Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου 2012

Aλλαγή...

Αλλάξαμε λοιπόν!

Ή μάλλον πιο σωστα ανακαινιστήκαμε! Κρατήσαμε ό,τι μας άρεσε, διώξαμε ό,τι μας ενοχλούσε και προσθέσαμε και νέα στοιχεία! Το σπιτάκι μας απέκτησε έναν πιο ρομαντικό, πιο φθινοπωρινό αέρα- ασορτί με τη διάθεσή μου!




Η αλλαγή αυτή είναι συμβολική. Συμβολίζει τη διάθεσή μου για περισσότερο blogging, για περισσότερη επαφή μαζί σας... Θέλω να ακούω τις απόψεις σας και τις προτάσεις σας. Τι θέλετε να βλέπετε στο blog μου, τι πιστεύετε ότι κάνω καλά και σε τι μπορώ να βελτιωθώ.

Επίσης, από δω και πέρα, η επικοινωνία μας θα ναι πολύ πιο συχνή στο Facebook. Θα ανεβάζω διάφορες εικόνες από τη ζωή μου, θα κάνω mini δημοσκοπήσεις για διάφορα θέματα του blog και φυσικά θα προσπαθώ να σας κρατάω όσοσ το δυνατόν καλύτερη συντροφιά!

Τέρμα όμως τα μελό! Σας ευχαριστλω πολύ που μέχρι στιγμής και σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα έχετε αγκαλιάσει το blog μου, αλλά και εμενα την ίδια και με έχετε κάνει να αισθάνομαι μέλος της παρέας σας! Ήδη είμαστε 398 στην παρέα, και ελπίζω σύντομα να φτάσουμε τις 400... Γιατί σε 2 μόλις μέλη, θα ξεκινήσει ένα μεγάλο Giveaway με δώρο προϊόντα μακιγιάζ από διάφορες εταιρίες. Soooooo! Spread the word! βάλτε φίλους, συγγενείς, σκυλιά, γατιά να γίνουν μέλη στο blog μου and let the Giveaway begin!!!


*H εικόνα είναι δανεισμένη από το sidagi.gr

10 σχόλια:

  1. Ωραια η ανανεωση! Γραφτηκα μολις!
    Ριξε μια ματια και στο δικο μου ιστολογιο αν θες, και κανε join!
    mariakhouri.blogspot.gr
    Περιμενουμε να δουμε τι θα ναι το giveaway!!!
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σ΄ευχαριστω πολυ! Σ' ακολουθω και εγω πλεόν!Ελπίζω να τα λεμε και απο δω συχνα!Φιλακιααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολυ ομορφη αλλαγη-ανανεωση!! καλο φθινοπωρο λοιπον!! αντε να δροσισει κιολας!!
    μαρεσουν πολυ τα χρωματα πολυ ζεστα
    φιλακια γλυκια μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. σ'ευχαριστω πολυ Ελλη μου!!καλο φθινοπωρο και σε σενα!φιλακιααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σ ευχαριστω πολυυυυυ!Εισαι και η 400η follower!!! Το Giveaway θα ξεκινησει αμεσααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ένα Like παρακαλώ στο σχόλιο μου στην φωτογραφία!!
    :)

    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=322046307893279&set=a.265422780222299.55711.248875741877003&type=1&theater

    ΑπάντησηΔιαγραφή

© sissi's place, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena