Πέμπτη 4 Ιουλίου 2013

Foltene Eyelash and Eyebrow Treatment: A must-buy!

Kαλημέρα όμορφες!

Σήμερα θα σας μιλήσω για ένα προίόν που χρησιμοποιώ ανελλιπώς και ευλαβικά τον τελευταίο μήνα: το Foltene Eyelash and Eyebrow Treatment!


Eίχα διαβάσει τα καλύτερα για αυτό, και πραγματικά ανυπομονούσα να το δοκιμάσω! Έτσι λοιπόν, όταν μου το έστειλε η Foltene, αποφάσισα ότι θα το δοκιμάσω σωστά: Θα το βάζω ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ, πρωί και βράδυ ώστε να μπορώ να έχω μια ολοκληρωμένη άποψη, αφού αλλιώς δεν θα έβλεπα αποτελέσματα...

Όπως και έπραξα! Και γύρω στον ενάμιση μήνα μετά την πρώτη εφαρμογή, voila οι εντυπώσεις μου!

Ένα πράγμα μόνο θα πω: ΔΟΥΛΕΥΕΙ.-

Είναι κατάλληλο για φρύδια και βλεφαρίδες (το βουρτσάκι με τις δύο διαφορετικές πλευρές βοηθάει στο να εφαρμόζεται σε κάθε περιοχή το προϊόν με την κατάλληλη πλευρά), αλλά εγώ αποφάσισα να το δοκιμάσω μόνο στις βλεφαρίδες μου, που είναι και το κόλλημά μου!


Γενικώς οι βλεφαρίδες μου είναι σχετικά μικρές και λεπτές και γι΄αυτό αγαπώ τόσο πολύ τη μάσκαρα: δίνει στο βλέμμα μου, την ένταση που του λείπει!

Μετά από ένα μήνα + εφαρμογής του Foltene, μπορώ να πω με βεβαιότητα ότι οι βλεφαρίδες μου είναι πιο μακριές, πιο πυκνές και πιο έντονες... Δεν εννοώ φυσικά ότι είναι πλέον σαν να φοράω μάσκαρα, όπως η διαφορά είναι εμφανής!



Το μόνο περίεργο είναι ότι δεν βλέπω βελτίωση ως προς τον αριθμό των βλεφαρίδων που πέφτουν, πράγμα όμως που δεν με ενοχλεί, γιατί δεν έχω τέτοιο πρόβλημα! Πιστεύω ότι πευθύνεται σε άτομα που θέλουν να αυξήσουν την πυκνότητα και να βελτιώσουν την οπτική εικόνα των βλεφαρίδων και των φρυδιών τους, και όχι σε άτομα που θέλουν να μην πέφτουν οι βλεφαρίδες τους!

Για μένα, είναι ένα καταπληκτικό προϊόν, που πραγματικά κάνει αυτό που υπόσχεται! Θα συνεχίσω να το χρησιμοποιώ, για ένα εξάμηνο, και είμαι περίεργη να δω αν θα βελτιώσει τις βλεφαρίδες μου ακόμα περισσότερο!

H τιμή του; Με λίγη έρευνα σε ηλεκτρονικά φαρμακεία, γύρω στα 14 €! Η ποσότητά του είναι 10 ml, όσο δηλαδή μιας μάσκαρα, και έτσι φαντάζομαι ότι θα μου κρατήσει γύρω στους 3 μήνες...

To έχετε δοκιμάσει;
Πώς σας φαίνεται;

19 σχόλια:

  1. Το χρησιμοποιώ και εγώ με ευλάβεια και μάλιστα το αναφέρω και στα αγαπημένα Ιουνίου, έχει κάνει δουλειά και σε μένα, τόσο στις βλεφαρίδες όσο και στα φρύδια και το αγαπώ!
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Gardy: Θα το δοκιμάσω και εγώ στα φρύδια, μιας και έχω ακούσει τα καλύτερα!xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τελειο φαινεται.. εψαχνα ενα προιον παρομοιο για τις βλεφαριδες γιατι αν και πυκνες ειναι κοντες.. θα το δοκιμασω σιγουρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Elli: Θα δεις σίγουρα αποτελέσματα,αρκεί να το χρησιμοποιείς καθημερινά!xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φαίνεται υπέροχο προϊόν και όντως το αποτέλεσμα είναι εμφανές!
    ;-)
    Φιλάκια, Σισσάκι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Όντως, φαίνονται πιο μακριές οι βλεφαρίδες σου! Είμαι περίεργη να μάθω πιο είναι το βασικό ενεργό συστατικό του..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. φαινεται πολυ καλο..μακαρι να κανει δουλεια στα φρυδια! Το βρισκουμε μονο σε φαρμακεια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. θα το πάρω σίγουρα, εχω πρόβλημα τελευταία :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @syros2js: Έχω εντυπωσιαστεί από το αποτέλεσμαααα! Καλό Σαββατοκύριακο!xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Lovely Reviews: TRICALGOXYL®, GLYCOSAMINOGLICANS, HAMAMELIS VIRGINIANA σύμφωνα με το site της εταιρίας...xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Iwanna: To έχω δει και σε κάποια Hondos Center!xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Mata: Αν το πρόβλημά σου είναι ότι χάνεις πολλές βλεφαρίδες, δεν ξέρω να θα σε βοηθήσει...xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. παρατηρησα ότι το τελευταιο τριμηνο εχουν κοντυνει κ αραιωσει... αν στη σελιδα μ στο φβ ψαξε καποιες φωτο απο μασκαρα π εβαλα προσφατα, θα το δεις..ισως ειναι ορμονικο. σιγουρα πρεπει να κανω κατι, δε γινεται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Mata: Tότε θα σε βοηθήσει σίγουρα... Απλώς θέλει συνέπεια στην εφαρμογή!xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @katerina: Σε φαρμακεία (ηλεκτρονικά και μη), καθώς και σε Hondos Center! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Για όσους εχουν υποβληθεί σε χημειοθεραπεία κ επεσαν τα φρυδια κ οι βλεφαριδες βοηθάει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

© sissi's place, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena