Τετάρτη 15 Μαΐου 2013

Οικονομικά και ποιοτικά καλλυντικά: Essence & Golden Rose!

Καλημέρα όμορφες!

Ξέρω ότι πολλές από εσάς, έχετε αδυναμία στα οικονομικά καλλυντικά! Σήμερα θα σας μιλήσω για  δύο εταιρείες με οικονομικά καλλυντικά: Την Golden Rose και την Essence...

 Πάμε να δούμε λοιπόν, την άποψή μου για κάποια προϊόντα Golden Rose, τα οποία η εταιρία μου έστειλε για να δοκιμάσω!

Ξεκινάω με αυτό που με εξέπληξε ευχάριστα και με εντυπωσίασε! Ο λόγος για την Pressed Powder με βιταμίνες Α & Ε, και SPF 15.

Δυστυχώς δεν είναι η απόχρωσή μου (είναι δύο τόνους πιο σκούρα από την επιδερμίδα μου)! Όμως, αυτό δεν με πτόησε καθόλου, από το να την δοκιμάσω 5 μέρες μέσα στο σπίτι (και να προσφέρω άφθονο γέλιο στην οικογένειά μου), για να έχω μια ολοκληρωμένη άποψη, και να μην σας λέω αρλούμπες (το δράμα της beauty blogger)! Έκτοτε την έχω καταβολευτεί σαν bronzer για κοψίματα, αφού δίνει ένα πολύ φυσικό αποτέλεσμα!

Όμως, έχοντας κάνει την σχετική δοκιμή, θα σας πω τι με εντυπωσίασε: Είναι από τις πιο βελούδινες πούδρες που έχω δοκιμάσει ποτέ! Μιλάμε για φοβερή αίσθηση, που συγκρίνεται με high end πούδρες των 30+ €! Επίσης είναι αρκετά καλυπτική και έρχεται με ένα σφουγγαράκι, το οποίο όμως δεν έχει θήκη για να αποθηκευτεί! (Κουλό;!) Στα μεγάλα συν, το ότι δεν έχει parabens! Σίγουρα θα την αγοράσω όταν ανοίξει το e-shop της Golden Rose, στην σωστή απόχρωσή για μένα, διότι πραγματικά με ενθουσίασε!







Ένα ακόμα προϊόν, που μου άρεσε πολύ και σίγουρα θα αναζητήσω και σε άλλες αποχρώσεις είναι το Rich Color Nail Laquer! Πολύ καλή απόδοση χρώματος και διάρκεια, ενώ τα νύχια στεγνώνουν και αρκετά γρήγορα! Χωρίς top coat μου κράτησαν 3 μέρες!!!






Τέλος, δοκίμασα και την Τerracota Eyeshadow στην απόχρωση 118. Μ' αυτήν την σκιά δεν συγκλονίστηκα να σας πω την αμαρτία μου! Αν και μου άρεσε πολύ το χρώμα, δεν έχει πολύ καλή απόδοση! Ίσα-ίσα που αχνοφαίνεται...

Αυτά λοιπόν από τις εντυπώσεις μου από την Golden Rose! Πραγματικά δεν περίμενα να εντυπωσιαστώ τόσο πολύ με τα προϊόντα αυτά και σίγουρα θέλω να δοκιμάσω και κάποια άλλα!

Tώρα θα σας μιλήσω για την Essence! Μια εταιρία την οποία πλέον ξέρουμε οι περισσότερες, με πολύ οικονομικά καλλυντικά, που όμως δεν στερούντα σε ποιότητα! Δερματολογικά ελεγμένα, με μεγάλη γκάμα προϊόντων και εύκολα προσβάσιμα (σε HC και άλλα καταστήματα καλλυντικών)! Από αυτή την εταιρία έχω κάμποσα προϊόντα, σήμερα θα σας μιλήσω όμως για τα πιο πρόσφατα αποκτήματά μου,  ένα σετάκι που μου έστειλε το e-shop BeBeauty!








 Tην συγκεκριμένη σκιά την αγάπησα: Έχει ένα τέλειο, πολύ γλυκό καφέ-μπεζ χρωματάκι, και την φοράω από το πρωί μέχρι το βράδυ! Όπως βλέπετε έχει τέλεια απόδοση χρώματος και πολύ ωραία υφή!












Από τα δύο lip-gloss, έχω αγαπήσει το κόκκινο, αφού δίνει ένα τέλειο χρώμα στα χείλη μου! Δεν κολλάνε, έχουν μέτρια διάρκεια και ωραίο άρωμα!

Το αποσμητικό δεν το δοκίμασα, διότι δεν μου αρέσουν τόσο τα spray, οπότε δεν μπορώ να σας πω για την απόδοσή του, αλλά μυρίζει ΤΕΛΕΙΑ!


Όλα αυτά έρχονται σε ένα μικρό τσαντάκι και κοστίζουν μόλις 6,50 €! Τέλειο;


Θα χαρώ πολύ να μου πείτε τι άλλο έχετε δοκιμάσει από την Golden Rose και αξίζει, ώστε να το αγοράσω μαζί με την πουδρίτσα και τα μανό...
Eπίσης, αν έχετε υπ'όψιν σας κάποια άλλη μάρκα με οικονομικά καλλυντικά, θα χαρώ πολύ να τη μοιραστείτε μαζί μου!

6 σχόλια:

  1. Έχω αδυναμία και στις 2 εταιρίες και με έψησες να δοκιμάσω την πούδρα! Φιλάκια πολλά:)

    dreamofbeauty22.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Ειρήνη Ν: Δεν θα απογοητευτείς με τίποτα! Φιλάκιααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θα κατάλαβες ασφαλώς πως εγώ το μανό χάζευα, έτσι???!!!
    (Όταν περιέχει μανό το post, όλα τα άλλα είναι εξαφανισμένα για εμένα!!!)
    ;-)
    Φιλάκια, κούκλα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @syros2js: Το μανό είναι τέλειο! Κασι εγώ θα το αναζητήσω και σε άλλα χρώματα! Φιλάκια όμορφηηηη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. εγω εχω παρει πολλες -ομως πολλες!- οζες της golden rose και ειμαι πολυ ευχαριστημενη!ομως δεν μπορω να βρω αυτα τα μπουκαλακια!βρισκω μονο τα αλλα τα τριγωνικα... :(
    απο Essence εχω ενα Lip gloss πολυ ωραιο!αλλα μια ματια που ειχα ριξει στις σκιες ειδα οτι ηταν φουλ στα Paraben και λιγο το φοβηθηκα...
    επισης η Beauty Line που ειναι και ελληνικη εταιρια εχει φθηνα καλλυντικα και πολυ καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Maria Ag: Η συγκεκριμένη σειρά βερνικιων είναι πολύ καλύτερη από την τριγωνική! Όταν τα εντοπίσεις, όρμα τους! Και Βeauty Line, θα δοκιμάσω οπωσδήποτε!xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή

© sissi's place, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena