Παρασκευή 6 Ιουλίου 2012

First Impressions: Fresh Line Botanical Hair Recipes, Terpsichore

Καλημέρα κορίτσια! Ξέρω ότι είχα υποσχεθεί το ποστ με τα 2 νέα holy grail προϊόντα που ανακάλυψα, αλλά επειδή συνειδητοποίησα ότι αυτό το ποστ το χα καιρό έτοιμο, αλλά δεν αξιώθηκα να το ανεβάσω, το παρεμβάλλω!

Τον τελευταίο καιρό είμαι στην αναζήτηση ενός φυτικού σαμπουάν γιατί τα μαλλιά μου άρχισαν ξανά να πέφτουν σαν τρελά, και δεν θέλω να τα επιβαρύνω με χημικά!

Πριν λίγο καιρό, δοκίμασα σε δέιγμα το σαμπουάν και το conditioner της Τερψιχόρης, από τη νέα σειρά για τα μαλλιά της Fresh Line, Botanical Hair Recipes...



Πρόκειται για μια νέα σειρά που έχει κατάλληλα προϊόντα για κάθε τύπο μαλλιών και κάθε πιθανό πρόβλημα που θα μπορούσε κάποιος να αντιμετωπίσει. Εγώ δοκίμασα τα προϊόντα της Τερψιχόρης, που υπόσχεται  λάμψη και αναζωογόνηση στα θαμπά, βαμμένα μαλλιά. Βέβαια δεν έχω βαμμένα μαλλιά, τα αισθάνομαι όμως αρκετά θαμπά, και η εταιρία δεν έχει βγάλει ακόμα δείγματα για κάποια άλλη σειρά, οπότε έιπα να τα δοκιμάσω!

Κατ' αρχάς να σας πω ότι μυρίζει μανταρίνι και πορτοκάλι, μια πολύ δροσερή μυρωδιά, που εμένα μου αρέσει πολύ! Τώρα το σαμπουάν κάνει αρκετό αφρό, αλλά αυτό που δεν μου άρεσε είναι ότι όταν ξέπλυνα τα μαλλιά μου τα αισθανόμουν κάπως ξηρά. Βέβαια μετά εφάρμοσα το conditioner το οποίο άφησα γύρω στα 3-4 λεπτά στα μαλλιά μου και μετά ήταν πολύ απαλά, αλλά και πολύ διακριτικά αρωματισμένα.

Όπως έχω όμως ξαναπεί, με μια εφαρμογή, δεν είναι δυνατόν να καταλάβω αν πραγματικά κάποιο προϊόν είναι καλό ή όχι, οπότε σας μεταδίδω απλώς μια πρώτη εντύπωση!

Θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω και κάποια άλλη σειρά από τα προϊόντα περιποίησης μαλλιών από τη Fresh Line, που να ταιριάζει περισσότερο στον τύπο των μαλλιών μου!

Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο?

Επίσης ερώτηση SOS: Αν σας πέφτουν τα μαλλιά, έχετε να μου προτείνετε κάποιο προϊόν???

15 σχόλια:

  1. Έχω να σου προτείνω τσουκνίδα ως αφέψημο το οποίο μου το έχουν συστήσει πολλά άτομα.Επίσης κάποια σπρέι τα οποία δεν είναι φυτικά αλλά με βοήθησαν να δημιουργήσω μαλλιά και να δυναμώσουν και αν μην πέφτουν τα υπάρχοντα, το frezyderm hair force lotion ακόμα ένα που λένε πως είναι πιο δραστικό το La Roche-Posay Kerium lotion που είναι πιο ακριβό όμως.Το τελευταίο σκοπεύω να το κάνω χρήση από τον Ιούλιο μέχρι και Αύγουστο και θα γράψω ένα αναλυτικό review στο blog μου,beautyisduty.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ εβαζα και εγω καποια σπρευ παλιοτερα, αλλα ελεγα να μην ξαναμπω σ αυτη τη διαδικασια!θα δοκιμασω οπωσδηποτε την τσουκνιδα, γιατι μονο καλο θα μου κανει, αποκλειεται να βλαψει!αναμενω και το review σου!φιλακιαα!

      Διαγραφή
  2. Top Top Top για μένα η NECTAR ROYAL NOURISHING INTENSIVE CARE HAIR MASK by Fresh Line!!!! Σήμερα μάλιστα πήρα το νέο βάζο μου 3ο στη σειρά!!! Τέλειο άρωμα λείανση ενυδάτωση τη λατρεύω!!!!;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το χα ξαναδιαβασει οτι ησουν πολυ ευχαριστημενη απο αυτη τη μασκα Ελενα! την εχω σταμπαρει και εγω...το μονο μου θεμα ειναι η τιμη της που ειναι ελαφρως τσιμπημενη...

      Διαγραφή
    2. Εντάξει δεν τη λες φθηνή είναι στα 16,90€ τα 200ml...σήμερα όμως πρέπει να έτρεχε κάποια έκπτωση γιατί έδωσα 14€ δεν ξέρω ακριβώς... γιατί μου την αγόρασε φίλη μου...Ειλικρινά όμως έχω δώσει πολλά παραπάνω χρήματα στο παρελθόν σε προϊόντα κομμωτηρίου και δεν είχα όχι ίδια αλλά ούτε κοντινά αποτελέσματα...Δοκίμασε δείγμα!!!!;o))XXX

      Διαγραφή
  3. Είχα δοκιμάσει τη μάσκα μαλλιών με τσουκνίδα από Fresh Line και έμεινα πολύ ευχαριστημένη αλλά είναι για λιπαρά μαλλιά. Για την τριχόπτωση θα σου πρότεινα σαμπουάν της Vichy.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σημερα πηρα ενα της propoline...μολις τελειωσει θα δοκιμασω αυτο που μου προτεινεις! σ ευχαριστω πολυ για την προταση!! xxx

      Διαγραφή
  4. gia tin trixoptosi tha sou protina na rwtiseis se kapoio farmakio! ;) isws sou dwsoun kapoia vitamini ktl! :)



    kisses
    fashionsugarbubbles.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρησιμοποιώ το σαμπουάν σε πλάκα από αυτή τη σειρά και είναι πολύ καλό! Το έχω πάρει ήδη 2 φορές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ειναι πολυ καλα προιοντα και σε αριστη σχεση τιμης - ποιοτητας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έχω ακούσει από πολλές φίλες που τα δοκίμασαν τα καλύτερα ..είναι πολύ ευχαριστημένες ..όσο για την τριχόπτωση έχω κι εγώ ..μάλλον για βιταμινούλες μας κόβω ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. μυριζουν πολυ ομορφα
    τα φοραει η κοπελα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αντιμετωπίζω πολλά χρόνια αυτό το πρόβλημα... Εμένα η κατάσταση βελτιώνεται από τα σαμπουάν της Mastic Spa. Υπάρχει σειρά κατά της τριχόπτωσης, αλλά περιέργως σε εμένα δουλεύει καλύτερα αυτό για τη λάμψη, που είναι κόκκινο, με κρασί. Είναι λίγο τσιμπημένες η τιμές, και συνήθως τα βρίσκω με πάνω από 10 ευρώ. Επίσης αυτό για τη λάμψη δεν κρατάει τη λιπαρότητα μακριά, αλλά και πάλι το προτείνω. Ελπίζω γρήγορα να αφήσεις πίσω σου αυτό το πρόβλημα για πάντα!
    Αλκμήνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Αλκμήνη: Aχ, νομίζω ότι τα μαλλιά μου θα συνεχίσουν να πέφτουν μέχρι να μείνω καραφλή! Μιας και τρέχουν συνέχεια προσφορές στα Mastic Spa θα το έχω στα υπόψιν! Σ' ευχαριστώ πολύυυ! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή

© sissi's place, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena