Τρίτη 27 Νοεμβρίου 2012

Ένα review και ένα δωράκι, για τα μάτια σας μόνο...

Καλημέρα κούκλες!

Το σημερινό ποστ αφορά ένα επαναστατικό προϊόν , το οποίο υπόσχεται θαύματα σε όλες τις "ατέλειες" από τις οποίες υποφέρουν τα μάτια των γυναικών (και όχι μόνο!).

Ο λόγος για τα eyeslices, για τα οποία προσφάτως έχει χυθεί πολύ μελάνι στα blogs, αφού τα δοκίμασαν οι περισσότερες bloggers.

Έτσι, δεν σκοπεύω να σας κουράσω και να σας πω ό,τι έχετε χιλιοδιαβάσει στα υπόλοιπα blogs, οπότε θα σας πω κυρίως την εμπειρία μου!

Για όσες (ελάχιστες) δεν γνωρίζετε τι είναι τα eyeslices, πρόκειται για επιθέματα κρυογέλης, η οποία έχει τη δυνατότητα να μεταφέρει στο δέρμα θρεπτικά συστατικά και να καταπολεμά, ρυτίδες, μαύρους κύκλους, κοκκινίλες, σακούλες κλπ. Περιέχουν πληθώρα κλινικά αποδεδειγμένων ενεργών συστατικών και δεν περιέχουν parabens ή αλλεργιογόνα, ενώ δεν έχουν δοκιμαστεί και σε ζώα!


Έρχονται σε μια πλαστική θήκη, ατομική για το κάθε κομμάτι, η οποία διαφυλάσσει την δραστικότητα του υλικού για 10-12 χρήσεις.

Το μόνο που έχετε να κάνετε εσείς, είναι να τα τοποθετήσετε στα μάτια σας, από 5-7 λεπτά, ανάλογα με τον τύπο που θα επιλέξετε, και τελειώσατε!

Υπάρχουν τα eyeslices professional, που ενδύκνεινται για όλες τις "ατέλειες" των ματιών, αλλά και eyeslices για μαύρους κύκλους, για ρυτίδες και λεπτές γραμμές, για κόκκινα και ερεθισμένα μάτια και για συμπτώματα αλλεργιών!

Εγώ κορίτσια δοκίμασα τα professional και έβαλα τη μητέρα μου να δοκιμάσει αυτά για τις ρυτίδες και να μου πει τη γνώμη της!

                                                    Η εμπειρία της μητέρας μου:
Πολύ χαλαρωτική εμπειρία, ειδικά για όσες γυναίκες κουράζονται κατά τη διάρκεια της μέρας, καθώς σε κάνει να αισθάνεσαι ότι φροντίζεις και κακομαθαίνεις τον εαυτό σου! Δεν μπορώ να πω ότι εξαφανίστηκαν οι ρυτίδες (εξάλλου θαύματα δεν γίνονται), αλλά αυτό που μου άρεσε πιο πολύ είναι ότι αμέσως μόλις τα βγάζω είναι σαν να έχουν λειανθεί οι ρυτίδες- σαν ένα mini lifting!

(Να σας πω ότι τα συγκεκριμένα τα βάζετε 3 φορές την εβδομάδα για 7 λεπτάκια, και ενώ στην αρχή, η μητέρα μου τα έβαζε βράδυ, μόλις είδε το lifting effet, άρχισε να τα βάζει πρωί! Και όχι μόνο ενθουσιάστηκε με το αποτέλεσμα και μου τα ζήτησε ως δώρο Χριστουγέννων, αλλά τα αγόρασαν και 2 φίλες της που τους άρεσε πολύ το αποτέλεσμα!)


                                                            Η δικιά μου εμπειρία: 
 Το κυριότερο μου πρόβλημα με τα μάτια, είναι οι μαύροι κύκλοι και μια μικρή ξηρότητα που έχω... Δεν έχω κανένα τρελό πρόβλημα, αλλά είναι αρκετό ώστε να γκρινιάζω και να αναζητώ λύσεις σε κρέμες για τα μάτια.
Mε τα eyeslices, ξέχασα την κρέμα ματιών! Τα δοκίμασα 2 εβδομάδες και δεν έβαλα ούτε σταγονίτσα κρέμας! Με μια εφαρμογή κάθε βράδυ, το βλέμμα μου έδειχνε πιο ξεκούραστο, και το κυριότερο ήταν φουλ ενυδατωμένο για 24 ώρες!!! Για τους μαύρους κύκλους, δυστυχώς δεν μπορώ να πω ότι τα συγκεκριμένα μου έλυσαν το πρόβλημα, αλλά θα ήθελα να δοκιμάσω και αυτά που είναι εξειδικευμένα για μαύρους κύκλους!

Το πιο τέλειο όμως, είναι η αίσθηση που έχουν! Ξαπλώνετε, τα ακουμπάτε στα μάτια σας, δροσίζουν την περιοχή και χαλαρώωωωωωωωωωωνετε! Εγώ έβαζα αντίστροφη μέτρηση στο κινητό, γιατί μια φορά κατάφερα να κοιμηθώ με αυτά στα μάτια μου!


Αυτά από μένα! Αν θέλετε περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να μπείτε στο site  www.eyeslices.gr αλλά και να δείτε το σχετικό video!

 

Και το καλύτερο σας το άφησα για το τέλος!

 Μια τυχερή θα έχει τη δυνατότητα να δοκιμάσει τα eyeslices για μαύρους κύκλους και σακούλες! O διαγωνισμός θα διοργανωθεί μέσω twitter, οπότε stay tuned sto https://twitter.com/sissisplace!!


Καλή επιτυχία σε όλους!

1 σχόλια:

  1. Κι εγώ τα χρησιμοποιώ αυτόν τον καιρό και είναι το πιο απολαυστικό 10λεπτο διάλειμμα της μέρας :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή

© sissi's place, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena