Δευτέρα 17 Νοεμβρίου 2014

Estee Lauder Bazaar Haul!

Και αφού πήρα το κολάι με τα hauls και  σας έδειξα σε προηγούμενο ποστ τις αγορές μου από iHerb λόγω εκπτώσεων, πάμε να σας δείξω και τις αγορές μου από το Βazaar της Estee Lauder!

Aυτές τις μέρες γίνεται στην Αθήνα, το καθιερωμένο Bazaar στα γραφεία της Estee Lauder (Τζαβέλλα 67 & Μεσογείων, Χαλάνδρι). Θα διαρκέσει μέχρι τις 22 Νοεμβρίου, οπότε όσες τυχερές μένετε στην Αθήνα, έχετε ακόμα χρόνο να το επισκεφτείτε...

Θα βρείτε ποικιλία καλλυντικών από γνωστές εταιρίες όπως Estee Lauder, Clinique, Μac, Pupa, Darphin, Βumble&Bumble, αλλά και ποικιλία αρωμάτων, σε τιμές πραγματικά πολύ χαμηλές!


Γενικώς, να ξέρετε ότι γίνεται ένας ψιλοπανικός, και είναι λογικό, αν αναλογιστείτε ότι βρίσκετε προϊόντα με έκπτωση έως και -90%, οπότε όλες σπεύδουν να πάρουν το κάτιτίς τους... Δεν θα σας πρότεινα να πάτε τις πρώτες 2 μέρες, εκτός αν έχετε άπειρη υπομονή και ώρα για χάσιμο... Αντίθετα τις επόμενες μέρες οι συνθήκες είναι πιο ανθρώπινες και μπορείς να βρεις μερικά διαμάντια! Το καλό είναι ότι ανανεώνουν συνεχώς τα προϊόντα, το κακό είναι ότι δύσκολα θα βρεις ό,τι βρήκε η φίλη σου που πήγε δυο μέρες πριν!

 Πάμε να δούμε τις δικές μου αγορές, από τις οποίες μπορώ να πω ότι είμαι πολύ ευχαριστημένη!


Ξεκινάω με την αγορά που πιστεύω ότι άξιζε περισσότερο απ' όλες και με ενθουσιάσε! To σετ Party Favours της Clinique, κόστισε μόλις 15 € και περιέχει ένα σχεδόν ολοκληρωμένο σετ μακιγιάζ! Έρχεται σε ένα πολύ όμορφο και βολικό τσαντάκι και μέσα θα βρείτε: μια τετραπλή παλέτα σκιών, μια κρέμα ματιών All About Eyes (15 ml), μια μάσκαρα High Impact, ένα μολύβι ματιών, ένα Chubby Stick Intense για τα χείλη και ένα μανό (4 ml). Όλες οι αποχρώσεις είναι ευκολοφόρετες και είναι ιδανικό τόσο για ταξίδι, όσο και για κάθε μέρα!


Ακόμα ένα πολύ όμορφο σετάκι, είναι το Lush Lips Caramel Nudes της Estee Lauder, το οποίο είχε βγει πέρισυ τα Χριστούγεννα και φέτος ήρθε η ώρα να το αποκτήσω! Κόστισε και αυτό 15 €- τιμή ολίγον τσιμπημένη σε σχέση με αυτά που περιέχει και συγκρινόμενο με αυτό της Clinique. Περιέχει ένα Pure Color Long Lasting Lipstick σε κανονικό μέγεθος, ένα Double Wear Stay-in-Place Lip Pencil σε μικρό μέγεθος και ένα Pure Color Gloss σε compact μορφή... Έρχεται σε ένα χριστουγεννιάτικο τσαντάκι, το οποίο βρίσκω πολύ χαριτωμένο!


Η μαμά μου λατρεύει την σειρά Advanced Night Repair και μόλις είδε ότι υπήρχε το serum ματιών και η αντίστοιχη κρέμα ματιών στην τιμή των 19 € έκαστο, τα πήρε χωρίς ενδοιασμό! Δυστυχώς δεν βρήκε και το serum προσώπου το οποίο φοράει ευλαβικά τα τελευταία χρόνια, και ήθελε να το παρει οπωσδήποτε, μιας και η τιμή του είναι κάπως τσιμπημένη!

Πήρα ακόμα δύο μεμονωμένα κραγιόν Pure Color από την Estee Lauder, μόλις 7 € το ένα, στις αποχρώσεις Αpricot Sun Shimmer και Gilded Honey...


 Για το άρωμα Gold Flower από την εταιρία Panos Emporio σας έχω μιλήσει ξανά... Είναι ένα από τα αγαπημένα μου αρώματα και μιας και το δικό μου μου τελειώνει, το είχα βάλει στην wishlist. Έτσι λοιπόν, όταν το είδα στο bazaar, τα 50 ml μόλις 17 €, δεν γινόταν να μην το αγοράσω! Όσες δεν το έχετε μυρίσει, να το πράξετε άμεσα, και θα ενθουσιαστείτε!


Πήρα επίσης και τρια ανδρικά αρώματα για τους άντρες της οικογένειας... Το σετ Pleasures for Men κόστισε 25 €, ενώ οι UOMO από Ermenegildo Zegna και l' homme από Panos Emporio, κόστιζαν γύρω στα 17 € η μία...

Δυστυχώς στην Mac δεν βρήκα τίποτα ενδιαφέρον, καθώς τα είχαν πάρει σχεδόν όλα... Ήθελα επίσης και ένα foundation από την Estee Lauder, αλλά μέσα στον πανικό το ξέχασα! Πήραμε και κάποια είδη σπιτιού, και καταλήξαμε από το πουθενά με δύο σακούλες πράγματα...

Το Bazaar θα παραμείνει ανοιχτό μέχρι τις 22 Νοεμβρίου, οπότε όσες θέλετε να το επισκεφτείτε, μην διστάσετε... Όλο και κάτι αξιόλογο θα βρείτε να πάρετε και σε πολύ καλή τιμή!

19 σχόλια:

  1. Να τα χαρείς όλα!!!! Όσο για τη mac μάλλον είναι σαν να παίζεις τζόκερ! Πηγαίνω στο μπαζαρ τα τελευταία δέκα χρόνια και ούτε μια φορά δεν έχω πετύχει κάτι ενδιαφέρον χιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Machi: Σ' ευχαριστώ πολύ! Μάλλον από Mac βρίσκεις πράγματα την πρώτη, άντε και την δεύτερη μέρα :( xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφα όλα!! Να τα χαρείς...
    Το επισκεφτήκαμε κι εμείς, δυστυχώς το πακετάκι της Clinique δεν υπήρχε ούτε σαν δείγμα αλλά βρήκαμε άλλα καλούδια!!
    Αν θες μπες στο site μας να δεις έχουμε ανεβάσει σχετικό άρθρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Την μάσκαρα High Impact θα την καταχαρείς.. ;) Είναι υπέροχη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Despina: Εγώ το πέτυχα τη στιγμή που το φέρνανε και σχεδόν το άρπαξα από τα χέρια της πωλήτριας! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Claire: Mε νύχια και με δόντια κρατιέμαι να μην την ανοίξω γιατί έχω γύρω στις 121878190 ανοιχτές, αλλά δεν βλέπω να αντέχω πολύ ακόμα! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μεγειάααα σου!!!Κρίμα για mac...είδα κοπέλες που πήγαν το Σαββατο και βρήκαν πολλά Mac!Μαλλον τα έβαλαν μετά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Με γεια σου Σίσσυ μου!!! Υπέροχες οι επιλογές σου!!! Ειδικά το πρώτο σετάκι απίθανο!! Δεν γνώριζα για το γυναικείο άρωμα που πήρες, θα το ψάξω!! Αν σου πω πως δεν έχω πάει ποτέ σε αυτό το bazaar? Ακούω κάθε χρόνο για το συνωστισμό και την ατελείωτη ουρά και δεν το έχω τολμήσει!! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. με γεια σου!
    πολύ ωραίες οι επιλογές σου!
    θα ήθελα πολύ να παω στο bazzar αλλά ένα πράγμα που δεν αντέχω είναι το ποδοπάτημα στα ψώνια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Vicky: Κρίμα πραγματικά γιατί ήθελα κάμποσα πραγματάκια! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Constantina: Aν αποφύγεις τις δυο-τρεις πρώτες μέρες θα αποφύγεις όλη την ταλαιπωρία! Όσο για το άρωμα, μύρισέ το και θα με θυμηθείς! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @fay: Πέρισυ είχα πάει την προτελευταία μέρα και ήταν άδειο! Ίσως πρέπει να πας αύριοοο! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @jenna: Σ' ευχαριστώ πολύ! Με γεια και σε σένα! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ενώ δεν είμαι φαν της Estee λατρεύω την Clinique...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @barefoot duchess: Εγώ πάλι λατρεύω Εstee Lauder και με την Clinique είμαι συνήθως έτσι και έτσι... Αλλά το συγκεκριμένο σετ σε αυτή την τιμή, είναι απλά άπαιχτη! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πήρες πολύ ωραία πραγματάκια και όντως σε πολύ ωραίες τιμές! Πολύ κρίμα που είμαι Θεσσαλονίκη... Με γεια σου κοπέλα μου! Να τα χαρείς όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Με γεια σου! Όλα ειναι πολυ ωραία! Εγώ πήγα σήμερα αλλά δεν βρήκα τίποτα που να μ'αρέσει. Έψαχνα για κραγιον αλλά είχαν εξαφανιστεί :P. Μου άρεσε πολύ η ποικιλία απο αρώματα που είχε! Μύρισα ένα το οποίο ήταν σε μια ροζ συσκευασία,σαν σφαίρα, (οχι απο panos emporio) αν τυχαίνει να θυμάσαι κάποιο όνομα απο τα αρώματα θα με έκανες πολύ χαρούμενη..γιατί απο την ώρα που έφυγα εχω σκάσει να θυμηθώ ποιο είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @Μaria: Κρίμα που δεν γίνεται και στην Θεσσαλονίκηηη! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @Georgia: Αχ δυστυχώς δεν θυμάμαι να είδα κάποιο σε αυτή την συσκευασία! :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή

© sissi's place, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena