Τρίτη 12 Νοεμβρίου 2013

Smelling like heaven #4

Και ναι, σήμερα ήρθε η ώρα να μιλήσουμε για τα κατεξοχήν μοσχομυριστά προϊόντα: τα αρώματα!


Για μένα τα αρώματα, είναι εθισμός και αγάπη παλιά, πολύ πριν καν αρχίσω να αγαπάω το μακιγιάζ... Πάντα είχα πολλά αρώματα, γιατί ήθελα να τα εναλλάσσω... Αγόραζα τα 30 ml, γιατί ήξερα ότι πριν καν προλάβω να  τα τελειώσω θα τα είχα βαρεθεί!

Πλέον όμως, έχω αλλάξει- έχω αλλάξει σαν άνθρωπος και έχω αλλάξει και συνήθειες... Πλέον πρώτα δοκιμάζω εκτενώς ένα άρωμα (είτε σε μιναιτούρα είτε σε 4 ή 5 δείγματα) και μετά αποφασίζω να το αγοράσω! Ο λόγος είναι ότι θέλω να μαι σίγουρη ότι δεν θα το βαρεθώ μετά από μια βδομάδα και θα μείνει στα αζήτητα για μήνες ή και χρόνια! Ντρέπομαι που το λέω, αλλά έχω πετάξει άρωμα- και μάλιστα Jean Paul Gautier- γιατί το είχα ανοιχτό για 3 χρόνια και προς το τέλος του, άρχισε να αλλοιώνεται η μυρωδιά...

Πάμε λοιπόν να σας δείξω τις αρωματικές μου εμμονές αυτή την περίοδο και να ανταλλάξουμε μοσχομυριστές ιδέες!




Ξεκινάω με ένα άρωμα που όταν πρωτοβγήκε με είχε συγκλονίσει με την μοναδικότητά του: Βaiser Vole από τον οίκο Cartier. Ένα άρωμα τόσο μοναδικό, που δεν θα βρείτε κανένα να του μοιάζει! To όνομά του σημαίνει κλεμμένο φιλί, και πραγματικά το βρίσκω ένα απίστευτα classy αλλά και sexy άρωμα, φοβερά αισθησιακό και σικάτο, ιδανικό για όσες θέλουν να αφήνουν το αρωματικό τους αποτύπωμα χαραγμένο στη μνήμη των γύρω τους...







Το Trussardi Dona, είναι ένα πιο εύκολο άρωμα. Ελαφρώς φρουτώδες στην αρχή, λουλουδάτο στις μεσαίες νότες και αισθησιακό στην βάση, μπορεί να φορεθεί άνετα χειμώνα- καλοκαίρι, αλλά και από το πρωί ως το βράδυ. Περιέχει νότες από άνθη πορτοκαλιάς και γιασεμί, δύο αρώματα που προσωπικά τα λατρεύω.













Το Pure Poison του Dior είναι ίσως το αγαπημένο μου χειμωνιάτικό άρωμα. Το θεωρώ αρκετά βαρύ για άνοιξη- καλοκαίρι, και έτσι το φοράω μόλις αρχίσουν τα κρύα! Απίστευτα αισθησιακό, πολύ γυναικείο, αλλά και εντελώς διαφορετικό από ό,τι κυκλοφορεί στην αγορά, είναι ένα άρωμα που σε καμία περίπτωση δεν περνάει απαρατήρητο... Απλά μοναδικό!








 





Αυτή την περίοδο, δοκιμάζω το καινούριο άρωμα από Giorgio Armani, το Si. Aυτό που με εντυπωσίασε αρχικά είναι το πόσο ιδιαίτερο άρωμα έχει, που δεν μπορώ να αποφασίσω αν είναι πιο πολύ δροσερό και φρουτώδες ή αισθησιακό... Στην αρχή, βγάζει κάτι πολύ φρέσκο και ελαφρώς φρουτένιο, ενώ σε λίγη ώρα μετατρέπεται σε ένα απίστευτα αισθησιακό άρωμα, με φοβερή διάρκεια, τόσο στο δέρμα, όσο και στα ρούχα! Σας προτείνω να το δοκιμάσετε και να του δώσετε λίγο χρόνο πριν αποφασίσετε αν σας αρέσει ή όχι! Θα το μυρίσετε να μεταλλάσεται όσο περνάει η ώρα, και εκεί έγκειται η μοναδικότητά του για μένα. Να σημειώσω ότι βρίσκω πανέμορφη την λιτή και ολίγον "ζεν" συσκευασία του, ένα κόσμημα για το boudoir μου.











Για το τέλος άφησα τον καινούριο μου έρωτα... Golden Flower by Panos Emporio. Ένα άρωμα για όλες τις ώρες, που μου φτιάχνει τη διάθεση! Μυρίζει λουλουδάτα και ελαφρώς αισθησιακά- το άρωμα δε, διαρκεί για ώρες! Μοσχομυρίζει πραγματικά και μου θυμίζει εντονότατα το Roberto Cavalli, αλλά ακόμα πιο ωραίο! Με έχει εντυπωσιάσει πάρα πολύ και το συστήνω ανεπιφύλακτα για όλες τις ώρες και καθόλη τη διάρκεια του χρόνου!










Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά;
Ποιο είναι το αγαπημένο σας άρωμα;

18 σχόλια:

  1. Όχιιιιιιιιιιιιιιι!!! Άκαρδη!!!!!
    Γιατί μας το κάνεις αυτό???
    Τί βασανιστήριο είναι αυτό???
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δοκίμασα το Si σε ένα αεροδρόμιο, αλλά δυστυχώς δεν περιορίστηκα σε ένα άρωμα με αποτέλεσμα να μπερδευτούν γρήγορα οι μυρωδιές. Και ως την επόμενη μέρα σχεδόν μύριζα πάνω μου κάτι καταπληκτικό που δε ξέρω πως θα γίνει να ξαναβρώ!
    Αλκμήνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αχ αυτο το Panos Emporio το λατρεψα μιλαμε καθε μερα το φοραω μυριζει υπεροχα! κ φυσικα αγαπημενο το pure poison σταθερη αξια , πολυ ομορφες οι επιλογες σου
    φιλακιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Από αυτά που ανέφερες ξέρω μόνο το pure poison , το οποίο είναι όπως το περιγράφεις βαρύ και αισθησιακό. Θέλω πολύ να δοκιμάσω το Sì, και θα είναι το επόμενο που θα μυρίσω. Αγαπημένο άρωμα η βανίλια των body shop και το la vie est belle από lancome, το οποίο σου προτείνω να δοκιμάσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Claire: Από τα μεγαλύτερα hits τoυ Dior κατά την άποψή μου! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @syros2js: Γιατί καλέ βασανιστήριο;;;; Ίσα-ίσα! Υπέροχες μυρωδιές για ανεβασμένη διάθεση και αυτοπεποίθηση! Φιλάκια όμορφηηηη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @I_Like_Pie: Και εγώ το παθαίνω μονίμως αυτό με τα αρώματα, αφού κλασσικά δοκιμάζω καμιά δεκαριά κάθε φορά που επισκέπτομαι κατάστημα καλλυντικών! Δοκίμασε το Si μόνο του και θα ενθουσιαστείς! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @caramellitsa: Σ' ευχαριστώ πολύ Έλλη μου! Απίστευτο άρωμα κι τέλεια διάρκεια!xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @smaragda: Αχ το la vie est belle είναι όντως υπέροχο! Το έχω μυρίσει μια δύο φορές και το έχω και αυτό στα υπόψιν! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το Pure Poison μου ακουγεται ακριβως στα μετρα μου!!Μου βαζεις ιδεες!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. http://beautyandthefoodbeast.blogspot.gr/2013/11/whats-in-my-shower.html#.UoOduuL_F0U

    Σε τάγκαρα!!

    Πολύ ωραίο το Pure Poisson!!!Επίσης,δοκίμασα το Si και δεν τρελάθηκα..μου μυρίζει σαν το Hypnose από lancome μετά από ώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Ιrene: Εμ, πώς θα γίνει κυρία μου;;; Μόνο εσείς θα μας βάζετε σε πειρασμό;! Να το δοκιμάσεις οπωσδήποτε! Είναι μοναδικό! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @beauty and the food beast: Πάω να τσεκάρω άμεσα το ποστ! Το Hypnose να σου πω δεν το έχω πολυτσεκάρει! Το Si μου φαίνεται τόσο ιδιαίτερο... Βέβαια παίζει ρόλο και το δέρμα: το ph, η φυσική μυρωδιά του καθενός κλπ! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Dora: Χαίρομαι που συμπίπτουν τα γούστα μας! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Έχουμε τα ίδια γούστα στα αρώματα. Το Baiser Vole μ'αρέσει πολύ, όπως και το Poison, τρελαίνομαι για το κόκκινο, φαντάζομαι κι αυτό το ίδιο ωραίο θα είναι (δε θυμάμαι καν αν το έχω δοκιμάσει). Επίσης το Golden Flower πρέπει να το δοκιμάσω, τα αρώματα του Cavalli είναι τα αγαπημένα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @Marianna: Και το κόκκινο μου αρέσει πάρα πολύ! Το Golden Flower είναι απλά τέλειο! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή

© sissi's place, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena