Δευτέρα 10 Νοεμβρίου 2014

To Buy or Not To Buy? Korres CC Cream

Μετά από μια μακρά απουσία λόγω απίστευτου φόρτου εργασίας, επιστρέφω σήμερα με ένα review για ένα προϊόν, για το οποίο έχει γίνει μεγάλος ντόρος τον τελευταίο καιρό... Οι ελληνίδες bloggers και youtubers, το έχουν πολυδιαφημίσει και μιλάνε με τα καλύτερα λόγια γι' αυτό, οπότε δεν μπόρεσα να αντισταθώ και έσπευσα να το αγοράσω!


Ο λόγος για την CC Cream από τον Κορρέ, που υπόσχεται κάλυψη των ατελειών, ομοιόμορφο χρωματικό τόνο και διόρθωση των δυσχρωμιών χάρη στο άγριο τριαντάφυλλο που περιέχει... Πολύ καλό για να ναι αληθινό ή μήπως ένα μικρό θαύμα από τον Κορρέ;

Ξεκινάω με τα προφανή: Έρχεται σε μια απλή αλλά καλαίσθητη συσκευασία, με βολικό στόμιο που διευκολύνει την χρήση της. Βγαίνει σε δύο αποχρώσεις (light και medium), με το light το οποίο έχω εγώ να είναι λίγο πιο κίτρινο και πιο σκούρο απ' ό,τι θα θελα. Στα μεγάλα συν, το γεγονός ότι έχει SPF 30, γεγονός που την καθιστά τέλεια για όλες τις εποχές!


Και δυστυχώς κάπου εκεί τελειώνουν τα θετικά για μένα... Και πάμε στα αρνητικά: Η κάλυψή της είναι ελαφριά, και μπορεί να χτιστεί και να γίνει μέτρια, αλλά σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να χαρακτηριστεί ως καλή. Ένα, επίσης, αρνητικό που εντόπισα, είναι ότι χρειάζεται να χρησιμοποιήσω αρκετά μεγάλη ποσότητα προϊόντος για να έχω ένα ικανοποιητικό αποτέλεσμα (δεν μιλάω βέβαια για τέλεια κάλυψη, αλλά για ομοιομορφία). Βρίσκω ότι κάθεται αρκετά βαριά στο δέρμα, με αποτέλεσμα να τονίζει τους διεσταλμένους πόρους μου, και να πρέπει να την δουλέψω πολύ καλά ή να βάλω primer για ένα καλό αποτέλεσμα. Ειλικρινά με την κάλυψη που (δεν) προσφέρει, δεν βρίσκω τον λόγο γιατί είναι τόσο βαριά...


Δεν θέλω να αδικήσω το προϊόν, και θα παραδεχτώ ότι το δικό μου δέρμα είναι προβληματικό. Έχει κοκκινίλες, διεσταλμένους πόρους, λίπαρότητα και ενίοτε σπυράκια. Υπάρχουν κοπέλες με νορμάλ δέρμα, που προφανώς την βρίσκουν υπέροχη, και δεν έχω λόγο να τις αμφισβητήσω...Αυτό όμως που παρατήρησα, και το διασταύρωσα και με άλλες κοπέλες με δέρμα πολύ καλύτερο από το δικό μου, είναι ότι μετά από μερικές ώρες εξαφανίζεται από το δέρμα! Ακόμα και αν έχω βάλει τρεις στρώσεις και το αποτέλεσμα είναι αξιοπρεπές όταν φεύγω από το σπίτι, μετά από 4-5 ώρες είναι σαν να έχω βάλει ένα tinted moisturiser με απειροελάχιστη κάλυψη... Φυσικά δεν περιμένω να έχει την διάρκεια ή την κάλυψη ενός foundation, αλλά δεν γίνεται να λέγεσαι cc cream (color correction) και να μην προσφέρεις μια μέτρια κάλυψη και ομοιομορφία... Επίσης, μακροπρόθεσμα δεν είδα καμία απολύτως βελτίωση των δυσχρωμιών μου...

Συμπέρασμα: Not To Buy. Σε ηλεκτρονικό φαρμακείο θα την βρείτε γύρω στα 14 € και πιστεύω ότι με αυτά τα χρήματα- ή και λιγότερα- μπορείτε να βρείτε πολύ καλύτερες εναλλακτικές... Με απογοήτευσε πολύ, κυρίως γιατί είχα αυξημένες προσδοκίες από αυτά που είχα διαβάσει και ακούσει και την βρήκα πολύ κατώτερη των προσδοκιών μου...

Εσείς την έχετε δοκιμάσει; Πώς σας φάνηκε;

4 σχόλια:

  1. Τη δοκίμασα μία φορά για κάνα 2ωράκι και μου άρεσε πολύ! Κρίμα που δε σε βόλεψε...
    Ίσως αν την αγοράσω να μη βολέψει και μένα, γιατί λείπω όλη μέρα από το σπίτι και σίγουρα θα αλλοιωθεί-φύγει με τις ώρες! Αν και δεν έχω ιδιαίτερες ατέλειες, θα συνεχίσω να χρησιμοποιώ την bb από την bioten και το foundation μου από ck one που είναι ελαφρύ και μια χαρά για κάθε μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @lila: Χμ, ap;o CK δεν έχω δοκιμάσει κάτι σε μακιγιάζ... Νομίζω ότι σύντομα πρέπει να διορθώσω αυτή μου την παράλειψη! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και από άλλες κοπέλες έχω δει ότι δεν τους έχει κάτσει πολύ καλά! Εγώ πάντως είμαι υπερευχαριστημένη με τη cc της bioten και είναι και πολύ πιο οικονομική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Maria: Έχει περίπου την ίδια κάλυψη με την cc της bioten, οπότε γιατί να την αλλάξεις; xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή

© sissi's place, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena