Δευτέρα 2 Ιουλίου 2012

TBS: Honey Bronze review+ μια νέα χρήση του vitamin E Face Mist!

Bonjourrrrrrr!

Σήμερα θα σας κάνω ένα mini review για το Honey Bronze από το TBS. Είναι ένα ξηρό λαδάκι, σε μπρονζέ χρώμα με πολύ πολύ glitter. Εγώ τα γκλιτερούχα προϊόντα δνε τα πολυσυμπαθώ, γιατί αισθάνομαι ότι η χρυσόσκονη γεμίζει ό,τι ακουμπάω και δεν μπορώ να την ξεφορτωθώ ποτέ! Οπότε δίσταζα να το δοκιμάσω, παρά τα θετικά σχόλια που είχα δει σε διάφορα blogs.

OΜΩΣ, τις προάλλες σκέφτηκα ότι αυτό μπορεί να είναι το προϊόν που θα με σώσει φέτος! Και εξηγούμαι! Έχω εξεταστική, πολύ διάβασμα και καθόλου χρόνο για μπάνια και ηλιοθεραπεία. Σ' αυτό προσθέστε ότι είμαι πάλλευκη και έχω ΚΑΙ κυταρρίτιδα. Το καλοκαίρι βέβαια που μαυρίζω, φαίνεται λιγότερο, αλλά τώρα, πού χρόνος για μαύρισμα... Οπότε βρήκα τη λύση στο Honey Bronze!!!


(Η φωτογραφία είναι απ' το internet γιατί η φωτογραφική τα χει παίξειιιι!)

Kατ' αρχάς, αφήνει την επιδερμίδα ελαφρώς μαυρισμένη (ελάχιστα, μη φανταστείτε τίποτε τρομερό), αλλά αυτό το ελαφρώς σε συνδυασμό με τη χρυσόσκονη κάνει μαι χαρά τη δουλειά του! Λίγο το πιο σκούρο χρώμα, λίγο η λάμψη και τσουπ! η κυταρρίτιδα φαίνεται λιγότερο και το πόδι φαίνεται πιο ωραίο!!


Τέλος να σας πω για το Vitamin E Face Mist... Σας είχα κάνει πριν καιρό review γι' αυτό το προϊόν και σας είχα πει ότι το χρησιμοποιώ για να σταθεροποιήσω το μακιγιάζ, να του προσδώσω έναν πιο φυσικό τόνο, αλλά και να δροσίζω και να ενυδατώνω το πρόσωπό μου! Πριν λίγες μέρες όμως είχα μια αποκάλυψη! Εκεί που έλιωνα απ' τη ζέστη, λέω δεν ψεκάζω και το σώμα μου με το Face Mist??? Τι ωραία αίσθηση ήταν αυτή??? Δροσίζει, ενυδατώνει και αφήνει και ένα διακριτικό άρωμα, ότι πρέπει για καλοκαίρι!!! Θα είναι μόνιμος σύντροφός μου στην παραλία, για να ενυδατώνω πρόσωπο και σώμα, χωρίς να βάζω λοσιόν και κρέμες που έχουν κάπως βαριά υφή για καλοκαίρι!!!

20 σχόλια:

  1. Καλή ιδέα τώρα μου έβαλες ιδέες για το Honey Bronze! Υπάρχει και σε μορφή πούδρας με πινελάκι αν δεν κάνω λάθος? xx Menia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ααααα!!Δεν την εχω δει αυτη την πουδρα!!! αλλα το λαδακι ειναι και ενυδατικο, οποτε για καλοκαιρι ειναι μια χαρα, 2 σε 1!! φιλακιααα!

      Διαγραφή
  2. Το honey bronze το έχω βάλει καιρό στο μάτι...ήρθε η ώρα του νομίζω...το δοκίμασα και όντως είχε πολύ ωραίο αποτέλεσμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ασε!ηδη με φανταζομαι να το φοραω σε νησακια με γραφικα σοκακια και καλοακιρινα κοκταιηλ στο χερι! (εχω ξεφυγει, I know!)xxx

      Διαγραφή
  3. Μμμμ το mist ειναι αντιστοιχο θα ελεγες με αυτο της Μac;Θελω να συγκρινω και τις τιμες,οσoν αφορα το Honey Bronze το ειχα δοκιμασει αλλα δεν ειχα ξετρελαθει,αλλα θα το εχω υπ οψην.
    Σε ευχαριστουμε πολυ για το χρησιμο post!Καλη βδομαδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι ειναι!θεωρειται dupe, αλλα πολλες κοπελες το προτιμουν γιατι εχει πολυ ελαφρια και καθολου λιπαρη υφη!επισης αυτο αν δεν κανω λαθος εχει γυρω στα 8,50 € ( εγω το χα παρει οταν ειχε εκπτωση, γυρω στα 7 νομιζω!) ελπιζω να βοηθησα!φιλακιαα!

      Διαγραφή
    2. Βοηθησες και αμεση εξυπηρετηση!!!!!χαχχαχα!!!Ευχαριστωωω!

      Διαγραφή
  4. πολύ ωραίο το honey bronze το πήρα πέρυσι και είναι must για το καλοκαίρι, μου αρέσουν και πολύ τα ξηρά λάδια για το σώμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγω εχω παθει μουρλα με τα ξηρά λάδια και για σώμα και για μαλλιά!!τα λατρεύω!!xxx

      Διαγραφή
  5. Αυτο μπορειs να το κανειs και με νερακι τηs Avene και θα το ευχαριστηθειs.Και ειδικα αν το βαλειs λιγο πιο πριν και στο ψυγειο εκει να δειs απολαυση ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. thanx for the tip!! θα το δοκιμασω οπωσδηποτε Αναστασια μου!!

      Διαγραφή
  6. poly wreo post! exw akousei t kalutera g t bitamin E t body shop!

    kisses
    fashionsugarbubbles.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φαίνεται πολύ όμορφο το Honey Bronze! Θα ήθελα να το δοκιμάσω, είμαι και εγώ αρκετά λευκή και δεν μαυρίζω εύκολα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. το καλυτερο λαδι για την επιδερμιδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το honey bronze δεν μου αρεσε πάνω μου, αλλα στην αδερφη μου ήταν πολυ ωραιο. Το vitamin E mist είναι μακραν το καλύτερο για το καλοκαίρι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

© sissi's place, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena