Παρασκευή 31 Ιανουαρίου 2014

New entries from L' Oreal!


Hello girls!

Σήμερα δεν σκόπευα να ανεβάσω κάποιο ποστ, αλλά μόλις έμαθα για τις νέες αφίξεις από την αγαπημένη L' Oreal Paris ενθουσιάστηκα τόσο πολύ που δνε μπορούσα να μην τις μοιραστώ μαζί σας!

Ένα από τα πιο γνωστά foundations της L' Oreal, το Infallible επαναλανσάρεται,με βελτιωμένη σύνθεση που υπόσχεται 24ωρη διάρκεια, πολύ καλή κάλυψη και φυσικό εφέ στο δέρμα... Αυξάνεται και ο αριθμός των αποχρώσεων σε 8, ώστε πλέον να μπορούμε όλες να βρούμε αυτήν που μας ταιριάζει! Στην συλλογή προστίθεται και ένα powder foundation, το οποίo μπορεί να χρησιμοποιηθεί για σετάρισμα ή και μόνο του με στεγνό ή βρεγμένο σφουγγαράκι ανάλογα με την κάλυψη που θέλετε να επιτύχετε! Πολύ ενδιαφέρον, έτσι δεν είναι;


Αυτό που μου έκλεψε την καρδιά, από τις νέες αφίξεις, όλως παραδόξως είναι η καινούρια συλλογή βερνικιών Color Riche, Les Blancs που θα κυκλοφορήσει για την σαιζόν άνοιξη-καλοκαίρι 2014... Και λέω όλως παραδόξως, γιατί τα βερνίκια νυχιών δεν είναι η αδυναμία μου... Μου είναι όμως απίστευτα δύσκολο να μην ερωτευτώ τις νέες αποχρώσεις, τις οποίες βρίσκω φοβερά chic και ρομαντικές, κολλακευτικές για όλα τα σχήματα χυχιών και τα χρώματα δέρματος! Τα pastel είναι  η αδυναμία μου, και τα συγκεκριμένα βερνίκια, συνδυάζουν τα πιο υπέροχα και κομψά χρώματα με την γνωστή τέλεια σύσταση των Color Riche! Kαι φυσικά δεν άντεξα και τα δοκίμασα επιτόπου, χωρίς βάση και top coat, με δύο στρώσεις... Τέλειο αποτέλεσμα!




Και για τις λιγότερο ρομαντικές, η L' Oreal λανσάρει μοναδικά top coats! Ένα με φύλλα χρυσού, ένα με εφέ disco ball και δύο εκπλήξεις- το tweed Jackie και το tweed Grace, είναι εμπνευσμένα απο τις θρυλικές Jackie O. και Grace Kelly! Ένα από τα δύο τελευταία σίγουρα θα γίνει δικό μου, μόνο και μόνο για να δω το tweed effet!


Τέλος, κάτι εντελώς διαφορετικό και έξω από τα συνηθισμένα για την L' Oreal... Ένα brand, πιο σοβαρό, που μας έχει συνηθίσει σε λιγότερο girly προϊόντα... Ο λόγος για μια νέα μάσκαρα, την Miss Manga. Mια μάσκαρα εμπνευσμένη από τα ιαπωνικά manga που απεικονίζουν τις κοπέλες με τεράστιες βλεφαρίδες, υπόσχεται τον απόλυτο όγκο τόσο στις πάνω όσο και στις κάτω βλεφαρίδες! Η συσκευασία της, αλλά και όλη η καμπάνια που την υποστηρίζει είναι απίστευτα girly και παιχνιδιάρικη, ενώ η μάσκαρα, εκτός από το κλασσικό μαύρο, θα κυκλοφορήσει και σε τρεις pop αποχρώσεις: τιρκουάζ, μπλε και μωβ! Το βουρτσάκι έχει ένα πολύ ενδιαφέρον κωνικό σχήμα, ενώ λυγίζει για απίστευτη ευκολία στην εφαρμογή! Promising...




Αυτά είναι τα νέα προϊόντα από την L' Oreal και πραγματικά ανυπομονώ να δοκιμάσω την μάσκαρα και το foundation, αλλά και να αποκτήσω κάποια από τα υπέροχα βερνίκια νυχιών!

Περιμένω τις εντυπώσεις σας...
Ποια σας έκλαψαν την καρδιά;

9 σχόλια:

  1. You rock girl!!! Σαν να ήμουν εκει!!!!!!!!!!! (και το ήθελα πολυ... =S ) πω πω αυτά τα βερνίκια δε νομιζω να μου γλιτωσουν όπως δε μου γλίτωσε και κανενα αλλο απο την Χριστουγεννιατικη σειρα. Για να μην πω για την μασκαρα. Νομίζω ότι αυτη μαζί με την the rocket θα κάνουν τα ματια super! Θα την δοκιμάσω σίγουραααααα!!!!! ευχαριστουμε πολύ πολύ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @cuteandGirlyDMS: Σ' ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου! Τα βερνίκια θα τα λατρέψεις! Τη μάσκαρα θα την δοκιμάσω αύριο κιόλας γιατί δνε κρατιέμαι! Φιλάκιααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ολα!! Ποιο πολύ βερνίκια και φυσικά μάσκαρα!! Έχω αδυναμίες όπως ξέρεις!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτό το... discoball effect που έγραψες, μου έχει εξάψει την περιέργεια!!!
    ;-)
    Μάκια-μάκια, λατρεία!
    Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @cathrin: Αχ η μάσκαρα είναι γενικώς και η δικιά μου αδυναμία- σπάνια θα βρεις κάποια εταιρία από την οποία να μην έχω δοκιμάσει καμία μάσκαρα (τραγική, το ξέρω!) Αλλά τα βερνίκια μου έκλεψαν την καρδιά! Φιλάκιαα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @syros2js: Ανυπομονώ να κυκλοφορήσειιιιι! Καλό μήνα! Φιλάκια γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. γενικά με τις μασκαρα και εγώ έχω ένα θεματακι!!!!!!!!!!!! Αλλά αυτα τα βερνικάκια της L'oreal μου χουν κλέψει την καρδιά!!! μακάρι να έχει πάλι καμμια προσφορά . Θα με διευκολύνει απιστευτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @cathrin: Θα ενθουσιαστείς σίγουραααα! Ελπίζω και εγώ ότι όλο και κάποια προσφορά θα βάλουν! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή

© sissi's place, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena