Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012

Δωρεάν δείγματα Νο 2- Υπάρχουν και εξαιρέσεις!!!

Hello dolls!Tι κάνετε?? Ήθελα να κάνω μια σύντομη ανάρτηση για κάτι που συνέβη σήμερα και με εξέπληξε ευχάριστα.

Το πρωί βρέθηκα στο HC Smart Park στα Σπάτα. Αγόρασα διάφορα πραγματάκια για τα οποία είμαι πολύ χαρούμενη (θα ακολουθήσει σχετικό post) και μου συνέβη κάτι παντελώς απρόσμενο που με κατέπληξε ευχάριστα.
Πέρασα από τον πάγκο της Shiseido και έριχνα μια ματια σε ένα make up για το οποίο είχε μιλήσει με τέλεια λόγια μια beauty guru στο Youtube. Μέ πλησιάζει λοιπόν η πωλήτρια, με ρωτάει αν μπορεί αν με βοηθήσει και της λέω πως απλώς ρίχνω μια ματιά.

Η γυναίκα, μου κάνει μια mini παρουσίαση του make up, μου ζητάει συγγνώμη που δεν έχει δείγμα να μου δώσει (χωρίς καν να το ζητήσω) και με ενημερώνει για τη φιλοσοφία της εταιρίας. Στα πλαίσια της ενημέρωσης αυτής μου δίνει σε δείγμα μια κρέμα για λάμψη στο πρόσωπο και με ρωτάει αν θέλω να κανονίσουμε ένα ραντεβού για μια mini περιποίηση με τα καλλυντικά της εταιρίας ώστε να τα γνωρίσω.


Και όχι μόνο αυτό!Της είπα ότι θα τηλεφωνήσω γιατί δεν μπορούσα να δεσμευτώ πριν οριστικοποιηθεί το πρόγραμμά μου και τότε βγάζει ένα ωραιότατο βραχιολάκι-μάρτη με συρματάκι και στρασάκια που δίνει η εταιρία στις πελάτισσες και μου το δίνει ως δώρο!! (Δυστυχώς δε φαίνεται πολύ καλά στη φωτογραφία αλλά είναι πολύ cute!!)


Έπαθα σοκ!Πραγματικά λυπήθηκα που δεν αγόρασα τίποτα από την ευγενέστατη αυτή πωλήτρια και είχα δώσει τα λεφτά μου στην άλλη που δεν μου είχε δώσει τίποτα με τις αγορές μου.

Είπα να μοιραστώ μαζί σας το γεγονός αυτό, ώστε αν κάποια την εξυπηρετεί η περιοχή και θέλει να αγοράσει προϊόντα Shiseido να το γνωρίζει!

Αν ξέρετε και εσείς κάποια καλή πωλήτρια (ειδικά για τα HC της Γλυφάδας, της Ομόνοιας και του Κολωνακίου) θα χαρώ πολύ να μου το πείτε ώστε να ξέρουμε που να απευθυνόμαστε!!!

2 σχόλια:

  1. Στην Ομονοια παντως να αποφευγεις αυτο της Clin..μιλαμε για αγενεστατες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κερασία μου (που παρεμπιπτοντως εχεις υπεροχο ονομα) εχεις απολυτο δικιο!!την εχω πατησει ακι εγω!πηγα μια φορα και δνε ξαναπηγα!αν θελω κατι απο clinique παω στο κολωνακι η στην ιπποκρατους σε μια συγκεκριμενη!

      Διαγραφή

© sissi's place, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena