Τρίτη 6 Νοεμβρίου 2012

Τα αγαπημένα του Οκτωβρίου!

Kαλημέρα κορίτσια!

Το ξέρω ότι άργησα λιγουλάκι να κάνω τα αγαπημένα του Οκτωβρίου, αλλά κάλλιο αργά παρά ποτέ!

Δεν θέλω να σας δείχνω τα ίδια και τα ίδια, οπότε κάποια αγαπημένα που σας έδειξα το Σεπτέμβρη, απλά τα θεωρώ κλασικές αγάπες (π.χ. BB Cream της Garnier) και δεν τα αναφέρω καν!

Ορίστε λοιπόν τα καινούρια αγαπημένα που είναι λίγα και καλά!

Σε επίπεδο περιποίησης σώματος και μαλλιών, ο μήνας ήταν αφιερωμένος στο κίτρινο! Για το beautyfying oil του The Body Shop σας τα χω ξαναπεί: Τέλειο λαδάκι για σώμα και μαλλιά με άρωμα moringa που σε ταξιδεύει... Επίσης επειδή ακριβώς χρειάζεται μαι πολύ μικρή ποσοτητα, δεν θα τελειώσει ποτέ! Το χρησιμοποιούσα 1 με 2 φορές την εβδομάδα, μετά το scrub για έξτρα ενυδάτωση.

Όσο για τα Fructis θρέψη και επανόρθωση 3, τα κέρδισα σε έναν διαγωνισμό και τα έχω ΕΡΩΤΕΥΤΕΙ! Και εξηγούμαι: δεν θα υποστηρίξω ότι έκανε θαύματα στα μαλλία μου κλπ κλπ. Είναι ενυδατικά, με ωραίο αποτέλεσμα, αλλά μέχρι εκεί. Έλα όμως που προσφέρουν κάτι που κανένα άλλο προϊόν δεν το καταφέρνει σε τέτοιο βαθμο: Αφήνουν τα μαλλιά ΥΠΕΡΟΧΑ αρωματισμένα για 2-3 μέρες!!! Σας μιλάω ειλικρινά! Μου έχει τύχει να είμαι 2 μέρες άλουστη και να μου πουν πόσο τέλεια μυρίζουν τα μαλλιά μου! Μόνο και μόνο γι' αυτό με έχουν κερδίσει απόλυτα.


Και πάμε τώρα στα χεράκια μου! Με τις αλλαγές του καιρού και το ελαχιστο κρύο που έπιασε, άρχισε η ξηρότητα στα χέρια μου! Και η κρέμα χεριών της Harrn ήρθε για να με σώσει! Με μια καταπληκτική μυρωδιά γιασεμι, πολύ ενυδατική και όχι τόσο λιπαρή, την αγάπησα και μέσα σε 10 μέρες που την φοράω καθημερινά έχω σχεδόν εξαντλήσει το δείγμα που έχω, και νομίζω ότι θα την αγοράσω άμεσα! Στο μανικιούρ προτίμησα 2 αποχρώσεις του γκρι που θεωρώ ότι ταιριάζουν γάντι στην εποχή! Στην πραγματικότητα το μανό του Κορρέ είναι ένα γκρι ανοιχτό, αλλά ο φωτισμός δεν βοηθάει. Τέλος, το mava-dry το top coat που στεγνώνει τα νύχια σε χρόνο dt και κάνει το μανικιούρ να κρατάει για τουλάχιστον 4 μέρες! Θα κάνω σύντομα αναλυτικο review!


Tέλος στο μακιγιάζ ξεχώρισα τα εξής: Το λατρεμένο πινέλο που πήρα από το Φεστιβάλ ομορφιάς και δεν χορταίνω να το αγγίζω τόσο απαλό που είναι!
Το Glam Bronze wild instinct της L' Oreal στην απόχρωση medium, με έχει καταβολέψει γιατί έχει ένα πολύ γλυκό χρώμα!
Τη μάσκαρα της Maybelline σας την είχα παρουσιάσει σε προηγούμενη ανάρτηση και τη χρησιμοποιώ για καθημερινό μακιγιάζ με πολύ ωραίο αποτέλεσμα, άκρως φυσικό!
Το ιαματικό νεράκι της Avene σταθεροποιεί το μακιγιάζ μου και με δροσίζει όποτε το έχω ανάγκη.
Τέλος από τα νέα σετάκια μακιγιάζ του Κορρέ, αγόρασα το Ruby Red γιατί ήθελα να δοκιμάσω το eyeliner και δνε βγήκα καθόλου χαμένη! Το eyeliner είναι πάρα πολύ καλό, αλλά ανακάλυψα και ένα τέλειο burgundy lip gloss με απόδωση κραγιόν. Και για αυτό ακολουθεί αναλυτικότατο review!


Aυτά τα ολίγα ήταν τα αγαπημένα μου για τον Οκτώβρη! Ελπίζω να μην σας κούρασα! Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά;

21 σχόλια:

  1. Τα προϊόντα της L'oreal και της Avene τα έχω και μου αρέσουν πολύ!
    Μου φαίνεται ότι θα δοκιμάσω και εγώ το σαμπουάν της Garnier οι κρέμες της γενικά δεν μου ξεμπλέκουν τα μαλλιά αλλά μπορεί να της δώσω άλλη μια ευκαιρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραίες οι επιλογές σου και οφείλω να ομολογήσω ότι έχουμε πολλά κοινά! Με έβαλες σε σκέψεις να πάω να δοκιμάσω την κρέμα για τα χέρια!=)
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καταρχάς, περιμένω review για το mava-dry!Τα βερνίκια του Κορρέ είναι από τα αγαπημένα μου!Πολύ όμορφη απόχρωση!Αχ, αυτό το πινελάκι...το έχω κι εγώ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα κορίτσια!! Πολύ ωραίες επιλογές Σίσσυ, όπως πάντα! Θα δοκιμάσω τα βερνίκια ..Τhey look promising! Οσο για την κρέμα χεριών, την έχω είναι τέλεια για νεανικά δέρματα γιατί το γιασεμία προλαμβάνει τις ρυτίδες! Επίσης να τη φοράς και πάνω στα νύχια γιατί τα δυναμώνει και καταπολεμά τα πετσάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα Σίσσυ, διαβάζω το blog σου εδώ και λίγο καιρό και κάθε φορά μου φτιάχνεις τη διάθεση με τα καλλυντικά που μας παρουσιάζεις.Το moringa του Body shop είναι τέλειο , έχω το body milk, στο λαδάκι το άρωμα έχει διάρκεια;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Αγγελικη: ναι!!! Διαρκει αρκετα και γι΄αυτο μου αρέσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. το λαδακι το εχω και εγω, ειναι τελειο! εχω και την αντιστοιχη κρεμα σωματος που καταπληκτικη! αν θελεις κανε καμια βολτα και στο δικο μου blog www.beautywitholga.blogspot.gr -BeautyStars

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κρέμα χεριών που μυρίζει γιασεμί; Τη θέλω!! Το άρωμα από τα Garnier μου κρατάει κι εμένα, πόσο τέλειο είναι να μυρίζουν όμορφα τα μαλλιά και τη δεύτερη μέρα; :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ ωραίες οι επιλογές σου! Μαρέσουν και μενα τα προιόντα της garnier fructis!
    φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. χμμμ ενδιαφερον το λαδακι! το βαζεις και στα μαλλια ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ωραία αγαπημένα :)
    Την σειρά αυτή της Fructis θέλω να την δοκιμάσω καιρό!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. exw dokimasei to mano tou korre k to ladi tou bodyshop.
    ta agapw k ta 2!
    :)
    http://talkingaboutf.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ ωραία προϊόντα! Τα πρώτα 3 που έδειξες για τα μαλλιά θέλω κ εγώ να τα δοκιμάσω κ εγώ εδώ κ καιρό κ μάλλον θα το συντομεύσω!
    Φιλιά!

    http://dreamofbeauty22.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. κοριτσια σας ευχαριστω ολες παρα πολυ για τα σχολια σας!!!

    @evi: στα μαλλιά το βάζω, αλλά χρησιμοποιω μια πααααρα πολυ μικρη ποσοτητα, γιατι αλλιώς τα λαδωνει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. θα δοκιμασω οπωσδηποτε τα Fructis,με εψησες (πολυ μ'αρεσει να μυριζουν μετα τα μαλλια καθαριοτητα!)
    τα μανο ειναι στις αποχρωσεις που λατρευω, το λαδακι απο το Body Shop το εχω και εγω αλλα σε αρωμα σοκολατας και ειναι πραγματικα ΥΠΕΡΟΧΟ!!
    xoxo
    http://makeupbynatashav.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τι ωραιο ποστ και τι ωραιες επιλογες Σισσυ μου!!
    Τι ζημια μοε εχεις κανει με τη Harrn... περιμενω την πρωτη μερα που θα μπορω να παω κεντρο και θα ακολουθησω τα βηματα σου ;-)
    Το λαδακι της TBS το αγαπω απο το καλοκαιρι και μ'αρεσει που ειναι πολυ-πολυ-χρηστικο!
    Το πινελακι το ζηλευω..ω ναι!
    Και οσο για τον Κορρε μου εχουν ηδη μπει ιδεες απλα δεν ξερωτι να διαλεξω ακομα!

    http://beautyincrisis.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολύ ωραία τα αγαπημένα σου. Το moringa του Body shop είναι τέεεεεελειο. Το mava-dry είναι τέλειο. Ειναι και το δικό μου αγαπημένο top-coat. Φιλάκια Σισσάκι μου :ο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ωραία αγαπημένα!! Την σειρά της Fructis θέλω να την δοκιμάσω και εγώ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

© sissi's place, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena