Τρίτη 4 Μαρτίου 2014

My "Chocolate Brazilian Keratin Treatment" experience!

Hello ladies!

Αγαπώ να πειραματίζομαι με τα μαλλιά μου, όμως με δύο προϋποθέσεις: Πρωτίστως, δεν θέλω να τα ταλαιπωρώ καθόλου και δεύτερον δεν θέλω να είναι μόνιμα τα αποτελέσματα... Ναι, είμαι φοβητσιάρα και γι' αυτό καταφεύγω συχνά-πυκνά σε λύσεις που μου προσφέρει η πρόοδος της τεχνολογίας, ώστε ναι μεν να έχω ένα εντυπωσιακό αποτέλεσμα, αλλά και τα μαλλιά μου να παραμένουν στην πιο υγιή μορφή τους! Όσες με παρακολουθείτε θα θυμάστε ότι είχα αλλάξει το χρώμα των μαλλιών μου κάνοντας μια μάσκα και ήρθε η ώρα να κάνω ακόμα μια αλλαγή, αλλά όχι στο χρώμα αυτή την φορά...


Τα μαλλιά μου είναι σπαστά. Και δεν εννοώ το ωραίο σπαστό που κάνει ομοιόμορφες σκάλες, ούτε το υπέροχο σγουρό με τις καλοσχηματισμένες μούκλες... Αλλού είναι ίσια, αλλού κάνουν ακανόνιστες σκάλες και που και που ξεπροβάλει και μια μπούκλα... Έτσι λοιπόν, είτε θα πρέπει να τα ισιώνω (=ταλαιπωρία για τα μαλλιά και για μένα), είτε να τα κάνω μπούκλες (= ταλαιπωρία για τα μαλλιά και για μένα), είτε να τα αφήνω ως έχουν (= χάλια αποτέλεσμα).




Βλέποντας κάποια στιγμή ένα βιντεάκι στο Youtube, έπεσα πάνω σε μια διαφήμιση για μια ισιωτική θεραπεία μαλλιών, η οποία μου τράβηξε το ενδιαφέρον και μόνο από το όνομά της "Chocolate Brazilian Keratin Treatment". Πρόκειται για μια τεχνική ισιώματος η οποία παράλληλα βελτιώνει και την ποιότητα της τρίχας, καθώς για να επιτευχθεί το ίσιωμα,  εφαρμόζεται στα μαλλιά κερατίνη συνδυασμένη με κάποια άλλα ευεργετικά για την τρίχα συστατικά όπως βούτυρο cupuacu, βούτυρο κακάο, ορυκτέλαια, πρωτεΐνες από λινέλαιο και αιθέρια έλαια!

Η απόφαση πάρθηκε άμεσα... Έκανα μια μικρή έρευνα, έκλεισα το ραντεβού και την προηγούμενη Τρίτη, βρέθηκα μετά από κάμποσες περιπέτειες στην Κηφισιά στα Angelopoulos Hair Company για να κάνω την θεραπεία.


Η διαδικασία είναι η εξής: Tρια χέρια λούσιμο για να ανοίξουν τα λέπια της τρίχας και να απορροφήσει καλύτερα την θεραπεία, στέγνωμα με πιστολάκι, πέρασμα της θεραπείας- η οποία μυρίζει σοκολάτα- σαν να ήταν βαφή αλλά μόνο στα μήκη των μαλλιών, στέγνωμα με πιστολάκι και μετά πέρασμα των μαλλιών τούφα- τούφα με πρέσσα ισιώματος για τέλειο ίσιωμα (μπορείτε να την δείτε αναλυτικά εδώ).

Έπειτα από σχεδόν 3 ώρες (oh yes!) έφυγα από το κομμωτήριο με μαλλιά απολύτως ίσια, απίστευτα λαμπερά και μεταξένια,τα οποία μύριζαν ελαφρώς και σοκολάτα... Στην συνέχεια, δεν έπρεπε να λουστώ για τρεις μέρες, ώστε να απορροφήσουν τα μαλλιά την κερατίνη, να μην τους δημιουργήσω τσακίσεις με λαστιχάκια, κοτσίδες κλπ και να προσέξω να μην βραχούν καθόλου...  Ήδη από την πρώτη μέρα άρχισα να δυσκολέυομαι, καθώς για να κάνω ντουζ ή να πλύνω το πρόσωπό μου έπρεπε να τα μαζεύω με μια πετσέτα, ενώ  απαγορευόταν να τα βάζω πίσω από τα αυτιά, κάτι που κάνω συνέχεια...

Και εκεί που άρχισα να αναρωτιέμαι μήπως τελικά δεν άξιζε, την επόμενη μέρα έλαβα άπειρα κοπλιμέντα για το πόσο λεία, λαμπερά και υγιή φαινόντουσαν τα μαλλιά μου! Με ρωτούσαν όλοι τι έκανα, αν τα έβαψα και δείχνουν τόσο λαμπερά, αν χρησιμοποιώ κάποιο συγκεκριμένο προϊόν για λάμψη κλπ... Και όντως, τα μαλλιά μου έδειχναν απίστευτα υγιή, χωρίς ίχνος φριζαρίσματος και με απίστευτη λάμψη!


Όμως, κάπου μέσα μου φοβόμουν ότι μόλις λουστώ για πρώτη φορά, τα αποτελέσματα αυτά θα εξαφανιστούν και θα αποκαλυφθεί η φθορά των μαλλιών μου... Και έφτασε η Παρασκευή το βράδυ (ναι, άντεξα τόσες μέρες άλουστη), οπότε και τα έλουσα με ένα σαμπουάν χωρίς sulfate kai sodium chloride (το συγκεκριμένο μυρίζει απίστευτα, σαν ακριβό κομμωτήριο και καθαρίζει τέλεια τα μαλλιά), και στην συνέχεια αποφάσισα να μην τους βάλω μάσκα και κάπιο λαδάκι όπως κάνω συνήθως, αλλά μόνο ένα conditioner, ώστε να δω την πραγματική τους εικόνα. Επίσης, αποφάσισα, ότι αν και το ιδανικό είναι να στεγνώσετε τα μαλλιά με πιστολάκι (χωρίς να τα ισιώνετε, απλώς στρέφοντας τον αέρα προς τα κάτω και χρησιμοποιώντας μια φλατ βούρτσα για να τα χτενίζετε) ώστε να ενεργοποιηθεί η κερατίνη και να ισιώσουν τέλεια, θα τα άφηνα να στεγνώσουν εντελώς φυσικά...



Πραγματικά, το αποτέλεσμα ξεπέρασε τις προσδοκίες μου... Τα μαλλιά μου δεν παρουσίασαν το παραμικρό φριζάρισμα και ήταν απίστευτα λεία, απαλά και λαμπερά, όπως όταν έφυγα από το κομμωτήριο! Το ίσιωμά τους ήταν άκρως ικανοποιητικό και ό,τι δεν μου άρεσε το διόρθωσα με ένα πέρασμα της πρέσας σε λιγότερο από 5 λεπτά (η φωτογραφία είναι φυσικά πριν την πρέσσα)! Επίσης, αυτό που παρατήρησα, είναι ότι πλέον δεν μπερδεύονται σχεδόν καθόλου, κάτι που με χαροποιεί ιδιαίτερα, καθώς όσες έχετε λεπτά μαλλιά, καταλαβαίνετε το πόσο εύκολα γίνονται κουβάρι και δημιουργούν κόμπους!

Χτες που ξαναλούστηκα, τα στέγνωσα με πιστολάκι και βρήκα το αποτέλεσμα υπέροχο, ακριβώς όπως το φανταζόμουν! Χρησιμοποίησα δε και μάσκα, και πραγματικά τα μαλλιά μου έχουν την υφή παιδικών μαλλιών!



Γενικώς, είμαι φοβερά ευχαριστημένη από την θεραπεία Chocolate Brazilian Keratin Treatment, καθώς πλέον τα μαλλιά μου είναι ίσια, χωρίς φριζάρισμα, ενώ (το κυριότερο για μένα) δείχνουν απίστευτα υγιή και μεταξένια! Το κόστος εξαρτάται από το μήκος των μαλλιών... Ενδεικτικά θα σας πω γύρω στα 100 €, αλλά θα πρέπει να τους πάρετε ένα τηλέφωνο να συνεννοηθείτε! Το δε αποτέλεσμα διαρκεί 3-4 μήνες και πραγματικά αξίζει να το δοκιμάσετε και να ξενοιάσετε από το χρονοβόρο ίσιωμα των μαλλιών, διατηρώντας τα παράλληλα σε τέλεια κατάσταση!

Πώς σας φαίνεται το αποτέλεσμα;
Θα κάνατε μια τέτοια θεραπεία;

24 σχόλια:

  1. Ακούγεται φανταστικό και βλέποντας τις φωτογραφίες πρέπει και να είναι!! :)
    Η τιμή λίγο με πόνεσε αλλά για τέτοιο αποτέλεσμα τόσο περίμενα να κοστίζει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Α, τί όμορφο αποτέλεσμα!!!
    (Έχουμε τον ίδιο τύπο μαλλιού και σε κατανοώ πλήρως!)
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, κούκλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Claire: Φτηνή δεν την λες, αλλά να σου πω την αμαρτία μου, αν μου λέγανε ότι κάνει 30 €, δεν θα πήγαινα να το κάνω, γιατί θα σκεφτόμουν είτε ότι αποκλείεται να λειτουργεί, είτε ότι θα καταστρλεψει τα μαλλιά μου με βλαβερά συστατικά... Δεν μπορώ να σταματήσω να αγγίζω τα μαλλιά μου!!!! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @syros2js: Αχ, με νιώθεις! Το αποτέλεσμα είναι υπέροχοοοο! Και στις φωτογραφίες δεν μπορείτε να δείτε την ποιότητα που έχουν αποκτήσει τα μαλλιά μου! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σισσυ.... Τελείωσε θα πάω να το κάνω!
    Σαμπουάν και conditioner αγόρασες από εκεί??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Konstantina: Αχαχαχαχα! Καλέ εσένα τα μαλλιά σου είναι σπαστά;;; Πάντα με ίσια σε θυμάμαι! Εγώ τα πήρα από εκεί, αλλά κάνουν οποιαδήποτε έχεις, αρκεί να μην έχουν sulfate και sodium chloride, οπότε δεν χρειάζεται ντε και καλά να ξοδευτείς! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Sissi
    Καλέ ναι, αλλά πάντα τα ισιώνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Στις φωτογραφιες φαινονται πολυ ομορφα και λαμπερα, πραγματι. Μαλλον ο,τι πληρωσεις παιρνεις :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Konstantina: E, τότε θα σε βολέψει πολύ! Θα ξενοιάσεις! Εγώ θεώρησα την χρονική συγκυρία πολύ καλή, γιατί θα μου κρατήσουν μέχρι τις αρχές του καλοκαιριού που θα θέλω να έχω beachy waves! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Eλένη: Στην πραγματικότητα είναι ακόμα πιο λαμπερά! Φιλάκιααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τέλειο το μαλλί, δεν το συζητώ!!! Πραγματικά φαίνεται πολύ απαλό και λαμπερό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πολύ ωραίο το μαλλί και πολύ λαμπερό!Με γεια! Κι εγώ λεπτά μαλλιά έχω και ακριβώς όπως τα περιέγραψες...αλλού πιο σπαστά αλλού πιο ίσια κάπου και μερικές μπουκλίτσες...μόνο που εγώ τα προτιμώ μπούκλες και όχι ίσια οπότε αν βγάλουν κάποια τέτοια θεραπεία για να γίνονται μπούκλες θα τους επισκεφτώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δεν έχω λόγια!!!! Η διαφορά είναι τεράστια!!! Γενικά μου αρέσουν τα σπαστά μαλλιά, γιατί τα δικά μου που είναι πρόκες δεν έχουν καθόλου όγκου και μπλέκονται κτλ κτλ.. αλλά βλέποντας τις φωτό ψηφίζω ίσια!!! Ειδικά αν είναι και μεταξένια!! Τέλειο το αποτέλεσμα, σίγουρα αξίζει!!!! Με γεια σου Σίσσυ μου!!! Και καλό μήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Μαρια: Εγώ ψηφίζω μπούκλες για καλοκαίρι, αλλά καθημερινά, είναι ταλαιπωρία το φτιάξιμο του σπαστού μαλλιού! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @Ntina: Αχ να ξερες πώς σε ζηλεύω με το ίσιο μαλλί- είναι πολυμορφικό! Φιλάκιααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καταπληκτικό! Και η περιγραφή...αχ, μ ' έβαλες σε σκέψεις! Και όχι τόσο για το ίσιωμα, αλλά αυτό το ξεμπέρδεμα του κουβαριού πίσω από τον αυχένα, είναι μαρτύριο... Πάντως φαίνονται πανέμορφα και πολύ λαμπερά τα μαλλάκια σου! Με γεια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @Eva: Η διαφορά στην ποιότητα της τρίχας είναι εμφανής! Δεν σου λέω ότι ξεμπερδεύονται από μόνα τους, αλλά σίγουρα πολύ πιο εύκολα από πριν! Δοκίμασε και μια ειδική βούρτσα σαν την Νo Tangle Brush της Macadamia ή το tangle Teaser και θα σε βοηθήσουν αρκετά! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Οφείλω να ομολογήσω ότι το αποτέλεσμα είναι ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ CHOCOLATE BRAZILIAN KERATIN ΒΡΗΚΑ ΤΟ POST ΣΟΥ..ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΥΠΕΡΟΧΟ!!ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!! :-D ΜΟΛΙΣ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΝ ΟΙ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΚΛΕΙΣΩ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΗΝ CHOCOLATE BRAZILIAN ΑΛΛΑ ΑΚΟΥΩ ΘΕΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ BRAZILIAN BLOWOUT...ΠΟΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ 2 ΠΡΟΤΕΙΝΕΙΣ?? ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΕΧΟΝΤΑΣ ΠΕΡΑΣΕΙ ΠΛΕΟΝ 3 ΜΗΝΕΣ ΝΟΜΙΖΩ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΤΗΝ ΕΚΑΝΕΣ,ΘΑ ΤΗΝ ΠΡΟΤΕΙΝΕΣ??ΤΑ ΜΑΛΛΙΑ ΣΟΥ ΠΛΕΟΝ ΕΧΟΥΝ ΕΠΑΝΕΛΘΕΙ ΣΤΟ ΦΥΣΙΚΟ ΣΟΥ??ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΣΤΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΦΘΟΡΑ??ΔΙΑΒΑΣΑ ΣΕ ΕΝΑ SITE ΠΩΣ ΤΟ ΧΛΩΡΙΟ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ ΤΗΝ ΚΕΡΑΤΙΝΗ ΤΗΣ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ,ΟΠΟΤΕ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ(ΛΟΓΩ ΘΑΛΑΣΣΑΣ) ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΑΠΟΦΥΓΩ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΩ??ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΟΛΛΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ..ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΜΠΕΡΔΕΥΤΕΙ :$ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @Παναγιώτα: Καλώς ήρθες Παναγιώτα στην παρέα μας και καλή επιτυχία στις πανελλήνιες! Την Βrazilian Blowout δεν την έχω δοκιμάσει, οπότε δεν ξέρω περισσότερες πληφοροφίες... Για την συγκεκριμένη θεραπεία που έκανα εγώ έχω να πω τα εξής: είμαι υπερευχαριστημένη από το αποτέλεσμα... Μετά από 3 μήνες, έχει φύγει εντελώς το ίσιωμα, αλλά τα μαλλιά μου δεν παρουσιάζουν την παραμικρή φθορά (π.χ: ψαλίδα) ενώ είναι πολύ λεία και απαλά! Νομίζω ότι ακόμα και τώρα έχει μειωθεί πολύ το φριζάρισμα! Όσον αφορά στο χλώριο, όντως κάνει την θεραπεία να εξασθενεί πιο γρήγορα, αλλά αν δεν κάνεις μπάνιο σε πισίνα δνε θα έχεις πρόβλημα. Παρ' όλα αυτά, δνε θα σου συνέστηνα να την κάνεις τώρα, καθώς η θεραπεία εξασθενεί και με τα λουσίματα, επομένως το καθημερινό λούσιμο το καλοκαίρι θα την κάνei να φύγει πολύ πιο σύντομα. Επίσης, τώρα είναι η καλύτερη εποχή να απολάυσεις ανάλαφρα μαλλιά με ατημέλητες μπούκλες και φυσικό σπάσιμο! Έτσι, θα σου πρότεινα να την κάνεις καλύτερα από Σεπτέμβρη! Ελπίζω να σε κάλυψα, αλλά και ό,τι άλλο χρειαστείς, μην διστάσεις να ρωτήσεις! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή

© sissi's place, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena