Κυριακή 18 Νοεμβρίου 2012

DIY: Eyeshadow primer!

Γεια σας κορίτσια!

Ένα διαφορετικό ποστ σήμερα, με ένα DIY!

Γενικά δεν πολυπιάνουν τα χέρια μου, οπότε δεν κάνω πολλά DIY προϊόντα... Αυτό όμως δε σημαίνει ότι δε μου αρέσουν πάρα πολύ!

Έτσι λοιπόν ένα βράδυ, καθόμουν και έβλεπα βιντεάκια στο youtube και έπεσα πάνω σε ένα DIY eyeshadow primer, το οποίο ήταν πολύ απλό και με 3 υλικά που όλες έχουμε σπίτι μας...

Η κοπέλα (η πολύ γνωστή missglamorazzi) το έφτιαχνε χρησιμοποιώντας make up, concealer και body butter. Eγώ όμως δεν ήθελα να βάλω body butter στα μάτια μου, γιατί μου φαίνεται κάπως... Aπό την άλλη πλευρά, πρέπει να χρησιμοποιηθεί μια κρέμα παχύρρευστη, οπότε δεν μπορούσα να χρησιμοποιοήσω κάποια κρέμα προσώπου ή την κρέμα ματιών μου.

Ψάχνοντας λοιπόν τι θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω για να το αντικαταστήσω, έπεσα πάνω σε ένα δείγμα από την κρέμα προσώπου και ματιών της Bepanthol... To θέμα είναι ότι η κρέμα που θα χρησιμοποιήσετε πρέπει να μην είναι υδαρής, όπως οι περισσότερες κρέμες ματιών! Η συγκεκριμένη bepanthol έχει ακριβως την υφή που θέλουμε, σαν body butter!


Έτσι λοιπόν ανέμειξα με το μάτι ίσες ποσότητες υγρού foundation, concealer και της κρέμας! Ανακάτεψα με μια οδοντογλυφίδα και voila! Έτοιμο το DIY eye shadow primer!


Aυτό που μου άρεσε πολύ είναι ότι έτσι μπορούμε να αξιοποιήσουμε κάποια δειγματάκι που δεν θα χρησιμοποίησουμε: π.χ. εγώ χρησιμοποίησα ένα δειγματάκι από make up που μου ήταν ένα τόνο πιο σκούρο από την επιδερμίδα μου και θα πηγαινε χαμένο!

Tώρα, εγώ είμαι πολύ ευχαριστημένη από την κατασκευή μου! Κάνει τις σκιές να φαίνονται πολύ πιο έντονα, οπότε μπορείτε να αξιοποιήσετε και κάποια σκιά με όχι και τόσο καλή απόδοση! Επίσης, παρατείνει τη διάρκειά τους, ίσως όχι όσο ένα primer που κοστίζει 20 €, αλλά δεδομένου ότι έχει μηδενικο κόστος, είναι άψογο! Ειδικά άν δε χρειάζεται να κρατήσετε το μακιγιάζ σας από το πρωί μέχρι το βράδυ, σας το συστήνω ανεπιφύλακτα!

Και για του λόγου το αληθές ορίστε και η απόδοση μιας σκιάς χωρίς primer, με το δικό μου και με το Stay don't stray της benefit (από πάνω προς τα κάτω)! Τα συμπεράσματα δικά σας!

14 σχόλια:

  1. Φαίνεται, ότι κάνει δουλειά!!!! Θα το δοκιμάσω και εγώ!!!
    xxx
    Elena

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολυ καλη ιδεα!!!
    Σιγουρα θα το δοκιμασω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ελα βρε!Τελειο,ειχα φτιαξει και εγω αλλα ξεχασα να το δοκιμασω,χχαχαχα,παντως οντως στο You Tube χρησιμοποιουν κατι κρεμες σωματος κλπ,ενω σε αλλα βιντεο ,λενε-χαζες-Αχ εχω πολυ ευαισθητο δερμα και προσεχω.
    Σε καιρους δυσκολους αυτοσχεδιαζουμε,και η γιαγια μου,μου ελεγε πως με ρυζι φτιαχνανε πουδρα σε loose μορφη,για να μη γιαλιζουν-ασχετο αλλα ηθελα και γω να πω μια βλακεια,
    Καλο post!Και καλη δουλεια,Συγχαρητηρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είχα δοκιμάσει κι εγώ να φτιάξω κάποτε με άλλη "συνταγή" αλλά δεν πέτυχε, μάζευαν οι σκιές. Δεν το πολυέχω κι εγώ με τα diy αλλά αν ξεμείνω από primer θα το έχω στο νου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Kαι εγώ δεν το δοκίμασα λόγω του Body butter αλλα με bepanthol θα ρο δοκιμάσω. Φαίνεται απίθανο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ καλή ιδέα!!! H bepanthol προσώπου ματιών είναι καλή;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. H missglamorazzi είναι από τις αγαπημένες μου. Τα βαριέμαι τα DIY, αλλά αυτο που προτείνεις είναι πολύ εύκολο. Θα το δοκιμάσω. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Θα το δοκιμάσω σίγουρα! Το αποτέλεσμα στη φωτογραφία δείχνει πολύ καλό!
    Φιλιά!

    http://dreamofbeauty22.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. τέλειο!
    πιο έντονο από μπένεφιτ. θα τρελαθώ!

    http://beauty-and-the-cat.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. με επεισες! κ οταν μου το ειπες αλλα εδω οι φωτο μιλουν απο μονες τους πολυ ωραια ιδεα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. κοριτσια σας ευχαριστω πολυ για τα γλυκητατα σχόλια σας!!!

    @ΑNGELIKI: Δυστυχώς δεν την εχω δοκιμασει! Μονο το δειγματακι χρησιμοποιησα για το DIY!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Είναι πολύ καλή ιδέα :)
    Ευχαριστούμε που μας το παρουσίασες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

© sissi's place, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena