Τετάρτη 27 Ιουνίου 2012

Review: 4 Avene products!

Καλημέρα κούκλες! Έχω χαθέι λόγω εξεταστικής, αλλά αποφάσισα να σας γράψω ένα γρήγορο ποστ για κάποια προϊόντα της Avene!

Όπως θα 'χετε διαβάσει και σε άλλα blogs, πριν κάμποσο καιρό η Avene είχε διοργανώσει κάποιο bloggers event, στο οποίο όμως δεν είχα πάει...

Παρ' όλα αυτά η εταιρία μου έστειλε ένα τσαντάκι με δείγματα κάποιων προϊόντων της για να τα δοκιμάσω!

Δεν θα σας έγραφα review, αλλά μόνο μια παρουσίαση των προϊόντων υπό κανονικές συνθήκες, αλλά τυχαίνει τα τρια από τα τέσσερα προϊόντα που μου έστειλε σε δείγματα να τα χρησιμοποιώ κανονικά και εγώ!

Ας αρχίσουμε με την Hydrance Legere. Σας έχω ξαναμιλήσει γι' αυτήν και παλιότερα...Είναι μια ενυδατική κρέμα, κατάλληλη για λιπαρά δέρματα, την οποία μου είσε συστήσει ο δερματολόγος. Τη χρησιμοποιώ πάνω από ένα εξάμηνο και είμαι πολύ ευχαριστημένη. Το δείγμα της εταιρίας έιναι με δείκτη SPF 20, ενώ εγώ έχω την απλή και από πάνω βάζω το αντιηλιακό μου, γιατί το 20 το θεωρώ πολύ χαμηλό δείκτη για καλοκαίρι! Είναι ελαφριά στην υφή και αρκετά ενυδατική.

Συνεχίζω με το το Cleanance Gel. Το χρησιμοποιούσα για 4 χρόνια πριν πάρω το effaclar που χρησιμοποιώ τώρα! Ήμουν πολύ ευχαριστημένη, αφού ήταν πολύ απαλό με την επιδερμίδα μου και αοσθανόμουν ότι την καθάριζε σε βάθος!

Το αντιηλιακό της Avene για το πρόσωπο, το χρησιμοποι'ω εδώ και κάμποσα χρόνια... Πάντα με 50 SPF, πότε απλό, πότε με χρώμα ώστε να δίνει και λίγη κάλυψη. Το μόνο μου παράπονο ήταν ότι άφηνε μια κάποια λιπαρότητα στο δέρμα. Το πρόβλημα αυτό λύνεται με το Emulsion που είναι πολύ πιο λεπτόρρευστο, και πιστεύω ότι θα βολέψει τις πιο λιπαρές επιδερμίδες!!

Τέλος πάμε στην κορωνίδα της εταιρίας, το ιαματικό της νερό, το οποίο και χρησιμοποιεί σε όλα τα προϊόντα της!Το βρίσκω απίστευτα δροσερό, ενυδατικό, ανακουφιστικό, με λίγα λόγια απαραίτητο για το καλοκαίρι! Είναι το προϊόν που δεν είχα συνηθήσει να αγοράζω, αλλά θα το εντάξω οπωσδήποτε στην φροντίδα του προσώπου μου για το καλοκαίρι! Μετά την ηλιοθεραπεία ή το μπάνιο στη θάλασσα, νομίζω ότι θα ναι ότι πρέπει!

Eσείς χρησιμοποιείτε κάτι από αυτή την εταιρία???

4 σχόλια:

  1. Είμαι πολύ ευχαριστημένη από την εταιρεία! Χρησιμοποιώ κι' εγώ την Hydrance Legere (για κανονικές προς μικτές ευαίσθητες επιδερμίδες) χωρίς SPF, η οποία με έχει καταβολέψει, η υφή της είναι ό,τι πρέπει για λιπαρές επιδερμίδες! Και τη cleanance lotion για απομάκρυνση της λιπαρότητας. Το ιαματικό νερό το χρησιμοποιώ κυρίως το καλοκαίρι, το βάζω στο ψυγείο και ψεκάζομαι μόλις γυρίσω από το μπάνιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αααααα!την cleanance lotion θα τη δοκιμασω οπωσδήποτε!!σ ευχαριστω πολυ!!

      Διαγραφή
  2. Εχω χρησιμοποιησει τα περισσοτερα προιοντα για λιπαρα δερματα,ολα καλα,αγαπησα και το αντιηλιακο με χρωμα το 20αρι εβαζα,αλλα ενιωθα πως δε μου `κανανε`τιποτα σαν προιοντα,δηλ ειτε εβαζα ειτε οχι,το ιδιο....Μια συμβουλη οσον αφορα τα νερακια τα ιαματικα.
    Παντα αφου ψεκαζετε το δερμα θα το σκουπιζετε απαλα,το νερο δε θα πρεπει να εξατμιζετε επανω σας,γιατι ξεραινει το δερμα,δε το ξερει ο κοσμος,νομιζει πως απλα ψεκαζουμε και τελος.
    Φιλιαααα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ' ευχαριστω παρα πολυ για το tip! Ουτε εγω το ξερα! Απο δω και περα ομως, παντα σκουπισμα! xxx

      Διαγραφή

© sissi's place, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena