Σάββατο 25 Φεβρουαρίου 2012

και καλη μας αρχη!!!

Hello beauties!!Καλώς σας βρήκα!!!

Πάντα διάβαζα blogs αλλά δεν είχα σκεφτεί ποτέ να φτιάξω ένα δικό μου.Μέχρι πουυυυυυυυ...Συζήταγα με μια φίλη μου για κάποια νέα προϊόντα που δοκιμάσαμε και μου έριξε την ιδέα: "Γιατί δεν φτιάχνεις ένα blog ώστε να μοιραζόμαστε αυτές τις γνώσεις και με άλλες κοπέλες???"
Από τη μια σκέφτηκα ότι υπάρχουν ήδη εκατοντάδες blogs που ασχολούνται με την ομορφιά, τα νέα (ή και τα παλιά αγαπημένα προϊόντα) κλπ αλλά απ' την άλλη πάντα χρειαζόμαστε περισσότερες γνώμες και ιδέες πριν αγοράσουμε διάφορα καλλυντικά οπότεεεεεεεε!Voila!!!!!!

Καλή μας αρχή λοιπόν!!!!!Ελάτε να ταξιδέψουμε μαζί στον κόσμο της ομορφιάς!!!!!!

4 σχόλια:

  1. Πάντα θέλουμε 2η γνώμη για προιοντα ομορφιάς. Αν θέλετε μπορώ να μιλήσω για εσάς σε κάποιο ποστ μ ή σε κάποιο βιντεάκι μ! Καλή αρχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερα Αμφιτριτη!Εκτος απο πολυ ταλαντουχα εισαι και γλυκητατη!Σ ευχαριστω παρα πολυ!Θα χαρω πολυ να κανεις οποιοδηποτε απ τα δυο!Καθοτι ειμαι νεα στο χωρο χρειαζομαι οση βοηθεια μπορουν και εχουν την καλη διαθεση οι υπολοιποι να μου σροσφερουν! Καλη συνεχεια και να χεις μια υπεροχη Καθαρα Δευτερα!!!!

      Διαγραφή
  2. Καλή αρχή!!! Καλώς μας ήρθες!

    http://atouchofrouge.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή

© sissi's place, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena