Πέμπτη 15 Νοεμβρίου 2012

Seventeen matte lasting lipstick No 11 & No 15: love, love, love!!!

Hello dolls!

Σήμερα θα σας μιλήσω για δυο καταπληκτικά κραγιόν από την εταιρία Seventeen, που προστέθηκαν πρόσφατα στη συλλογή μου!

Όταν σας είχα κάνει το ποστ για τα σεμινάρια ομορφιάς της Seventeen, σας είχα πει πόσο είχα λατρέψει και ξεχωρίσει τα νέα της κραγιόν που είναι ματ, τα matte lasting lispsticks!

Πάμε τώρα να σας κάνω και αναλυτικό review για 2 από αυτά: το Νο 11, ένα υπέροχο κόκκινο και το Νο 15, ένα αθώο ροζ που ταιριάζει με όλα και είναι ό,τι πρέπει για καθημερινό μαιγιάζ!

Κατ΄αρχάς να σας πω ότι γενικά όσο κι αν μ' αρεσουν τα ματ κραγιόν, δυσκολεύομαι πολύ να τα φορέσω, καθώς τα χείλη μου είναι κάπως ξηρά και έχουν έντονες γραμμές, οπότε αν βάλω ματ κραγιόν, μετά κάνουν 3-4 μέρες να συνέλθουν και δεν φαίνεται και τόσο κολακευτικό το αποτέλεσμα... Αφήστε που πολλά από αυτά, είναι πολύ δύσκολα στην εφαρμογή και δε συγχωρούν ούτε ένα τόσο δα σκασιματάκι (χαρακτηριστικό παράδειγμα, τα ματ της mac, που όσο και να την λατρεύω,δε με βόλεψαν καθόλου).

Όταν λοιπόν μου δόθηκε η δυνατότητα να τα δοκιμάσω στο σεμινάριο ομορφιάς, ήμουν πολύ επιφυλακτική, αλλά και ενθουσιασμένη γιατί είχα δει τις τέλειες αποχρώσεις τους στον οδηγό ομορφιάς...

 Ε, λοιπόν, τη συγκεκριμένη σειρά τη λάτρεψα! Είναι ματ, αλλά όχι τόσο ξηρά όσο άλα κραγιόν, συγχωρούν (μικρά) σκασιματάκια ( ε, μην είναι τα χείλη σας τίγκα στο ξεφλούδισμα και έρθετε να μου πείτε δεν καθόταν καλά το κραγιόν!) και δεν ξηραίνουν τα χείλη! Δεν ειναι ενυδατικά, αλλά δεν θα σας κάνουν ζημιά, οπότε για χειμώνα τα βρίσκω απλά υπέροχα!


Είναι πολύ σταθερά και εμένα μου κρατάνε γύρω στις 4-5 ώρες. Δεν σας λέω ότι 5 ώρες μετά θα είναι σαν να το έχετε μόλις βάλει, ούτε ότι αν πιείτε κάτι δεν θα μείνει τίποτα στο ποτήρι, αλλά θα έχετε χρώμα στα χείλη σας πολλές ώρες μετά! Εγώ φανταστείτε,μετά από κάποια ώρα, λόγω των ξηρών χειλιών μου, περνάω από πάνω άχρωμο liposan και είναι σαν να φοράω lip stain: μένει το χρώμα και από πάνω έχω τη γυαλάδα και την ενυδάτωση του liposan!


Tέλος πολύ σημαντικό είναι ότι η τιμή τους είναι 9,90 €, πράγμα που θεωρώ πολύ σημαντικό, για να μην τινάζουμε και την μπάνκα στον αέρα!

Για το Φθινόπωρο έχουν λανσάρει 6 νέες αποχρώσεις, που είναι όλες μια και μια! Συνολικά κυκλοφορούν σε 16 αποχρώσεις!

 Ήδη έχω βάλει στο μάτι το Νο 13 και το Νο 5 ή το Νο 6!


Εσείς τι λέτε; Ποίο να προτιμήσω;;;

14 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφα και τα 2!Θα ήθελα να τα δω πάνω στα χείλια όμως και όχι στο χέρι για να έχω άποψη για το χρώμα!!Επίσης θα ήθελα να μάθω την τιμή τους! ευχαριστώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολυ ενδιαφερον!! Και πολυ ομορφα χρωματακια και τα δυο..ειδικα το κοκκινο φανταστικο!!!

    Οπως τα βλεπω στη φωτο ψηφιζω Νο13 και Νο5 ;)

    Φιλακιααα
    http://beautyincrisis.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Συγνώμη!!Μόλις είδα το 9,90€!!Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τα είδα κι εγω κι έχει μια nude απόχρωση τρέλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τελειο το 11! Εχω το 12 και το εχω λιωσει!! Και το 13 φαινεται πολυ ομορφο! Φιλακιααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λατρεύω τα μα κραγιόν! Το no 15 δείχνει τέλειο, αλλά και το no 5 επίσης! Θα τα δοκιμάσω με την πρώτη ευκαιρία!!! Καλοφόρετα κούκλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. 5 και 13!Φαινονται υπεροχα :) Καλοφορετα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κι εγω με τα ματ εχω θεμα, αλλα θα τα ριξω μια ματια γιατι και η τιμουλα ειναι πολυ καλη. Πολυ ωραιες ολες οι αποχρωσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αχ τι μας κανεις,τα θελω ολαααα!Χχαχχαχα,εφερε και τα Urban Decay τα Sephora,που ειναι τα λεφτααααα!;
    Λατρευω τα ματ κραγιον,ειναι πιο σοφιστικε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κοριτσάκια σας ευχαριστω ολες παρα πολύ για τα σχόλια σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Η Seventeen εδώ και χρόνια κάνει πολύ αξιοπρεπέστατα σεμινάρια μακιγιάζ και πολλά από τα προϊόντα της είναι εξαιρετικά... Αυτό με κάνει ιδαίτερα χαρούμενη μιας και είναι ελληνική εταιρεία. Τα συγκεκριμένα matte κραγιόν δεντα έχω δοκιμάσει αλλά πολύ θα ήθελα...
    Βρήκα ένα διαγωνισμό της Estee Lauder που μόλις δημοσιεύτηκε, για περισσότερες λεπτομέρειες δείτε εδώ: http://ginaikologies.blogspot.gr/2012/11/estee-lauder-facebook.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ουφ νομίζω ότι θέλω και εγώ ένα τέτοιο κραγιόν οπωσδήποτε...!!! Όπως φαίνονται στις φώτο που έχει το 6 μ' αρέσει καλύτερα από τα αλλά δύο..!

    Πέρνα από το blog μου έχεις βραβείο....!!!!

    http://efibeauty.blogspot.gr/2012/11/blog-post.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. το 13 το 13!!!χιχιχιχ!!!!! έχεις δύο βραβεία!!!φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

© sissi's place, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena