορά στην υφή ή την ενυδάτωση, αλλά παρατήρησα μόνο ότι το δέρμα μου ήταν ελαφρώς πιο λαμπερό... Δεν αισθάνθηκα αυτό το "φούσκωμα" από ενυδάτωση του προσώπου, ούτε το ένιωσα ιδιαίτερα λείο και απαλό...

Συμπέρασμα; Not To Buy. Κατά την άποψή μου υπάρχουν άλλες μάσκες πολύ πιο αποτελεσματικές. Δεν λέω ότι δεν κάνει τίποτα, αλλά δεν κάνει αυτά που υπόσχεται και αυτά που περίμενα, οπότε δεν είναι κάτι που θα σας σύστηνα...

Θα χαρώ πολύ να ακούσω και την δική σας άποψη!

27 σχόλια:

  1. Κ μενα μ κανει εντυπωση αυτο με τν κορρε. Οπως κ ν εχει δεν εχω δοκιμασει τη συγκεκριμενη μασκα αλλα 2 αλλα προιοντα της σειρας μ αρεσε πλ το αρωμα αλλα δεν ηταν κατι τοσο φοβερο κ δν ετυχε να ξαναπαρω εχει αλλες σειρες π μ αρεσουν πολυ περισσοτερο.

    Φιλακιαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @caramellitsa: Το άρωμά της συγκεκριμένης σειράς είναι από τα πιο πετυχημένα ever, αλλά θα συμφωνήσω μαζί σου- σαν προίόντα δεν με ξετρέλανε κανένα! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. συμφωνω..απαραδεκτο αυτο που συμβαινει με τον ΚΟΡΡΕ...αλλα αν σκεφτεις οτι στο εξωτερικο θεωρειται High end εταιρια δεν δυσκολευεσαι να καταλαβεις γιατι κυκλοφορουν πρωτα στο εξωτερικο τα προϊοντα...νομιζω οτι γενικα ολη η σειρα με το αγριο τριανταφυλλο στοχευει ετσι και αλλιως περισσοτερο στη λαμψη του προσωπου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγώ δεν γνώριζα καν πως τα προϊόντα τους πρώτα κυκλοφορούν στο εξωτερικό...
    Anyway!
    ;-)
    Καλή εβδομάδα, ομορφιά μου!
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @vasiliki: Aυτό το γεγονός με ξενερώνει απίστευτα... Συμφωνώ για την σειρά άγριο τριαντάφυλλο, αλλά η συγκεκριμένη υπόσχεται και όλα τα υπόλοιπα τα οποία και δεν τα είδα... Διαφορετικά είναι ίδια με την μάσκα άγριο τριαντάφυλλο... xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @syros2js: Κι όμως, έτσι συμβαίνει! Όλα τα νέα προϊόντα τα μαθαίνουμε από τις ξένες και μετά έρχονται και εδώ! Κουλό;;; Φιλάκιαααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν την έχω δοκιμάσει ούτε εγώ, αλλά αυτή η στήλη σου είναι από τις αγαπημένες μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Despina: Σ' ευχαριστώ πολύ! Έρχονται πολλά ακόμα τέτοια ποστς! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Παντως και εγω οσες φορες εχω δοκιμασει τις κρεμες του Κορρε δεν εχω ικανοποιηθει αρκετα!
    Μονο η σειρα Μαυρη πευκη μπορω να πω οτι μου
    αφησε το δερμα ενυδατωμενο.Αυτη που ηταν αποτυχια για το δικο μιυ δερμα ηταν η σειρα με την Μανολια!
    Μονο απο το μακιγιαζ οτι και να παρω μενω 100% ευχαριστημενη!!
    Και εχεις απολυτο δικιο δεν εχω καταλαβει και εγω πως μια Ελληνικη εταιρια κυκλοφορουν τα προιοντα της πρωτα στο εξωτερικο και μετα εδω!Ασε που εχω την εντυπωση πως καποια δεν κυκλοφορουν ποτε στην Ελλαδα.xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @sofia: Απλά τραγικό αυτό με το εξωτερικό! Δεν μπορώ να πω ότι δεν μου άρεσε κανένα προϊόν περιποίησης (π.χ: μου αρέσουν κάποιες μάσκες του και ένα scrub προσώπου)... Επίσης στο μακιγιάζ έχω βρει εξαιρετικά πράγματα (π.χ: τα ρουζ σε stick) και κάποια άλλα που δεν μου άρεσαν καθόλου... Δεν είναι μια εταιρία που εμπιστεύομαι με κλειστά τα μάτια, όπως η Apivita που έχω μείνει πολύ ικανοποιημένη από το 95% των προϊόντων που έχω δοκιμάσει xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ααα ωραία παρουσίαση. Και ότι σκεφτόμουν να αγοράσω το ίδιο σετάκι περισσότερο γι'αυτήν την κρέμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Claire: Κατά την άποψή μου, πολύς ντόρος για το τίποτα... Επίσης, δυστυχώς, δεν έχουν δείγματα για να την δοκιμάσεις πριν την αγοράσεις! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. μου άρεσε πολύ η ανάρτηση σου κα θα συμφωνήσω με το παράπονο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Χαρά: Σ' ευχαριστώ πολύυυ! Φιλάκιαα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Γενικά δεν είμαι φαν Κορρέ. Είχα δοκιμάσει παλιότερα κρέμες, μάσκες, σαμπουάν ακόμα και προϊόντα μακιγιάζ και εκτός από ένα ρουζ δεν έμεινα ευχαριστημένη με τίποτα άλλο. Τη συγκεκριμένη δεν την έχω δοκιμάσει, αλλά εδώ και καιρό ο Κορρές δεν είναι top of my list... Επίσης, μυρίζουν περίεργα (προς το άσχημα) σε αντίθεση με της Apivita που μοσχοβολάνε! (Έχω ΠΟΛΥ ευαίσθητη όσφρηση!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @barefoot duchess: Θα συμφωνήσω με όλα αγαπημένη, εκτός από τις μυρωδιές... Κάποια βρίσκω ότι μυρίζουν πολύ όμορφα, αλλά κάποια άλλα όντως, δεν έχουν και την πιο επιτυχημένη μυρωδιά στον κόσμο... Και εννοείται ότι ΛΑΤΡΕΥΩ Apivita και την θεωρώ κλάσεις ανώτερη! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Δεν την έχω δοκιμάσει αλλά αφού λες ότι υπάρχουν και καλύτερες γιατί να μην δοκιμάσω εκείνες... :P! Πάντως συμφωνώ σε αυτό που λες για την πολιτική της προώθησης των νέων προϊόντων! Αλλά φαντάζομαι πως όσο και να λένε κάποιες εταιρίες ότι στηρίζουν την Ελλάδα αν δούνε ότι τα χρηματάκια τους τα φέρνει το εξωτερικό σαν μεγαλύτερη αγορά δεν θα σκεφτούν την Ελλάδα(να το πω κομψά...)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @Maria: Ως ελληνίδα καταναλώτρια αυτό δεν μου αρέσει καθόλου... Ας τα έβγαζε πρώτα στην Ελλάδα (αφού υποτίθεται ότι παράγονται εδώ κιόλας) και μετά εννοείται ας πήγαιναν και στο εξωτερικό! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. I get the picture για το λανσάρισμα στο εξωτερικό, είναι κάπως για ελληνική εταιρεία , όσο για τη μάσκα thanks για το review hun! Δεν θα τη πάρω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @Ιrene: Τα καλά αλλά και τα κακά, πρέπει να λέγονται! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Έχεις δίκιο για τις μυρωδιές, έπρεπε να διευκρινίσω: οι μυρωδιές του είναι υπέροχες μέχρι να τις ακουμπήσεις στο δέρμα σου. Από εκεί και μετά το παιχνίδι χάνεται! Επίσης έχω και πολύ ευαίσθητη μύτη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πολύ ενδιαφέρον!! Μου αρέσει που λες τα πράγματα ακριβώς όπως είναι!! Κι εγώ λατρεύω τις εταιρείες με αγνά καλλυντικά και προϊόντα περιποίησης (βλέπε Apivita), και έχω μείνει ουκ ολίγες φορές απογοητευμένη από προϊόντα Korres (κρέμες μου προκάλεσαν ερεθισμούς κτλ), μόνο μανό, άντε και κανένα καλλυντικό... Μα είναι ότι πιο άκυρο... πρώτα στο εξωτερικό και μετά στην Ελλάδα? Δεν έχω λόγια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @Ntina: Βλέπω ότι πολλές έχουμε αδυναμία στην Αpivita- και όχι άδικα! Πιστεύω ότι συνολικά έχει πολύ καλύτερη ποιότητα απ' ό,τι ο Κορρές... Αν έβγαζε και μακιγιάζ, θα καταστρεφόμουν πλήρως οικονομικά! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αυτό το πιστεύω κι εγώ!! Αν η Apivita βγάλει και καλλυντικά, θα είμαι κι εγώ μία από εκείνες που θα τρέξουν χαρούμενες να τα δοκιμάσουν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

© sissi's place, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena