Δευτέρα 10 Σεπτεμβρίου 2012

Hypnose Doll Eyes review και λίγη γκρίνια για τις εταιρίες...

Καλημέρα κούκλες!

Σήμερα θα σας μιλήσω για την Hypnose Doll Eyes από τη Lancome και μετά θα μοιραστώ την εμπειρία μου και κάποιες σκέψεις μου μαζί σας...

Τη συγκεκριμένη μάσκαρα την έχω σε δειγματάκι που μου έδωσε μια φίλη, η οποία την είχε ήδη αγοράσει τη μάσκαρα και επειδή ήξερε πόσο θέλω να τη δοκιμάσω και εγώ (αλλά δε φοράω ποτέ μάσκαρα κάποιου άλλου) μου το έδωσε!

Δεν μπορώ να πω ότι με απογοήτευσε αλλά ούτε και ό,τι ξετρελάθηκα... Μια μεσαία κατάσταση... Δηλαδή, έχει ωραίο αποτέλεσμα, δεν κολλάει τις βλεφαρίδες και τις κάνει να φαίνονται πιο πολλές.



Όμως δεν δίνει κανένα φοβερό μήκος ή όγκο. Τη φοράω και μένω ικανοποιημένη από το αποτέλεσμα, αλλά καθόλου ΟΥΑΟΥ. Δεδομένης δε, και της τιμής της, δε νομίζω να την αγοράσω... Σας τη δείχνω και φορεμένη να μου πείτε και εσείς τη γνώμη σας!



Τώρα πάω στο περιστατικό που μου συνέβη πριν το καλοκαίρι και θα θελα να το μοιραστώ μαζί σας...

Είχα πάει κάποια στιγμή στα HC και είδα ότι η Lancome έκανε το λανσάρισμα της νέας της μάσκαρα και των νέων της σκιών... Έτσι λοιπόν αγόρασα διάφορα πραγματάκια που χρειαζόμουν, καθώς και κάποια δώρα και πλέρωσα ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσόν. Φεύγοντας λοιπόν ζήτησα να μου δώσουν ένα δείγμα από τη νέα μάσκαρα την οποία ήθελα πολύ να δοκιμάσω, αλλά για λόγους υγείας, δε δοκιμάζω testers. H κοπέλα μου απάντησε ότι δεν της έχουν στείλει και έφυγα με άδεια χέρια. Όταν επέστρεψα σπίτι έστειλα ένα μήνυμα στο fb στην εταιρία, γιατί θεώρησα απαράδεκτο, να λανσάρεις νέο προϊόν και να μην το έχεις σε δείγμα να το δοκιμάσει η πελάτισσα, ιδιαίτερα όταν πρόκειται για μάσκαρα, που είναι πολύ επισφαλές να το βάλεις από tester! Η απάντηση της εταιρίας ήταν ότι δεν κυκλοφορούν καθόλου δείγματα και αν θέλω μπορώ να τη δοκιμάσω μόνο από tester...

Και σας ρωτώ τώρα εγώ η υποχόνδρια που δε θέλει να κινδυνέυσει να πάθει μόλυνση στα μάτια, θα αγοράσω ποτέ μια μάσκαρα που κάνει 30+ ευρώ, χωρίς να την έχω δοκιμάσει; Ε, δε σφάξανε! Ελπίζω κάποια στιγμή οι εταιρίες να αντιληφθούν ότι τα δείγματα λειτουργούν υπέρ τους και ότι πλέον δεν έχουμε λεφτά για πέταμα ΑΚΑ για προϊόντα που αγοράζουμε χωρίς να τα έχουμε δοκιμάσει και μετά δεν μας κάνουν...

Θα χαρώ πολύ να μου πείτε τις σκέψεις σας πάνω σε αυτά...

22 σχόλια:

  1. Έχεις απόλυτο δίκιο να τσαντίζεσαι.Δεν περίμενα τέτοια απάντηση από μία εταιρία όπως η Lancome. Τόσο ακριβά προϊόντα δεν μπορείς να τα αγοράσεις αν δεν τα έχεις δοκιμάσει πρώτα.Μάσκαρα φυσικά δεν μπορείς να δοκιμάσεις από τέστερ,θα έπρεπε να το ξέρουν αυτό...Τι να πω,ελπίζω στο μέλλον να βάλουν μυαλό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαιρομαι πολυ που συμφωνεις μαριαννα μου! Οχι και να διακινδυνευουμε την υγεια μας για το μακιγιαζ!Φιλακιααα!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα και από εμένα. Φυσικά και συμφωνώ και εγώ μαζί σου. Μια καλή τακτική πάντως για τις εταιρείες είναι αυτά τα βουρτσάκια μάσκαρας μιας χρήσης. Τα είδα στα Mac και στα Inglot. Πάντα το έβρισκα παράλογο να θέλουν να αγοράσω κάτι χωρίς δοκιμή. Ειδικά στις κρέμες προσώπου είναι μια πικρή ιστορία. Μα πως περιμένεις να δώσω 120 ευρώ κυρά-Lancome μου χωρίς να δω σε χρήση 2-3 ημερών πως μου κάθεται η κρέμα;;;;

    Τις βλεφαρίδες σου πάντως πολύ ωραίες τις βλέπω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστω πολυ Ελένη μου! Έχεις απολυτο δικιο! Απλως απο δω και πέρα δεν θα αγοραζουμε προιοντα που δεν εχουμε δοκιμασει!xxx

      Διαγραφή
  3. Εχουνε κακομαθει απο ηλιθιες πελατριες οι οποιες βαζουν οτι βρουν μπροστα τους απο τα τεστερς. Εχω δει απειρες να βαζουν μασκαρα απο τεστερ, τοσο χαζομαρα μιλαμε. Αν καμια δεν εβαζε, μπορει να το ξανασκεφτοντουσαν! Να μου πει μια τετοια ηλιθιοτητα η κοπελα στο counter δεν με πειραζει το εχω συνηθισει πια, αλλα να μου το λεει επισημα κ η εταιρεια τι να πω πια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβως αυτο ειναι που με συγχισε περισσοτερο Σοφία! Ότι μου το πε η εταιρια!

      Διαγραφή
  4. Και βέβαια έχεις δίκιο. Κι εγώ δεν πλησιάζω τα tester τους. Δεν παίζουμε με την υγεία μας. Μακάρι να καταλάβαιναν όλες οι εταιρείες πως τα δείγματα περισσότερα κέρδη μπορούν να τους φέρουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς! Αλλά δεν το καταλαβαίνουν! Υπήρχε μια περίπτωση να αγοράσω τη μασκαρα, αλλά τωρα πια καμια!!

      Διαγραφή
  5. Αχ, πεστα βρε κουκλα μου!!
    Εγω πηρα τη Diorshow Blackout και δε με βολευει καθολου για τις δικες μου βλεφαριδες το βουρτσακι και ηταν πανακριβη.
    Επισης εχω αρκετα θεματα υγειας και δε θελω να αποκτησω αλλα με το να βαλω μια μασκαρα που ενας θεος ξερει ποσες το εχουν δοκιμασει και ποσα μικροβια κουβαλαει η καθεμια!
    Επισης εχω δει να πεφτει βουρτσακι τεστερ κατω και να ξαναμπαινει στο σωληναριο..
    Τελειο ποστ, μπραβο Σισσυ μου. φιλακια πολλα.xxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε όχι!Να πέφτει το βουρτσάκι και ξανά μέσα??!! ΈΛΕΟΣ!!! Σ' ευχαριστω πολυ Νατασσα μου!Φιλακιαα!

      Διαγραφή
  6. Έχεις πάρα πολύ δίκιο και ειδικά για προϊόντα τόσο ακριβά πλέον δεν πρόκειται ποτέ να αγόραζα κάτι χωρίς να το δοκιμάσω. Φταίμε βέβαια κι εμείς που πάμε στα τυφλά και τα αγοράζουμε...αν σταματήσουμε να το κάνουμε τότε ίσως αλλάξει και η τακτική κάποιων εταιρειών. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ Μένια μου πλεον το χω ξαναπει, δεν αγοραζω τιποτα τοσδο ακριβο αν δεν το δοκιμασω! Γιατι ΟΚ, να παρω μια μασκαρα essence 3 € χωρις δοκιμη, αλλα μεχρι εκει!xxx

      Διαγραφή
  7. Συμφωνώ με τα κορίτσια και κυρίως με τη Μένια..
    Ας αλλάξουμε τακτική εμείς πρώτα και πιστεύω οτι οι εταιρίες,θα πάρουν το μήνυμα!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ίσως γενικώς έχουν χαλαρώσει οι "μεγάλες" εταιρίες με τα δειγματάκια, να μη έχουν δηλαδή τόσα όπως παλιά. Ή μπορεί να τα κρατάνε οι πωλήτριες για την πάρτη τους ή τις φίλες τους, κι αυτό δεν αποκλείεται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευη μου, στη συγκεκριμενη περιπτωση, μου το πε αυτο η εταιρια! Γινεται να κανεις λανσαρισμα νεου προιοντος και να μην μπορει να το δοκιμασει η πελατισσα??

      Διαγραφή
  9. Τη συγκεκριμένη μάσκαρα που αναφέρεις τη δοκίμάσα και γω σε μικρή συσκευασία που βρήκα σε περιοδικό και επειδή εμένα μου έκατσε πολύ καλά στις βλεφαρίδες μου είχα σκοπό να την αγοράσω κάποια στιγμή με το 25%. Τελικά την αγόρασα όταν έκαναν έκπτωση 50% τα sephora στις μάσκαρες. Αν δεν την είχα δοκιμάσει πάντως δεν υπηρχε περίπτωση να δώσω τόσα λεφτά γιατί είχα αγοράσει στο παρελθόν ακριβή μάσκαρα και μου ξεράθηκε πολύ γρήγορα και γενικώς δεν είχα μείνει ευχαριστημένη. Το ίδιο ισχύει και για κρέμες που είναι πανάκριβες. Δε μας παίρνει πλέον να πετάμε λεφτά χωρίς να ξέρουμε αν μας κάνει αυτό που αγοράζουμε.
    Έχεις απόλυτο δίκιο με τα δείγματα...έχω αγοράσει αρκετά πράγματα αφού έχω δοκιμάσει κάποιο δέιγμα πρώτα. Οπότε είναι ώφελος για τις εταιρίες να τα διαθέτουν. Και εννοείται δεν επιτρέπεται να περιμένουν να δοκιμάσουμε μάσκαρα από τέστερ. Συμφωνώ με όλα τα σχόλια πιο πάνω!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Xαιρομαι που σου εκατσε τοσο καλα η μασκαρα!Καλα και με το 50% συνεφερε τρελα, δεν το συζητω!!φιλακιααα!

      Διαγραφή
  10. Έχεις δίκιο! Και εγώ δεν δοκιμάζω ΠΟΤΕ tester από μάσκαρα. Συμφωνώ ότι είναι απαράδεκτο να μην υπάρχουν δείγματα για προιόντα που είναι αρκετά ακριβά και από εταιρείες που υποτίθεται ότι σέβονται τον πελάτη τους και έχουν ένα όνομα στην αγορά. Και μπράβο σου που το λες και που έστειλες μήνυμα στην εταιρεία γιατι συνήθως μας πιάνουν οι ντροπές μας και δεν μιλάμε.
    Την συγκεκριμένη μάσκαρα την έχω κι εγώ σε δείγμα από κάποιο περιοδικό. Μου άρεσε αρκετά (βασικά μου αρεσε πολύ που έχει άρωμα!) και σκεφτόμουν να την αγοράσω αλλά τώρα που διάβασα το post σου δεν πρόκειται!
    xoxo
    Eleonor

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οχι βρε! Αμα σου εκατσε καλα και σου αρεσε το αποτελεσμα, να την παρεις!!Απλως περιμενε να βαλει τουλαχιστον 25% η και παραπανω... Εγω πλεον εχω αποφασισει οτι δεν θα με πιανουν καθολου οι ντροπες και θα τα λεω τα παραπονα μου!Εξαλλου τοσα λεφτα αφηνουμε!!xxx

      Διαγραφή
  11. Θα έρθω να συμφωνήσω και εγώ με τα λεγόμενα σου!! Εγώ έχω θέμα με το foundation.. Επειδή μπορεί πολύ εύκολα να ερεθίσει κάτι την επιδερμίδα μου και να βγάλω σπυράκια δεν το ρισκάρω χωρίς να δοκιμάσω να το πάρω!!
    Πέρνα μια βόλτα από το blog μου, σε περιμένουν βραβειάκια και διαγωνισμός :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εχω παρει μερος(νομιζω και ελπιζω) στο διαγωνισμο θα περασω και για το βραβειακι!Ευχαριστω πολυ πολυ!xxx

      Διαγραφή

© sissi's place, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena