Δευτέρα 4 Ιουνίου 2012

Kiehl's Products' Review!!!


Και ήρθε η ώρα για το review των προϊόντων της Kiehl's που δοκίμασα.

 Γενικά να πώ ότι έμεινα πολύ ευχαριστημένη από την ποιότητα της Κiehl's, αλλά και από το προσωπικό της που πραγματικά βάζει τα γυαλιά σε άλλες εταιρίες. Θα αναφέρω για ακόμη μια φορά το περιστατικό στο HC Κολωνάκι. Πήγα με μια φίλη μου για να δοκιμάσει το αντιηλιακό της εταιρίας, και την έπεισα να της κάνουν μια ανάλυση δέρματος, (μια διαδικασία που διαρκεί 30'') και μια mini παρουσίαση των προϊόντων που ταιριάζουν στην επιδερμίδα της. Η κοπέλα που την εξυπηρέτησε ήταν ΕΥΓΕΝΕΣΤΑΤΗ, της έδωσε να δοκιμάσει 3 προϊόντα σε δείγμα πριν τα αγοράσει, και πλέον η φίλη μου όχι μόνο θα αλλάξει αντιηλιακό, αλλά και όλο το σύστημα περιποίσησης του προσώπου της. Ενδεικτικά να αναφέρω ότι έχει λιπαρό δέρμα, και η σειρά υγρό καθαρισμού- λοσιόν- gel ενυδάτωσης θα της κοστίσει  γύρω στα 60 € χωρίς καμία έκπτωση. Μέχρι τώρα χρησιμοποιούσε τα αντίστοιχα μιας άλλης πασίγνωστης εταιρίας  και πλήρωνε τα ίδια λεφτα. Να τονιστεί ότι η εξυπηρέτηση ήταν ΑΨΟΓΗ και χωρίς να γνωρίζουν ότι είμαι blogger (γιατί με ρώτησε μια κοπέλα).



Πάμε λοιπόν, μετά την τεράστια παρέκβαση, στα reviews. Δοκίμασα 2 full size προϊόντα και τα υπόλοιπα σε δείγματα.

  • Ultra facial Oil- Free Cleanser

Πρόκειται για ένα υγρό καθαρισμού προσώπου, κατάλληλο για λιπαρές επιδερμίδες. Χρειάζεται μια πάαααρα πολύ μικρή ποσότητα και κάνει πολύ αφρό. Δε μυρίζει καθόλου, πράγμα που εμένα δε μου αρέσει και τόσο, γιατί λατρεύω τις μυρωδιές! Τώρα το αποτέλεσμα που αφήνει στο δέρμα είναι πολύ περίεργο. Μετά τη χρήση του το δέρμα σαν να "τρίζει". Δεν αφήνει ίχνος λιπαρότητας. Αυτή η αίσθηση που αφήνει, είναι αρκετά περίεργη, αλλα το αποτέλεσμά του είναι πολύ καλό. Αν σας αρέσει αυτό το "τρίξιμο" στην επιδερμίδα, θα το λατρέψετε!

  • Creamy Eye Treatment with Avocado


 Μια κρέμα ματιών που λάτρεψα. Ήρθε την κατάλληλη στιγμή, που ήμουν σε αναζήτηση μιας, γιατί τα μάτια μου παρουσίασαν ξηρότητα και δεν έστρωνε τίποτα καλά. Λοιπόν αυτό το θαυματουργό βαζάκι, περιέχει μια ελαφρώς πράσινη κρέμα. Αυτό ακριβώς το χαρακτηριστικό του, κάνει την περιοχή αμέσως πιο λαμπερή! Όταν το πρωτοδοκίμασα, εντυπωσιάστηκα, και πλέον τη φοράω κάθε πρωί, γιατί κάνει το βλέμα μου πιο ξεκούραστο!  Είναι πολύ ενυδατική χάρη στο αβοκάντο που περιέχει. Αφήνει το δέρμα ελαφρώς λιπαρό, οπότε αν ψάχνετε κάτι πολύ ανάλαφρο, δεν σας ταιριάζει.Nομίζω ότι είναι από τα προϊόντα που θα ξανααγόραζα σίγουρα, καθώς έχω δει πολύ καλά αποτελέσματα ως προς την ενυδάτωση!

  • Over- Night Biological Peel


















To δοκίμασα σε δείγμα, αλλά θα το αγοράσω οπωσδήποτε. Επειδή το πρόσωπό μου έχει ακόμη κάποια σπυράκια, δεν επιτρέπεται να κάνω peeling με κόκκους. OΜΩΣ η Kiehl's έχει τη λύση. Πρόκειται για μια κρέμα, που τη φοράμε το βράδυ 3 φορές την εβδομάδα (εγώ το κάνω 2) και επιταχύνει τη φυσική διαδικασία απολέπισης των κυτάρρων. Όταν την πρωτοέβαλα (μια πολύ μικρή ποσότητα αρκεί) προβληματίστηκα αρκετά, γιατί η υφή της είναι πολύ λιπαρή. Σκέφτηκα λοιπόν ότι το πρωί θα ξυπνήσω μες τη λαδίλα και θα χω βγάλει και σπυράκια. Ε, λοιπόν δε συνέβη τίποτα από αυτά, ενώ το δέρμα μου ήταν πιο φωτεινό και φαινόταν πιο καθαρό. Επίσης τα 50 ml, είναι μια τεράστια ποσότητα, αν σκεφτείτε ότι εμένα το δείγμα μου κράτησε 3 εβδομάσεις!! Η επόμενη αγορά μου θα ο περιλαμβάνει οπωσδήποτε!

  • Ultra Light Daily UV Defense SPF 50
 

















To άλλο προϊόν το οποίο θα αγοράσω οπωσδήποτε είναι αυτό το αντιηλιακό. Αν και έχει τόσο υψηλό δείκτη προστασίας, έχει την πιο λεπτόρρευστη υφή που μπορείτε να φανταστείτε! Αποτέλεσμα; Δεν αφήνει ίχνος λιπαρότητας στο δέρμα, και δεν το αισθάνεσαι καν ότι το φοράς! Αν έχετε λιπαρό δέρμα, δοκιμάστε το οπωσδήποτε! Θα το λατρέψετε, όπως εγώ και η φίλη μου!

  • Μidnight Recovery Concentrate


 Aυτό το λαδάκι το χρησιμοποιούμε βάζοντας 3-4 σταγόνες το βράδυ σε όλο το πρόσωπο. Έβαλα τη μαμά να το δοκιμάσει. Το πρωί το δέρμα της ήταν πολύ απαλό και ενυδατωμένο, αλλά δεν είδε και θαύματα. Ίσως με παρατεταμένη χρήση, να ναι όντως θαυματουργό, αλλά με το trial size δεν εντυπωσιαστήκαμε.

  • Creme de Corps 
 
Η σειρά σώματος της Kiehl's. Δοκίμασα το body lotion και τη whipped cream. Η δεύτερη με εντυπωσίασε με την υφή της, αλλά και με το πόσο ενυδατική είναι. To  body lotion ειναι πολύ καλό, ενυδατικό, απορροφάται γρήγορα και δεν αφήνει λιπαρότητα!

Γενικά εγώ θα σας πρότεινα αν θέλετε να αγοράσετε κάτι, να πάρετε κάποιο προϊόν για το πρόσωπο. Από την εμπειρία μου, υπάρχουν κάποια που, αν και σχετικά ακριβά, πραγματικά αξίζουν!

Είμαι πάρα πολύ χαρούμενη που μπόρεσα να γνωρίσω την εταιρία και τα προϊόντα της, καθώς βρήκα 2-3 τουλάχιστον πραγματάκια που θα αγοράσω και θα εντάξω στην καθημερινή φροντίδα του προσώπου μου! Ζητάω συγγνώμη για το τεράστιο ποστ! Ελπίζω να μην σας κούρασα πολύ!

Φιλάκιαααααα!

Υ.Γ: Μείνετε συντονισμένες γιατί το επόμενο ποστ θα είναι GIVEAWAYYYYY!Yeahhhhh! Kαι μάλιστα με δώρο κόσμημα!!!


*Τα παραπάνω προϊόντα μου δόθηκαν στα πλαίσια ενός blogger's event από την εταιρία, με σκοπό να τα δοκιμάσω και να μοιραστω την ειλικρινή μου άποψη μαζί σας!

21 σχόλια:

  1. Θέλω kiehl's στη Θεσσαλονίκη, ένα πάγκο στο Attica βρε παιδί μου κάτι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και εγωωωω!ωραιο ποστ sissi ,πολυ κατατοπιστικο.ευχαριστουμε.

      Διαγραφή
    2. μα απορω γιατι δνε εχουν...ελπιζω συντομα να ερθουν και εκει να τα δοκιμασετε, γιατι καποια προιοντα αξιζουν πολυ!

      Διαγραφή
    3. σ ευχαριστω πολυ rafalena μου!εισαι πολυ γλυκια!!! :))

      Διαγραφή
  2. Αχ θέλω εδώ και τόσο καιρό μα δοκιμάσω προιόντα της kiehl's! Από όσα μας έδειξες σίγουρα ξεχώρισα το peeling!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το peeling με ενθουσιασε και εμενα!και το αντιηλιακο!και η κρεμα ματιων! (καλα που δε δοκιμασα περισσοτερα,γιατι τα θελω σχεδον ΟΛΑ!χιχιχι)

      Διαγραφή
  3. Πόσο έχει το αντιηλιακό το κανονικό μέγεθος; Επίσης ξέρεις μήπως υπάρχει με μεγαλύτερο δείκτη; Έχω θέμα γι΄αυτό ρωτάω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. βγαινει μονο μ αυτο το δεικτη προστασιας, αλλα δεν εχω ξανακουσει και πανω απο 50 δεικτη προστασιας...τιμη θα σου πω αυριο, γιατι δυστυχως δεν τη θυμαμαι :(((

      Διαγραφή
    2. λοιπον η τιμη της ειναι 29 € και βγαινει μονο σε 60 ml!!

      Διαγραφή
  4. Πολύ ωραίο post!Δυστυχώς δε μπορώ να βρω Kiehl's εδώ και ευτύχως που υπάρχει το internet και μπόρεσα να δοκιμάσω κάποια προιόντα και ειδικά τη κορυφαία κρέμα ματιών με αβοκάντο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι ειναι πολυ καλη!ασε που η ποσοτητα ειναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ και δεν θα τελειωσει ποτε, γιατι χρειαζεται ελαχιστη ποσοτητα!xxx

      Διαγραφή
  5. Πολύ ωραία η παρουσίασή σου! Μ'αρέσει η ειλικρίνειά σου! Δυστυχώς στη Θεσ/νικη δεν έχουμε Kiehls αλλά όταν επισκέφθηκα το κατάστημά τους στη Βιέννη ηταν ευγενέστατοι και μου έδωσαν πόσα δείγματα να τεστάρω πριν αγοράσω κάποιο προϊόν!!!
    Φιλιά
    Μαρία
    http://inbeautywonderland.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μα ειναι ευγενεστατοι!και αυτο με τα δειγματα ειναι τελειο, γιατι ειναι κριμα να δινεις τοσα λεφτα και να μην σου ταιριαζει το προιον!φιλακιαα!

      Διαγραφή
  6. Το Over-Night Biological Peel θα ήθελα να το δοκιμάσω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να το δοκιμασεις οπωσδηποτε, ειδικα αν δεν κανεις scrub με κοκκους!φιλακιαα!

      Διαγραφή
  7. Θέλω να πάρω την κρέμα ματιών !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δοκιμασε να την βαλεις και στο ψυγειο!υπεροχη αισθηση!

      Διαγραφή
  8. πολύ ωραίο blog!! Από εδώ και πέρα θα το επισκέπτομαι ανελλιπώς!
    φιλάκια
    as dreamers do

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τελeιο και αυτο το post οπως παντα!Εχω ακουσει τα κα΄λυτερα για την εταιρεια καλα να ειμαστε,λεφτα να εχουμε η` εστω καποιον/α φιλη που θελει να αισθανθω καλυτερα ψυχολογικα,χαχχαχαχ.kisses!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

© sissi's place, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena