Τετάρτη 29 Μαΐου 2013

Στον αγώνα κατά της κυτταρίτιδας! (Part 2)

Kαλημέρα όμορφες!

Σήμερα θα σας μιλήσω για δύο προϊόντα που χρησιμοποιώ τον τελευταίο μήνα (και βάλε) και πραγματικά ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ! Το ένα από αυτά σας το είχα δείξει και στα αγαπημένα του Απριλίου (αν δεν κάνω λάθος) και ήρθε η ώρα να σας πω την ολοκληρωμένη μου άποψη!

Αρχικά να σας πω ότι όσο πλησιάζει ο καιρός που θα πρέπει να πέσουν οι μάσκες- και τα ρούχα- και να βάλουμε τα μαγιό μας, ένα άγχος με πιάνει και ψάχνω να βρω κάτι έξτρα αποτελεσματικό να χρησιμοποιήσω! Φέτος λοιπόν βρήκα τον συνδυασμό που με έχει αφήσει απίστευτα ευχαριστημένη!


Το πρωί λοιπόν, μόλις ξυπνήσω και πριν πλύνω πρόσωπο και δόντια, πασαλείφομαι ευλαβικά με την Triple Action της L' Ymola! Yπόσχεται αποτελέσματα σε 7 μόνο μέρες και δρα σε τρια επίπεδα: σύσφιξη, αδυνάτισμα, καταπολέμηση της κυτταρίτιδας... Στην αρχή την χρησιμοποιούσα πρωί-βράδυ (όπως και συστήνεται), αλλά τελικά κατέληξα να την βάζω κάθε πρωί και το βράδυ να βάζω ένα άλλο, πιο εξειδικευμένο προϊόν!

Οι εντυπώσεις μου; Όντως από την έβδομη μέρα, θα παρατηρήσετε αποτελέσματα ως προς την σύσφιξη. Στις 2-3 εβδομάδες, θα δείτε και μείωση της κυτταρίτιδας, βελτίωση γενικότερα της υφής και της όψης του δέρματος. Στο αδυνάτισμα, δεν είδα καμιά διαφορά, αλλά ας μην κοροϊδευόμαστε- χωρίς άσκηση και διατροφή, τι να σου κάμει και η κρεμούλα από μόνη της;;;

Απορροφάται πολύ γρήγορα, δεν αφήνει λιπαρότητα, και είναι θερμαντική! Πρέπει να προσέξετε πολύ, μόλις τη βάλετε να πλύνετε αμέσως τα χέρια σας, και να μην την ακουμπήσετε σε κάποιο άλλο μέρος του σώματός σας, διότι δημιουργεί ερεθισμό, που όμως φεύγει σε λίγο (την έπαθα, και σας το λέω για να μην τρομάξετε)! Το μόνο της μείον; Η μυρωδιά της! Μυρίζει δροσερά, σαν μέντα ή κάτι παρόμοιο, και μυρίζει έντονα... Κοστίζει γύρω στα 26 €, αν θυμάμαι καλά, και φτηνή δεν τη λες με τίποτα, αλλά απ' ό,τι είδα η L' Ymola, έχει βγάλει κάποιες παρόμοιες κρέμες σε προσφορά 1+1 δώρο, με αποτέλεσμα η τιμή να πέφτει σε επίπεδα ευρείας! Θέλω σίγουρα να δοκιμάσω και κάποια από αυτές τις κρέμες, δεδομένου και της πολύ καλής προσφοράς!



Και περνάω στην βραδινή μου κρεμούλα! Lierac Body-Slim Destock Nuit! Όταν η Lierac μας είχε παρουσιάσει την καινούρια της σειρά για το αδυνάτισμα, αυτό ήταν το προϊόν που με έιχε εντυπωσιάσει πιο πολύ: Μπαίνει αποκλειστικά το βράδυ, την ώρα που το δέρμα είναι πιο δεκτικό και η κρέμα μπορεί να δράσει καλύτερα... Υποστηρίζει ότι καταπολεμά την έντονη κυτταρίτιδα, και το εγκατεστημένο λίπος, με μια μόνο επάλειψη, πριν τον ύπνο! Κατ' αρχάς να σας πω ότι μυρίζει ΥΠΕΡΟΧΑ- σαν άρωμα, έχει μια απίστευτα ελαφριά υφή, που απορροφάται άμεσα και μόλις την βάλετε, αμέσως βλέπετε το δέρμα σας πιο λείο και λαμπερό!





 Χρησιμοποιώντας αυτά τα δύο προϊόντα, έχω δει βελτίωση στην κυτταρίτιδα και στην σύσφιξη, ενώ το παρατήρησε και η μαμά μου!

Κανένα από τα δύο δεν είναι οικονομικά, αλλά κάνουν πολύ καλή δουλειά! Θα δοκιμάσω και μια από τις κρέμες της L' Ymola που είναι σε προσφορά και θα σας πω και από αυτές εντυπώσεις!

Εσείς χρησιμοποιείτε κάποια κρέμα κατά της κυτταριτιδας;
Έχετε να μου προτείνετε κάποια;

15 σχόλια:

  1. Εγώ βρήκα στα καλλυντικά της μαμάς μου ένα λάδι του Κορρέ, για σύσφιξη και μείωση της κυτταρίτιδας. Θα δούμε τι θα κάνει! Πάντως πολύ ενδιαφέροντα και τα δύο που έδειξες! Επίσης έχω ακούσει ότι η σειρά Αφροδίτη από Fresh Line κάνει δουλειά. Πολύ ωραίο και χρήσιμο post!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @just another vintage holic: Nα μας πεις εντυπώσεις από το λάδι του Κορρέ! Φιλάκιαα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σοβαρά κάνει δουλειά;; Αυτά πρέπει να τα βάζεις όλα μαζί;;; Και πόσο στοιχίζουν όλα μαζί;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @chiCATes: Σοβαρά! :)
    Το lierac μπαίνει μόνο το βράδυ, αυτό της L' Ymola, μπαίνει πρωί-βράδυ! Εγώ επέλεξα να βάζω της L' Ymola το πρωί και της Lierac το βράδυ... Της Lierac κοστίζει γύρω στα 26 € και της L' Ymola, το ίδιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. To Αφροδίτη από Fresh line χρησιμοποιώ εγώ και είναι πάρα πολύ αποτελεσματικό, από την πρώτη χρήση παρατηρείς διαφορά στη σύσφιξη που συνεχίζεται και με τις επόμενες χρήσεις και μείωση της όψης φλοιού πορτοκαλιού, είναι πιο ακριβή από αυτές που αναφέρεις, εγώ τη χρησιμοποιώ μόνο μετά το μπάνιο που έχω κάνει απολέπιση και δρα σε βάθος και για καθημερινή χρήση χρησιμοποιώ μία κρέμα ευρείας (για οικονομία). Πάντως και με αυτή τη χρήση 2-3 φορές τη βδομάδα μετά την απολέπιση το αποτέλεσμα είναι εμφανές και αισθητό.Παλιότερα έχω χρησιμοποιήσεις αρκετές μάρκες και ευρείας και επιλεκτικής χωρίς με καμία να δω έστω κάποιο ίχνος αποτελέσματος πέρα από ενυδάτωση. Αυτά!Σόρυ αν είπα πολλά, με ενέπνευσε το ποστ σου που ήταν αναλυτικό και επεξηγηματικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εδώ και εβδομάδες χρησιμοποιώ το νέο προϊόν τον Εντατικό Ορό κατά της Κυτταρίτιδας BODYSHAPE από την bioten. Έχω μείνει πολύ ευχαριστημένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Δέσποινα: Καλέ τι συγγνώμη;;;; Ίσα-ίσα! Δεν μπορείς να φανταστείς όταν μοιραζόμαστε με αυτόν τον τρόπο τις εμπειρίες μας! Παλιότερα είχα χρησιμοποιήσει και εγώ της Fresh Line, και όντως είχα δει μια μικρή βελτίωση! Έχω ακούσει πολύ καλά λόγια και για της Shiseido, αλλά δεν την έχω δοκιμάσει... Πιφ! Μεγάλο δράμα αυτή η κυτταρίτιδα! Φιλάκιααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Γωγώ: Αχ θα με κάνετε όλες σας να πάω να την πάρω αύριοοοοοοοο! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Mαρια: Το έχω χρησιμοποιήσει και εγώ, και είναι αρκετά καλό, ειδικά για την τιμή του!xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα και ευχαριστώ πολύ για τις πληροφορίες! ψάχνω πολύ καιρό να βρω κάποια κρέμα κατά της κυτταρίτιδας για την γυναίκα μου που θα την βοηθήσει και να αδυνατίσει για να την βοηθήσει να της ανέβει και το ηθικό και έχω βρει αυτήν εδώ την σειρά περιποίησης!! Θα μου πείτε μερικές ακόμα, επώνυμες κρέμες αδυνατίσματος, να της πάρω δώρο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @dimitris: Καλησπέρα σας! Δυστυχώς δεν έχω δοκιμάσει άλλες επώνυμε κρέμες αδυνατίσματος μέχρι στιγμής, οπότε δεν μπορώ να σας προτείνω κάποια άλλη πέρα από αυτές τις δύο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. πολύ πράσινο τσάι(παραδοσιακό)οχι σε μπουκάλι,σαπουνι απολεπισης οποιοδήποτε ,εμενα μου αρεσει το αμπραντορ,μια οικονομική κρεμουλα που μ αρεσε κ μυρίζει ωραία ειναι η that 's better,και τέλος κόβεις φραπε,τσιγάρο και καταργείς και το ασανσέρ οπουδήποτε.δοκιμασμένο!θα ηθελα να δοκιμάσω και γω τη λιρακ καποια στιγμή όπως και τη youth lab!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Pink Bubble: Συμφωνώ απόλυτα σε όλα! Την κρέμα της That's Better θα την έχω σίγουρα στα υπόψιν! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. cool,συνέχισε τις ωραίες αναρτήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

© sissi's place, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena