Πέμπτη 15 Μαρτίου 2012

Mini Haul-Givenchy, Lancome, Shiseido (A.K.A τι συμβαίνει όταν με αφήνουν ανεξέλεγκτη στα μαγαζιά)

Θα θυμάστε όλες ότι πριν λίγες μέρες έγραψα για το mini haul No1. Αλλά επειδή δεν μου έφτασαν όσα αγόρασα πήγα και για συνέχεια!Βασικά για να είναι ειλικρινής δε σκόπευα να αγοράσω τίποτα!Είχα αποφασίσει ότι ΤΕΡΜΑ τα ψώνια, θα μαι καλό κορίτσι, μόνο θα κοιτάξω κλπ κλπ...

Αλλά όταν οι άνθρωποι κάνουν σχέδιααααα...

Η αρχή έγινε από τη Givenchy. Nα ομολογήσω ότι αυτής της εταιρίας έχω πάρει μόνο κολώνιες. Σήμερα γνώρισα και το μακιγιάζ της.
Το μάτι μου έπεσε κατευθείαν στην πούδρα της Le prisme, visage bucolique.
Είναι edition limitee και ανήκει στην ανοιξιάτικη collection. Πραγματικά είναι ένας πίνακας ζωγραφικής.Aυτό που μου αρέσεο πολύ είναι ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί ακι σαν ρουζ σε μεγαλύτερη ποσότητα αλλά και σαν σκια!!
 Δυστυχώς στη φωτογραφία δε φαίνεται τόσο λαμπερή και μοναδική όσο είναι. Επίσης δεν κατάφερα να φωτογραφίσω ούτε ένα swatch της προκοπής γιάτί η φωτογραφική μου δνε αποδίσει όπως θα ΄πρεπε!
Πραγματικά φαίνεται πολύ "άχρωμη" στη φωτογραφία  και γι αυτό σας βάζω μια που βρήκα στο internet που φαίνεται λίγο πιο διαφορετικη.

Είναι απλά ένα έργο τέχνης.

Και αφού φεύγω απο την Givenchy και λέω εντάξει, δε δικαιούμαι και εγώ μια πουδρίτσα?ΤΣΟΥΠ!Πέφτει το μάτι μου στη Lancome και στην ανοιξιάτική της σειρά La Roseraie.Δεν άντεξα τον  πειρασμό και αγόρασα το ρουζ της σειράς, το οποίο θα χρησιμοποιήσω ΚΑΙ σαν σκιά!!ΓΙΟΥΠΙΙΙΙ!
(ναι προσπαθώ να απαλύνω τις τύψεις)...


Μα πείτε μου, δεν είναι ΥΕΡΟΧΟ???


Και μια εικόνα απ το internet για τον ίδιο λόγο με παραπάνω!Αχ το λατρεύω!

Και τέλος είπα να συμπληρώσω τις αγορές μου με ένα ανοιξιάτικο κραγιονάκι (μη χάσω!!)

Αγόρασα λοιπόν το Perfect Rouge της Shiseido το Νο 417.Είναι ροζ, σχεδόν σαν το τριαντάφυλλο και μου φτιάχνει απίστευτα τη διάθεση!Επίσης η εφαρμογή και η σταθερότητά του είναι πολύ καλές ακόμη και χωρίς περίγραμμα!!!Δυστυχώς και πάλι η μηχανή το αδικεί, ειδικά στο swatch.Eίναι πολύ πιο΄λαχταριστο!!!


Πως σας φαίνονται κορίτσια????

9 σχόλια:

  1. πω πω είναι απλά ΤΕΛΕΙΑ!!!!!!! τα χρώματα υπέροχα! σε ξεσηκώνουν!!!!! να τα χαρείς εύχομαι κουκλιτσα μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αχ ευχαριστω πολυυυυ!τα λατρεψα με την πρωτη ματια!!!και εσυ να χαρεις τα νεα σου αποκτηματα που ηδη τα ζηλευω και θελω να τα παρω και εγωωω!χιχιχι1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ενας λογος που δεν αγοραζω ποτε τετοιες παλετες ειναι επειδη ειναι τοσο ομορφες, δεν θα ηθελα ποτε να τις ακουμπησω για να μην τις χαλασω! Το κραγιον ειναι πολυ ανοιξιατικο. Ολα πολυ ωραια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ ασε!και εγω το σκεφτομαι μηπως τις στολισω και τις εχω μονο για να τις βλεπω!!χιχιχι!merciiii!

      Διαγραφή
  4. Φανταστικά όλα! Με γειά σου:-)Ειδικά αυτό το ρουζ της Lancome το έχω βάλει και εγώ στο μάτι!
    Φιλάκια xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ευχαριστω πολυ!!ευχομαι να το αποκτησεις συντομα!!!φιλακιαα!

      Διαγραφή
  5. Nα τα χαρείς όλα είναι υπέροχα!!!! Με γειά σου!!!! ΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

© sissi's place, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena