Παρασκευή 13 Μαρτίου 2015

Top 10 under 10 €: The lipstick edition!

Μερικές φορές δεν χρειάζεται να ξοδέψουμε μια περιουσία για να αγοράσουμε τα hιgh-end προϊοντα μακιγιάζ που θα αναδείξουν την φυσική μας ομορφιά και θα την πάνε ένα βήμα παραπέρα. Ευτυχώς για μας, υπάρχει πλέον πολύ μεγάλη ποικιλία στα καταστήματα καλλυντικών και με λίγη έρευνα μπορούμε να βρούμε πολύ οικονομικά προϊόντα μακιγιάζ που  είναι πραγματικοί θησαυροί!


Σήμερα, μοιράζομαι μαζί σας τα δέκα αγαπημένα μου προϊόντα χειλιών που κοστίζουν κάτω από 10 € (τα περισσότερα κάτω από 5 €!), έτσι ώστε να μπορούμε να τα αποκτήσουμε όλα χωρίς τύψεις!


1. ELF Matte Lip Color:  Ματ κραγιόν σε μορφή στυλό, με πολύ καλή απόδοση χρώματος και διάρκεια. Tα ELF Matte Lip Colors δεν τα αισθάνεστε άβολα στα χείλη, βγαίνουν σε υπέροχες αποχρώσεις και κοστίζουν λιγότερο από 3 € στο λατρεμένο iHerb (δείτε το αναλυτικό review εδώ)!

2. Golden Rose Velvet Matte Lipstick: Mε τα συγκεκριμένα κραγιόν έχει γίνει χαμός και όχι άδικα. Έχουν καταπληκτική απόδοση χρώματος, είναι ματ χωρίς να είναι υπερβολικά ξηρά, είναι σταθερά, βγαίνουν σε πάρα πολλές αποχρώσεις και είναιπάρα πολύ οικονομικά (λιγότερο από 5 €)! Αν δεν τα έχετε δοκιμάσει ακόμα, χάνετε, οπότε μόλις τα δείτε είτε σε κάποιο e-shop, είτε σε κάποιο συνοικιακό κατάστημα, αγοράστε τουλάχιστον ένα!

3. MUA Lipstick:  Tα κραγιόν της MUA δεν είναι ματ, αλλά ενυδατικά με αποτέλεσμα να μην είναι τόσο σταθερά όσο τα προηγούμενα. Η απόδοσή τους, όμως, είναι αξιοπρεπέστατη και για την τιμή τους (λιγότερο από 1.50 €) είναι μια ιδανική επιλογή για όσες θέλετε να πειραματιστείτε με διάφορα χρώματα και να έχετε επιλογές, χωρίς να ξοδέψετε πολλά χρήματα, ή για όσες ξεκινάτε τώρα να πειραματίζεστε με το μακιγιάζ!



 4. Beauty Line Matte Lipgloss: Τα συγκεκριμένα τα ανακάλυψα πρόσφατα και πραγματικά έχω μείνει κατευχαριστημένη! Μην ξεγελιέστε από το όνομα- δεν είναι lipgloss, αλλά κραγιόν σε υγρή  μορφή! Έχουν μια κρεμώδη σύσταση και με δύο περάσματα το χρώμα βγαίνει ακριβώς όπως φαίνεται. Παρά το ότι είναι ματ, δεν είναι καθόλου άβολα και αν δεν τα αφαιρέσετε δεν πρόκειται να μετακινηθούν ούτε στο ελάχιστο, ούτε να αφήσουν σημάδι στο ποτήρι σας... Θα τα βρείτε στα Dust+Cream για μόλις 3,50 € και δεν θα σας απογοητεύσουν! Πάμφθηνα και απίστευτα αποτελεσματικά, βάζουν κάτω πολλά ακριβότερα ματ κραγιόν και θα τα βρείτε στα Dust+ Cream που πλέον έχουν ανοίξει πάρα πολλά καταστήματα σε όλη την Ελλάδα...

5.Βeauty Line Lipstick:   H Beauty Line έχει ως γνωστόν πολύ οικονομικά προϊόντα, τα οποία όμως δεν υστερούν σε τίποτα. Τα κραγιόν της είναι ενυδατικά, με πολύ καλή απόδοση, ποικιλία στις αποχρώσεις και κοστίζουν μόλις 2,50 €. 

6. MD Professionnel Volume Up Lipstick with Hyaluronic Acid:  Τα συγκεκριμένα κραγιόν είναι  πολύ ενυδατικά και γράφουν υπέροχα. Φυσικά δεν είναι τόσο σταθερά μιας και δεν είναι ματ, αλλά είναι ιδανικά για όσες  έχουν ξηρά ζείλη και επιθυμούν κάτι ενυδατικό, με πολύ καλή απόδοση, και σούπερ τιμή!

7. Dust+Cream Lip Liner:  Υπέροχα lip liners τα οποία μου αρέσει να χρησιμοποιώ και σαν κραγιόν με κάποιο lip gloss... Πάρα πολύθ σταθερά, με ένα μόλις πέρασμα, δίνουν το τέλειο χρώμα και δεν κοστίζουν σχεδόν τίποτα! Εννοείται θα τα βρείτε και αυτά στα Dust+ Cream.



 8. Uma Cosmetics Liptastic Lip Laquer:  Ένα από τα αγαπημένα μου κόκκινα, με υπέροχη χρωματική απόδοση και υπέροχο αποτέλεσμα, σε σούπερ τιμή! Μπορείτε να δείτε αναλυτικά την άποψή μου, αλλά και swatches εδώ.

9. Seventeen Matte Lipstick: Ένα από τα πρώτα ματ κραγιόν που δοκίμασα από μια οικονομική εταιρία, ήταν αυτά της Seventeen... Έχω αγοράσει 4 αποχρώσεις, μιας και πραγματικά είναι από τα πιο άνετα ματ κραγιόν που υπάρχουν! Εξαιρετική απόδοση χρώματος, τέλεια διάρκεια, ματ αποτέλεσμα, σταθερότητα και το γεγονός ότι παράγονται από μια ελληνική εταιρία με κάνουν να τα αγαπώ!

10.Essence Lipstick: Τέλος, η σειρά κραγιόν της Essence με το μαύρο καπάκι, αποτελεί μια εξαιρετική πρόταση για οικονομικά κραγιόν. Είναι ενυδατικά, αρκετά σταθερά, με τέλεια απόδοση χρώματος, πολύ καλή διάρκεια και έρχονται σε τιμή που δεν μπορείς παρά να τα αγαπήσεις!

Αυτά ήταν τα δικά μου δέκα αγαπημένα προϊόντα για τα χείλη που κοστίζουν λιγότερα από 10 €! Περιμένω να ακούσω και τα δικά σας αγαπημένα οικονομικά προϊόντα, ενώ την επόμενη εβδομάδα έρχονται ακόμα δέκα αγαπημένα προϊόντα κάτω από 10 €! Τι θα θέλατε να δείτε πρώτα;

21 σχόλια:

  1. Επίσης τα μολύβια κραγιόν της Dorothy L που κοστίζουν περίπου 5 ευρώ στα Hondos Center , Με διαρκεία & απίστευτά χρώματα. Εγώ πλέον αυτά φοράω και εχώ σε όλες τις αποχρώσεις του μώβ. Απο κάτω λίγη ενυδάτωση πριν με ενα Lip Balm. ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Ειρήνη: Από την Dorothy L δεν έχω δοκιμάσει τίποτα! Τέλεια πρόταση- σίγουρα θα τα τσεκάρω την επόμενη φορά που θα πάω στα Hondos Center! Σ΄ ευχαριστώ πολύ! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οκ, η αγάπη μου για εσένα είναι δεδομένη, αλλά με κάτι τέτοια posts σε αγαπώ ακόμα πιο πολύ!!!
    ;-)
    ΣΜΟΥΤΣ, λατρεία!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τα Velvet Matte και τα ματ της Seventeen είναι και δική μου παλιά αγάπη. Τα πρόσφατα μου αποκτήματα είναι το ματ lipgloss και το κραγιόν της Beauty Line και μου αρέσουν πάρα πολύ! Επίσης, θα συμφωνήσω με την Ειρήνη Σαλέμ για τα χοντρά μολύβια κραγιόν της Dorothy L! Έχω κάνει ολόκληρο ποστ με swatches για αυτά, είναι πολύ καλά! Της MUA δεν μου άρεσαν καθόλου. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχες προτάσεις! Πρόκειται για ποιοτικά καλλυντικά, που όταν δοκιμάσεις, απορείς γιατί ξόδευες υπέρογκα ποσά σε High-end εταιρίες! Θα με ενδιέφερε πιο πολύ να δω τις προτάσεις σου σε οικονομικά ρουζ...νομίζω πως και αυτή η κατηγορία έχει πολλές ,αξιόλογες επιλογές!Καλό σαββατοκύριακο..ηλιόλουστο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @syros2js: Χιχιχι! Όποτε διαβάζω σχόλιό σου, με κάνει να χαμογελάω μέχρι τ΄αυτιά! Φιλακιααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Maria: Της Beauty Line τα matte lipgloss ήταν αποκάλυψη! Τόσο οικονομικά και τελεια! Την Dorothy L θα την τσεκάρω οπωσδήποτε- μου έχετε κινήσει την περιέργεια! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Nίκη: Έτσι ακριβώς! Πολλές φορές πιάνω τον εαυτό μου να προτιμάει τα πιο οικονομικά καλλυντικά μου από άλλα πολύ πιο high-end! Χμ... Ρουζ δεν ξέρω αν έχω τόσα πολλά οικονομικά, αλλά κάτι θα κάνω! Καλό Σαββατοκύριακοοο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφο post, μου άρεσαν όλα τα κραγιόν.. Φιλάκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. τα κραγιον της Golden Rose και Essence είναι τα αγαπημένα μου..θα ήθελα όμως να δοκιμάσω και απο beauty line!

    φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Θα συμφωνήσω για τα ELF Matte Lip Color, τα κραγιόν με το μαύρο καπάκι της Essence, τα ματ κραγιόν της Golden Rose και της Seventeen, είναι και δικά μου αγαπημένα! Θέλω πολύ να δοκιμάσω τα κραγιόν και το Matte Lipgloss από Beauty Line! ;) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι ωραίο ποστ κορίτσι μου!!!!Θα συμφωνήσω μαζί σου για τα elf matte lip color και τα velvet matte της golden rose τα οποία και έχω στην κατοχή μου!!!Από τα υπόλοιπα θέλω σίγουρα να δοκιμάσω τα matte lipglos της beauty line καθώς ακούω απ' όλες τα καλύτερα για αυτά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Stavroula: Θα τα λατρέψεις Σταυρούλα μου! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Lydia: Με τέτοια ποιότητα και τιμή, γίνεται να μην τα λατρέψουμε; xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. πόσο τέλεια όλα, και αν εξαιρέσεις τα πρώτα της elf, έχω όλα τα υπόλοιπα και συμφωνώ μαζί σου 1000%!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @chara: Να δοκιμάσεις οπωσδήποτε και της ELF- παμφθηνα και πολύ εύχρηστα! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Όχι που δεν θα ήταν μέσα τα matte της GR. :) Τα κραγιόν της elf θέλω να δοκιμάσω πολύ που ακούω συνέχεια πολύ καλά λόγια.
    φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @bella bamba: Μα αφού έχουνε κάνει εξαιρετική δουλειά- πώς να μην τα συμπεριλάβω; xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Γεια σας! Μπορεί να μην ανείκει στην κατηγορία που αναφέρετε αλλά είναι φανταστικό και σας το δείχνω (θα το ερωτευτείτε!) https://www.atticabeauty.gr/proioda-omorfias/makigiaz/heili/kragion/urban-decay-cherry-vice-lipstick-00000061265/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

© sissi's place, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena