Τρίτη 13 Νοεμβρίου 2012

Me Myself and my Mavala mani (Part 2)!

Ηello dolls!

Πριν λίγο καιρό είχα την ευκαιρία να... "κακομάθω" λιγουλάκι τον εαυτό μου, καθώς επισκέφτηκα τo ινστιτούτο αισθητικής , Aesthe, για ένα σουπερ μανικιούρ με προϊόντα mavala!

Ο χώρος είναι πολύ ζεστός και αποπνέει ηρεμία.



Πέρα από μανικιούρ - πεντικιούρ, προσφέρονται και άλλες υπηρεσίες, όπως περιποίηση προσώπου, περιποίηση σώματος, αποτρίχωση και συμβουλές διατροφής.


Να τονιστεί ότι χρησιμοποιούνται προίόντα υψηλής ποιότητας, όπως τα γνωστά σε όλες μας Murad!

 

Επίσης, συνέχεια κάνουν διάφορες προσφορές ώστε να είναι οι υπηρεσίες πιο προσιτές και προσαρμοσμένες στη σύγχρονη εποχή!


 Η κοπέλα που μου έκανε το μανικιούρ είναι από τις καλύτερες επαγγελματίες που έχω συναντήσει! Τηρούνται όλοι οι κανόνες υγιεινής, και οι αρχές της Mavala για την περιποίηση των νυχιών! Πρισσότερες πληροφορίες πάνω σε αυτό,αλλά και αναλυτικά τη διαδικασία του μανικιούρ, μπορείτε να δείτε σε παλιότερό μου ποστ, εδώ.



Όπως θα δείτε και στο προηγούμενο μου ποστ, δεν έμεινα απόλυτα ευχαριστημένη, γιατί τα νύχια μου δεν στέγνωσαν τόσο γρήγορα όσο θα ήθελα, και δεν κράτησε και πάρα πολύ το μανικιούρ μου...

Ο υπεύθυνος της εταιρίας μου είπε ότι αυτό οφείλεται σε δυο παράγοντες: Πρώτον, το mava-dry σε σπρέυ δεν είναι τόσο αποδοτικό όσο αυτό σε μορφή βερνικιού, και το nail shield κάνει το μανικιούρ να μην έχει τρομερή διάρκεια.

Έτσι, αυτή τη φορά, δεν έβαλα nail shield και έβαλα το mava-dry σε μορφή βερνικιού.

Ε, λοιπόν αυτή τη φορά έμεινα απόλυτα ευχαριστημένη, Το μανικιούρ είχε καταπληκτική διάρκεια και στέγνωσαν αμέσως τα νύχια μου! Σύντομα θα σας κάνω και ένα αναλυτικό review για το mava-dry, το οποίο πλέον έχει γίνει απαραίτητος σύμμαχος στο μανικιούρ μου!!!


4 σχόλια:

  1. το μερος δειχνει υπεροχο!
    ελπιζω να περασες ωραια!
    :)
    http://talkingaboutf.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ζηλεύουμε!!! χαχα Είναι ωραίο που κ που να κακομαθαίνομε τον εαυτό μας :) Περιμένουμε review για το mava-dry!

    http://dreamofbeauty22.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. και μόνο που βλέπω τις φωτογραφίες χαλαρώνω!!!! Ζηλεύω πολύ!!!
    Όποτε βρεις χρόνο πέρνα από το blog μου http://itsallaboutbeautybydemyfil.blogspot.gr/ σε περιμένει βραβειάκι!!!!
    Kisses!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

© sissi's place, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena