Κυριακή 13 Οκτωβρίου 2013

Secret Sharing Sunday!

Kαλημέρα όμορφες!

Σήμερα μοιραζόμαστε ένα μυστικό που θα κάνει τις βλεφαρίδες και τα φρύδια μας πιο πυκνά και πιο απαλά!



Αν και εσείς ονειρεύεστε πλούσιες, πυκνές, μακριές, απαλές βλεφαρίδες, αλλά και πιο γεμάτα φρύδια, χωρίς κενά, το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να επισκεφτείτε το φαρμακείο της γειτονιάς σας και να προμηθευτείτε καστορέλαιο!

Μια σταγόνα κάθε βράδυ αρκεί για να δείτε εντυπωσιακά αποτελέσματα! Για την εφαρμογή μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα πλυμμένο απλικατέρ από μάσκαρα που έχετε πετάξει, ή αν δεν έχετε, και μια μπατονέτα κάνει μια χαρά την δουλειά!

Ελπίζω να βρήκατε το σημερινό μυστικό χρήσιμο!

 Να έχετε μια υπέροχη Κυριακή!

14 σχόλια:

  1. Το έχω και δεν το βάζω τακτικά. Αν το έβαζα σε tube μάσκαρας θα βοηθούσε βέβαια, αλλά τέλος πάντων :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Marianna: Bάλτο στο κομοδίνο σου, δίπλα από το lip balm και την κρέμα χεριών! Έτσι θα το θυμάσια πάντα!xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. το βάζω και εγώ,και έχω δει μεγάλη διαφορά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Χara: Και εγώ το ίδιο! Είναι και φυσικό και οικονομικό, τι άλλο να ζητήσουμε;!xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Α! Ιδέα δεν είχα!!!
    Thanks, Σισσάκι!
    Καλή εβδομάδα, κούκλα μου!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @syros2js: Είναι καταπληκτικό το καστορέλαιο! Θα δεις σίγουρα διαφορά! Φιλάκιαα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καστορέλαιο ε???μμμ ενδιαφέρον!θα το δοκιμάσω!
    http://touchyourownbeauty.blogspot.gr/2013/10/blog-post.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ ενδιαφέρον! Το θεωρείς καλύτερο από το αμυγδαλέλαιο? Τώρα τελευταία σκεφτόμουν να πάρω αλλά μετά από αυτό το post μάλλον πρέπει να αναθεωρήσω:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @kalikatzaraki: To αμυγδαλέλαιο το αγαπώ γαιτί έχει 1000+1 χρήσεις... Το έβαζα και εγώ στις βλεφαρίδες μου πριν πάρω το καστορέλαιο, αλλά βρίσκω ότι το τελευταίο βοηθάει περισσότερο στο να βγαίνουν καινούριες τριχούλες σε φρύδια και βλεφαρίδες! Ειδικά στο φρύδι, έχω δει αισθητή διαφορά! Εγώ θα σου πρότεινα να πάρεις και τα δύο και να χρησιμοποιείς το καστορέλαιο σε φρύδια και βλεφαρίδες, ενώ για το αμυγδαλέλαιο μπορείς να πάρεις κάποιες ιδέες από το παρακάτω ποστ που είχα κάνει! http://sissisplace.blogspot.gr/2013/01/5.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το έχω διαβάσει το συγκεκριμένο post κ το βρήκα κατατοπιστικότατο! Θα ακολουθήσω τη συμβουλή σου, λοιπόν;-)
    Ευχαριστώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @kalikatzaraki: Ελπίζω να δεις σύντομα αποτελέσματα! Φιλάκιαα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

© sissi's place, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena