Δευτέρα 12 Μαρτίου 2012

mini haul!!!

Καλημέρα κορίτσια!!!Μετά από καααμποσο καιρό που έχω να γράψω, I' m back!Τελείωσα την εξεταστική και όπως πολύ καλά καταλαβαίνετε δεν μπορούσα να μην ορμήξω στα μαγαζιά για ένα mini shopping therapy!!

Ξεκινάω με το ρουζ που πήρα. Είναι της Estee Lauder το 12 Rosette.Είναι από τα αγαπημένα μου καθώς έχει αρκετή διάρκεια και ένα πόλύ γλυκό χρώμα υγείας.

Πήρα επίσης από τη Shisheido το Terra Cotta Glow Multi Shade Enhancer.Το χρησιμοποιώ για να δώσω λάμψη και μερικές φορές και σαν ρουζ.Δεν είχα ξαναδοκιμάσει κάποιο προΪόν μακιγιάζ από τη Shisheido αλλά σίγουρα θα ξαναπάρω.
Και μετά αφηνίασα παντελώς με τις σκιές.

Αγόρασα μια νέα παλέτα της Clarins που έχει πολύ ενδιαφέροντες συνδυασμούς χρωμάτων και είμαι σίγουρη ότι θα την καταευχαριστηθώ. Επίσης μου αρέσει πολύ η luzury θηκούλα της που είναι βελουτέ, σχεδόν σαν της Dior. H πωλήτρια ήταν ευγενέστατη και μου έδωσε και δείγμα από ένα καθαριστικό gel και  ένα make up της εταιρίας. Θα τα δοκιμάσω ακι θα σας ενημερώσω.

Aπό την Clinique πήρα την Color Surge Eyeshadow Quad στο 112 Pink Chocolate. Tα χρώματά της είναι πολύ γλυκά και ό,τι πρέπει για την άνοιξη που μου αρέσει πολύ να παίζω με τα καφέ που είναι πιο χειμωνιάτικα και τα ροζ που είναι πιο ανοιξιάτικα.



Αυτά τα αγόρασα εκμεταλλευόμενη το 25 % που είχαν και πολύ χάρηκα!!


Πώς σας φαίνονται;
Έχετε χρησιμοποιήσει κάποιο απ υτά;
Εσείς αγοράσατε τίποτα;

8 σχόλια:

  1. Ta Clarins ειναι τελεια-ο,τι εχω δοκιμασει-σου προτεινω και τα Instant Light lip Perfector,κανουν τα χειλη ζουμερα και σεξυ.Απο Clinique θα ηθελα και εγω αυτη τη παλετα αλλα εχω ΔΕΚΑΔΕς γηινες απο Mac.
    Shiseido παλαιοτερα επαιρνα μια πουδρα κατα της Λιπαροτητας ηταν πολυ καλη.Αυτο δε το εχω ξαναδει το προιον-αχ κανε κανα Swatch βρε παιδι να δω πως ειναι.Κανε contour με τις πιο σκουρες αποχρωσεις και βαλε στα μηλα σου το ρουζ της E.Lauder-εχουμε παρομοια γουστα τα θελω ολααααα!!!(Παντως απο προιοντα Terracota,Guerlain δοκιμασε και σκουρα αποχρωση,μη τη φοβηθεις-απλωνονται σαν ονειρο με ενα καλο πινελο-Δες και τη MissHannaG-you tube-που χρησιμοποιει τη 4seasons Guerlain.
    Πες ομως και για τη Shiseido!
    Eκθεση εγραψα-ΚΑΛΟΦΟΡΕΤΑ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχα!πολυ μ αρεσει που εγραψες τοσα πολλα!!
      υποσχομαι οτι με την πρωτη ευκαιρια θα ανεβασω swatches της Shisheido!!!
      Θα δοκιμασω οπωσδηποτε της guerlain!εδω και καιρο θελω να παρω κατι απ αυτη την εταιρια αλλα δνε ετυχε!

      Διαγραφή
  2. Mou aresan para poly to enhancer apo tin shisheido k i paleta tis clinique! Prepei na kaneis k review panw s'auta, na ta doume me pio polli leptomereia, epeidi einai k proionta panw sta opoia den vlepoume sixna reviews!! xxxxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Με γεια σου :)
    Υπέροχα φαίνονται όλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω πολυυυυυ! επισης σε εκανα tag!!! http://sissisplace.blogspot.com/2012/03/11-questionw-tag.html

      Διαγραφή

© sissi's place, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena