Τετάρτη 14 Ιανουαρίου 2015

Let's meet Cleria by Pharmasept!

Πριν (αρκετό) καιρό το ηλεκτρονικό φαρμακείο gpharmacenter.gr με ρώτησε αν θα ενδιαφερόμουν να μου στείλει κάποια προϊόντα και να μοιραστώ μαζί σας την άποψή μου... Λατρεύω να δοκιμάζω καινούρια προϊόντα οπότε δέχτηκα, και αφού δοκιμάστηκαν ενδελεχώς για πάνω από ένα μήνα, σας μεταφέρω σήμερα τις εντυπώσεις μου!


Αυτό που μου έκανε κατ' αρχάς εντύπωση στο gpharmacenter είναι ότι πρόκειται περισσότερο για ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, παρά για ηλεκτρονικό φαρμακείο... Και αυτό γιατί εκτός από ό,τι μπορούμε να βρούμε σε ένα οποιοδήποτε ηλεκτρονικό φαρμακείο, εκεί θα βρείτε φακούς επαφής, αξεσουάρ, κοσμήματα, πασμίνες και διάφορα άλλα, που δεν θα βρίσκατε σε ένα κλασικό e-φαρμακείο! Αυτή την ιδέα την βρίσκω πολύ χρήσιμη, ιδιαίτερα όταν θέλετε να κάνετε κάποιο δώρο, αφού έχετε την δυνατότητα να συνδυάσετε κάποιο προϊόν περιποίησης ή μακιγιάζ με κάποιο αξεσουάρ, και να δημιουργήσετε ένα ολοκληρωμένο δώρο!

Το gpharmacenter, μου έστειλε να δοκιμάσω το ολοκληρωμένο σετ περιποίησης προσώπου από την σειρά Cleria της Pharmasept... Πάμε λοιπόν να δούμε τις εντυπώσεις μου!


Γενικώς τα μαντηλάκια νταμακιγιάζ δεν είναι ο αγαπημένος μου τρόπος αφαίρεσης του μακιγιάζ, αλλά καμιά φορά, όταν είμαι πτώμα, παραδέχομαι ότι είναι ο πιο εύκολος και γρήγορος τρόπος, και εννοείται ότι είναι πολύ καλύτερο από το να μην καθαρίσω καθόλου την επιδερμίδα μου! Για κάτι τέτοιες ώρες, έχω πάντα μια συσκευασία  και τα Cleria Demake-Up Wipes είναι από τα καλύτερα που έχω δοκιμάσει... Είναι αρκετά υγρά, δεν ερεθίζουν  την επιδερμίδα, αφαιρούν το μακιγιάζ πολύ εύκολα και είναι κατάλληλα και για τα μάτια! Περιέχουν Υαλουρονικό οξύ και Γλυκερίνη για ενυδάτωση και Βιταμίνη C και Λάδι Ιπποφαές για αντιοξειδωτική προστασία.



Η Cleria έχει δύο προϊόντα καθαρισμού προσώπου, έναν αφρό και ένα gel. Το Cleria Face Cleansing & Demake-Up Foam είναι ένας αφρός καθαρισμού και ντεμακιγιάζ για όλες τις επιδερμίδες, ο οποίος περιέχει ενυδατικούς και αντιερεθιστικούς παράγοντες παράγοντες, για απόλυτη καθαριότητα χωρίς ξηρότητα στο δέρμα!


Το Cleria Face Cleansing & Demake-Up Gel ειναι ένα gel καθαρισμού ιδανικό για λιπαρές/ μικτές επιδερμίδες, με τάση για ακμή. Περιέχει Πρόπολη και Tea Tree Oil, με αποτέλεσμα να έχει αντιμικροβιακή και αντιβακτηριδιακή δράση και να περιορίζει την ανάπτυξη των βακτηριδίων που είναι υπεύθυνα για την ακμή! Ταυτόχρονα, η Aloe Vera, η Προβιταμίνη Β5 και η Αλλαντοΐνη ενυδατώνουν και ανακουφίζουν από ερεθισμούς και κοκκινίλες. Εννοείται ότι κανένα από τα δύο δεν περιέχει σαπούνι ή SLES/SLS. Μου αρέσει πολύ και είμαι σίγουρη ότι θα το ευχαριστηθείτε πολύ όσες έχετε προβληματική μικτή/ λιπαρή επιδερμίδα.


Ίσως το αγαπημένο μου προϊόν από την σειρά Cleria είναι το Cleria Face & Body Cleansing Scrub. Πρόκειται για ένα προϊόν δύο σε ένα, αφού συνδυάζει τον καθαρισμο με την εξαιρετικά ήπια απολέπιση! Περιέχει τα ίδια συστατικά με το Face Cleansing & Demake-Up Gel με όλες τις παραπάνω ιδιότητες, ενώ περιέχει και εξαιρετικά λεπτούς κόκκους που σχεδόν δεν τους αισθάνεσθε, για ήπια απολέπιση. Αν και δεν αγαπώ την μηχανική απολέπιση, οι συγκεκριμένοι κόκκοι είναι τόσο μικροσκοπικοί που δεν θα ερεθίσουν ακόμη και τα πιο ευαίσθητα δέρματα, ενώ το βρίσκω ιδανικό ακόμη και για πολύ συχνή- σχεδόν καθημερινή- χρήση! Αφήνει το δέρμα πεντακάθαρο, ανανεωμένο και αναζωογονημένο, πολύ απαλό και λαμπερό. Είναι κατάλληλο τόσο για το πρόσωπο όσο και για το σώμα και το έχω αγαπήσει, καθώς έχω μια αδυναμία στα πολυχρηστικά προίόντα!


Τέλος, η Cleria Intensive Antioxidant & Hydrating Cream είναι μια 24ωρη κρέμα προσώπου για όλες τις επιδερμίδες. Ενυδατώνει την επιδερμίδα χωρίς να είναι ιδιαιτέρως λιπαρή, ενώ βρίσκω ότι ενισχύει την λάμψη της επιδερμίδας. Εκτός από ενυδατική, έχει και αντιοξειδωτική δράση χάρη στην Βιταμίνη C που περιέχει, ενώ καταπραύνει και μικροερεθισμούς.

Έχοντας δοκιμάσει πλέον όλη την σειρά  Cleria, βρίσκω ότι έχει πολύ αξιόλογα προϊόντα σε πολύ καλές τιμές, προσιτές σε όλους και σίγουρα αξίζει να ρίξετε μια ματιά, τόσο στο gpharmacenter.gr όσο και στην Cleria της Pharmasept!

Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά;

4 σχόλια:

  1. Έχω εδώ και αρκετό καιρό το scrub και όντως είναι πολύ ήπια η απολέπισή του ότι πρέπει για τις πολύ ευαίσθητες επιδερμίδες. Προσωπικά αν και έχω ψιλοευαίσθητη και λίγο ξηρή επιδερμίδα προτιμώ να νιώθω πιο πολύ τους κόκκους αλλά όπως λες για καθημερινή χρήση είναι πολύ κατάλληλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Maria Ag: Ακριβώς! Οι κόκκοι είναι μικροσκοπικοί και σχεδόν δεν τους αισθάνεσαι! Χαίρομαι που ταυτίζονται οι απόψεις μας! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. θα μπορουσες να μου πεις αν ο αφρος ειναι μονο για προσωπο ή και για ματια; οπως δλδ ο αφρος ελια-λεβαντα της apivita.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @evi: Ο αφρός είναι μόνο για το πρόσωπο! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή

© sissi's place, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena