Πέμπτη 13 Σεπτεμβρίου 2012

Review: Caladerm mask, η μάσκα που καθαρίζει για σένα!

Πριν κανένα δίμηνο (μπορεί και παραπάνω) μια φίλη στο twitter που έχει  το blog marakicious.blogspot.com/ έγραψε διθυραμβικά σχόλια για τη συγκεκριμένη  μάσκα καθαρισμού των πόρων για λιπαρά δέρματα, την Caladerm από την εταιρία Evdermia, την οποία χαρακτήρισε κλάσεις ανώτερη από την αντίστοιχη Mario Badescu....

To είδε η beauty blogger και ξύπνησε το θηρίο μέσα της!! Τι ακριβώς είναι αυτό το τέλειο προϊόν το οποίο δεν έχει δοκιμάσει; ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!
 Όπως καταλαβαίνετε, δυο μέρες μετά έκανα ντου στο φαρμακείο και την αγόρασα! Και voila οι εντυπώσεις μου!


Περιέχει 30 gr και έχει διάρκεια ζωής μόλις 4 μήνες, πράγμα που δεν με πειράζει καθόλου γιατί σίγουρα θα την τελειώσω σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα... Χρησιμοποιείται ως εξής: Απλώνετε ένα λεπτό στρώμα σε όλο το πρόσωπο και την αφήνετε να δράσει από μισή ώρα έως ολόκληρο το βράδυ!!! Εκεί έιναι το εντυπωσιακό και το διαφορετικό από όλες τις άλλες μάσκες!

Στην αρχή να σας πω την αμαρτία μου φοβήθηκα να την αφήσω όλο το βράδυ, μην πάθω τίποτα, οπότε την άπλωσα μόνο σε ένα κομμάτι κοντάστο αυτί να δω μην μου κάνει καμιά αλλεργική αντίδραση και τρέχω! Αφού πέρασε το εν λόγω τεστ, τη δοκίμασα κανονικά. Οι εντυπώσεις μου είναι οι καλύτερες! Τη βάζεις το βράδυ, ξυπνάς το πρωί, πλένεις κανονικά το πρόσωπό σου και έχεις καθαρούς πόρους και πιο λευκό δέρμα! Πραγματικά πολύ καλό αποτέμεσμα και στη ρύθμιση της λιπαρότητας. Τη χρησιμοποιώ 2 φορές την εβδομάδα και έχω μείνει πολύ ευχαριστημένη!

Το μειονέκτημα της είναι ότι μυρίζει αρκετά άσχημα, κάπως σαν καμμένο! Αν αντέξετε τη μυρωδιά όμως και της δώσετε μια ευκαιρία, θα σας δικαιώσει!



27 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Είναι πάρα πολύ καλή! Έχει γύρω στα 17 € αν θυμάμαι καλά!

      Διαγραφή
  2. Και τσουπ, μπήκε στη λίστα μου! Τιμούλα θυμάσαι; Τη βρίσκουμε στα περισσότερα φαρμακεία ή την παρήγγειλες από online; Καλά έκανες βέβαια και έκανες το τεστ αλλεργίας! Να ρωτήσω και κάτι άλλο, όλο το βράδυ είναι σα μάσκα, δηλαδή ξεραίνεται πάνω στο δέρμα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γυρω στα 17 € αν θυμαμαι καλα! Την παρηγγειλα σε ενα συνοικιακο φαρμακειο! Δεν ξεραινεται με την εννοια οτι σε τραβαει και αισθανεσαι αβολα το δερμα σου, απλως υπαρχει ενα στερεο στρωμα κρεμας στο προσωπο σου! Δεν το αισθανεσαι καθολου, μονο το μυριζεις ελαφρως!

      Διαγραφή
  3. Αχα!!! Να κατι που πρει να παρω :-Ρ
    " To είδε η beauty blogger και ξύπνησε το θηρίο μέσα της!! " Οποτε ξερεις πως ειμαι...χιχιχιχ
    Που ωραιο review!

    http://beautyincrisis.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είναι καιρός τώρα που θέλω να δοκιμάσω αυτή την μάσκα!Έχω ακούσει τα καλύτερα!Ευχαριστώ για την υπενθύμιση και που μοιράστηκες την άποψή σου!Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μπορουμε να τη βρουμε στα περισσοτερα φαρμακεια η ειναι λιγο δυσευρετη?..θα μας βαλεις; ολες να τρεχουμε τωρα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχα!Νατασσα μου, θα πας στο κοντινοτερο φαρμακειο σου, και αν δεν την εχουν θα την παραγγειλεις και θα στη φερουν σε 2-3 μερες! Ούτε εμενα την ειχαν εξ αρχης! Φιλακιααα!

      Διαγραφή
  6. χμμ θα την εχω στα υποψη μου!ωραιο review!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κι εγω την χρησιμοποιω τους τελευταιους 2 μηνες και ειλικρινα εχω σωθει...!!!Εχω λιπαρο δερμα με τασεις ακμης το καλοκαιρι και με αυτην την μασκα εχω δει θαυματα...!Ασε που σταματησα να βαζω συνεχεια φαρμακευτικες κρεμες για τα σπυρακια!!!Αξιζει κοριτσια...να την παρετε!Εμενα η μυρωδια της δεν μου ειναι καθολου δυσαρεστη παντως...!!!Φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σκέφτομαι να δοκιμασω και την κρεμα απο την ιδια σειρα... Χαιρομαι που σε εχει σωσει :D

      Διαγραφή
  8. πρωτη φορα διαβαζω για αυτη.εγω χρησιμοποιω την silver powder του κυριου Βadescu και δεν τον αλλαζω προς το παρον.
    http://omorfoblogaki.blogspot.gr/2012_05_01_archive.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν την εχω χρησιμοποιησει, αλλα εχω διαβασει τα καλυτερα για αυτην!απλως ειπα να την παρω σαν μια πιο προσβασιμη εναλλακτικη! Φιλακιαα!

      Διαγραφή
  9. Πρώτη φορά ακούω μάσκα να την αφήνεις όλο το βράδυ!
    Για να λήγει σε 4 μήνες πάει να πει ότι δεν έχει πολλά συντηρητικά που είναι πολύ θετικό!
    xoxo
    Eleonor

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Kαι εγω εντυπωσιαστηκα με την ολονυκτια εφαρμογη της και την πηρα! Ελπίζω οντως να μην εχει τοσα συντηρητικα!Φιλακιααα!

      Διαγραφή
  10. Η haris από το blog μας μου έλεγε προχθες για την caladerm, εγώ δεν την είχα ξανακούσει.
    Γράφεις αυθόρμητα κ μ αρέσει από το λίγο που διάβασα, ωραία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστω παρα πολυ! Απο τα πιο ωραια πραγματα που μου εχουν πει στο blog!xxx

      Διαγραφή
  11. Αν και είναι λίγο τσιμπημένη η τιμή με ψήνεις να την πάρω!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. koritsia k egw,kanw therapeia g akmh kai mou exei dwsei authn thn maska kai einai pragmatika kalh

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. einai mia m....... kai misi!tsampa ta lefta pou edosa.to mono pou ekane itan na mou xeiroterepsei to prosopo!aparadekto proion kai akrivo!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Δεσποινα: Κρίμα που δεν σου ταίριαξε! Κάθε δέρμα είναι διαφορετικό, και είναι πάντα θετικό να θυμόμαστε πως ό,τι ταίριαξε σε κάποιον, μπορεί κάποιος άλλος να το μισήσει! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μπορείς να τη χρησιμοποιήσεις και πάνω από 2 φορές τη βδομάδα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Όποτε την τοποθετώ έχω παρατηρήσει μετά να μου βγάζει εσωτερικά σπυράκια;; Υπάρχει περίπτωση να έχω αλλεργία σε κάποιον συστατικό ή λόγω σαλικυλικού κάνει purging στην επιδερμίδα;; 🥺🥺

    ΑπάντησηΔιαγραφή

© sissi's place, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena