Τετάρτη 24 Απριλίου 2013

Τα πάντα για τους φακούς επαφής και ένα δωράκι για σας!

Καλημέρα όμορφες!

Το σημερινό ποστ είναι κάπως πιο "εξειδικευμένο" ως προς την θεματολογία του και απευθύνεται σε όσες φοράνε φακούς επαφής, ενώ περιέχει και ένα δωράκι για 5 τυχερές αναγνώστριες του blog!

Η γράφουσα φοράει γυαλιά μυωπίας από τα 13, και φακούς επαφής τα τελευταία 7 χρόνια... (Ναι, ναι είμαι και εγώ στραβούλιακας!)

Πολύ συχνά, αν και φοράμε χρονια φακούς κάνουμε κάποια λάθη τα οποία μπορεί να μας στοιχίσουν σε άνεση ή ακόμα και σε υγεία...
Και εξηγούμαι!

Πόσες από εμάς, δεν κρατήσαμε τους μηνιαίους φακούς μας παραπάνω από μήνα;
Πόσες δεν κάναμε το λάθος πρώτα να βαφτούμε και μετά να βάλουμε φακούς;
Πόσες τους αφήσαμε μισή ωρίτσα στο υγρό και μετά τους ξαναβάλαμε νομίζοντας ότι έχουν καθαριστεί πλήρως;

Πάμε λοιπόν, να δούμε κάποιους βασικούς κανόνες που πρέπει να ακολουθούμε όλες!

1. Οι φακοι πρέπει να αλλάζονται στην ώρα τους! Σίγουρα όλες έχουμε πει, έλα μωρέ, τι είναι μια μέρα παραπάνω; Και η μέρα γίνεται βδομάδα και μερικές φορές και η εβδομάδα, μήνας... Μέγα λάθος! Πρώτον, διότι δεν θα αισθανόμαστε τόσο άνετους τους φακούς: τα μάτια μας τσούζουν, αισθανόμαστε να μας κόβουν και μπορούμε να τους ανεχτούμε στο μάτι μας, πολύ λιγότερες ώρες! Επίσης μακροπρόθεσμα αυτή η πρακτική μπορεί να οδηγήσει σε μολύνσεις, καθώς οι φακοί όταν έχουν "λήξει" δεν καθαρίζονται τόσο αποτελεσματικά!

2. Πριν βάλουμε ή βγάλουμε τους φακούς πλένουμε ΠΑΝΤΑ τα χέρια μας, για να αποφύγουμε μολύνσεις!

3.Πριν βάλουμε τους φακούς, τους ξεπλένουμε με λίγο υγρό

4. Πριν βάλουμε τους φακούς στην θήκη τους, τους τρίβουμε ελαφρά με λίγο υγρό για 10 δευτερόλεπτα.

5. Οι φακοί για να απολυμανθούν σωστά πρέπει να μέινουν στην θήκη με το υγρό τουλάχιστον 4 ώρες!

6. Πρώτα βάζουμε τους φακούς και μετά βαφόμαστε! Επίσης, πρώτα αφαιρούμε τους φακούς και μετά κάνουμε ντεμακιγιάζ στα μάτια!

7. Προσέχουμε τα προϊόντα που χρησιμοποιούμε στα μάτια να είναι οφθαλμολογικά ελεγμένα!

Όσον αφορά στο υγρό για τους φακούς, αυτή την περίοδο είμαι ενθουσιασμένη με το Biotrue! Το χρησιμοποιούμε οικογενειακώς και το ξαναγόρασα με μια προσφορά που τρέχει αυτή την περίοδο: Με την αγορά ενός υγρού (13 €), δώρο μια μικρότερη συσκευασία!


Παλιότερα χρησιμοποιούσα το ReNu, αλλά πραγματικά όσες δοκιμάσετε το Biotrue, θα καταλάβετε πόση σημασία έχει το υγρό για τους φακούς επαφής και το πόσο άνετα τους αισθάνεστε! Το συστήνω ανεπιφύλακτα, καθώς πλέον αισθάνομαι ότι μπορώ να φοράω τους φακούς μου περισσότερη ώρα χωρίς να με ενοχλούνε!

Τέλος, περνάω στους φακούς επαφής... Υπάρχει μια νέα γενιά φακών επαφής: οι φακοί σιλικόνης-υδρογέλης... Το πλεονέκτημα της σιλικόνης-υδρογέλης είναι ότι επιτρέπει περισσότερη ποσότητα οξυγόνου να διαπεράσει το φακό και να φτάσει στον κερατοειδή, συγκριτικά με τα άλλα υλικά των μαλακών φακών. Έτσι, οι φακοί είναι πιο άνετοι, κάτι που γίνεται ιδιαίτερα αισθητό προς το τέλος της ημέρας, δεδομένου ότι στεγνώνουν λιγότερο πάνω στα μάτια.


 Εγώ χρησιμοποίησα αυτούς της Bausch+Lomb, και πραγματικά δεν πρόκειται να ξαναγοράσω άλλους φακούς! Ειδικά όσες τους φοράτε πολλές ώρες είτε βρίσκεστε μπροστά στον υπολογιστή για ώρες, θα σας σώσουν!

Τέλος, αν και είμαι πολύ ευχαριστημένη με το χρώμα των ματιών μου (πράσινο), αποφάσισα να δοκιμάσω κάποιους έγχρωμους φακούς επαφής και να τους διαχειριστώ σαν αξεσουάρ! Έτσι λοιπόν, δοκίμασα ένα ζευγάρι γκρι και ένα ζευγάρι θαλασσί (pacific) από την Bausch+Lomb! Mε το θαλασσί είμαι ερωτευμένη, διότι φαίνεται απίστευτα φυσικό και φωτεινό! Το γκρι ταιριάζει πολύ ωραία με μακιγιάζ σε πράσινους τόνους (κάτι που μέχρι τώρα απέφευγα, γιατί τα μάτια μου φαινόντουσαν πολύ άτονα!).




Πώς σας φαίνονται;;;

Tέλος, η Bausch+Lomb είχε την καλοσύνη να προσφέρει σε 5 (!) τυχερές αναγνώστριές μου, από ένα υγρό φακών Biotrue, σε travel size 60 ml! Eίναι ιδανικό για τα ταξίδια, όπου δεν θέλουμε να κουβαλάμε μεγάλο βάρος και ογκώδεις συσκευασίες! Επίσης είναι μια ευκαιρία, να το δοκιμάσετε και είμαι σίγουρη ότι θα ενθουσιαστείτε όσο και εγώ!


Το μόνο που θέλω να κάνετε είναι να μου αφήσετε ένα σχόλιο από κάτω, λέγοντάς μου ποιο υγρό χρησιμοποιείτε εσείς αυτή την περίοδο, αν φοράτε έγχρωμους φακούς, αν έχετε να μοιραστείτε κάποιο tip ή ότι άλλο θέλετε σχετικό με τους φακούς επαφής!Aφήστε μου και το mail σας για να σας ειδοποιήσω!
Επίσης, αν θέλετε κάντε ένα Like στην σελίδα της Bausch+Lomb (εδώ) και ένα share  στο post στο Facebook για περισσότερες συμμετοχές!

Οι νικήτριες θα ανακοινωθούν την Δευτέρα 29/04!

Καλή επιτυχία σε όλες!


27 σχόλια:

  1. Εγώ χρησιμοποιώ το biotrue από τότε που βγήκε στην αγορά και είμαι ευχαριστημένη τόσο με την τιμή όσο και με την ποιότητα. Εγχρωμους φακούς δεν έχω βάλει ποτέ μέχρι τώρα και μάλλον δεν θα το κάνω, είμαι του φυσικού χρώματος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν νομίζω πως η ανάρτησή σου αφορά μόνο όσους φοράνε φακούς επαφής... Εγώ δεν έχω θέμα ακόμα με τα μάτια μου (το τί βλέπω κ' το τί θέλω να δω είναι άλλο θέμα!), αλλά πάντα είναι χρήσιμο να ενημερώνεσαι...
    Σε φιλώ, Σισσάκι!!!
    Καλημέρα!!!
    (Εξαιρούμαι από το giveaway!!!)
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρησιμοποιώ φακούς επαφής αρκετά χρόνια. Βρήκα το post σου πολύ κατατοπιστικό. Αν το είχα διαβάσει κάποια χρόνια πριν θα είχα γλυτώσει από διάφορες μολύνσεις. Έγχρωμους φακούς δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ και το υγρό μου είναι το Renu.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημερα. Εγω χρησιμοποιώ το bio clear των mark aalen. Κοστιζει 17,9 τα 3 μεγαλα μπουκαλια. Δεδομενου οτι εχω μυωπια γυρω στα 7, αστιγματισμο 3-4 και οτι οι φακοι μου κοστιζουν 160-200ευρω-παραγγελια απο Αγγλια με ενα μηνα αναμονη (τα 3 μηνιαια ζευγαρια), εχω μεινει ικανοποιημενη. καταλαβαινετε πως ειμαι ειδικη περιπτωση λοιπον κι οτι πρεπει να προσεχω πολυ με τους φακους μου, ειδαλλως θα το πληρωσω ακριβα! Κυριολεκτικα! Το υγρο μου ειναι καλο αλλα ελπιζω πως υπαρχει και καλυτερο. Συμβουλη μου ειναι να βγαζετε τους φακους αμεσως μολις γυριζετε σπιτι και να χρησιμοποιειτε δακρυα καθολη τη διαρκεια της μερας. Γενικα να βοηθατε τα ματια σας να τα βγαζουν περα με τους φακους, τη σκονη, τον ηλιο κτλ. Αυτα απο μενα..... Φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πραγματικά υπέροχο ποστ. Γκαβούλιακας και εγώ, φοράω φακούς τα τελευταία τρία χρόνια. Χρησιμοποιώ το BioTrue και φυσικά είμαι πολύ ευχαριστημένη!
    Αυτούς τους νέους φακούς δεν τους έχω δοκιμάσει αλλά την επόμενη φορά που θα πάω στα οπτικά θα δω αν τους έχουν.
    Χρωματιστούς δεν φοράω, αλλά αυτό το θαλασσί είναι υ-πέ-ρο-χο! :)
    -Μαρία από http://beautylifebymaria.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πραγματικά το Biotrue είναι τέλειο υγρό !!! Το ξεκίνησα δοκιμαστικά (νομίζω όταν πρωτοβγήκε) και είναι σαν νερό, δεν κολλάει όπως κάνουν άλλα υγρά κ γενικά δεν το αλλάζω !!! Φοράω φακούς 3 κ κάτι χρόνια κ παίρνω κ εγώ τους Bausch & Lomb κ είμαι πολύ ευχαριστημενη !! Τέλειο post κ πραγματικά όλες νομίζω ότι κάνουμε αυτά τα λάθη :P :P Δυστυχώς !!! polyxenaki@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. biotrue κι εγω σαν τρελη!! κ δυστυχως δε μπορω να χρησιμοποιησω φακους επαφης με χρωμα γτ εχω μεγαλο βαθμο αστιγματισμου :/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έχω χρησιμοποιήσει το biotrue και είναι πραγματικά καλό αλλά αυτόν τον καιρό (και τις περισσότερες φορές) χρησιμοποιώ το Renu γιατί είναι αρκετά πιο οικονομικό. Έχω δοκιμάσει και φακούς σιλικόνης αλλά δεν με βόλεψαν καθόλου. Επειδή είναι πιο δύσκαμπτοι από τους άλλους δεν προσαρμόζονταν ακριβώς στην καμπύλη του ματιού μου και ένιωθα κάτι σαν γδάρσιμο όταν τους φορούσα! :/ Τολμώ να πω όμως ότι όσον αφορά το βάλε- βγάλε ήταν τρομερά "εύκολοι". Πολύ ωραίο post και κυρίως για κοπέλες που ξεκινάνε τώρα να φοράνε φακούς! ;)
    fraoula10@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κ εγώ το έχω δοκιμάσει το συγκεκριμένο και μου άρεσε πολύ! Συνήθως παίρνω το renu. Έκανα like στη σελίδα και share (https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=177052759119015&id=100004428758968). Καλή επιτυχία σε όλες! Φιλιά!

    dreamofbeauty22@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εγώ χρησιμοποιώ το ReNu!!
    Η αλήθεια είναι πως μέχρι τώρα δεν είχα σκεφτεί ποτέ ότι το υγρό μπορεί να κάνει μεγάλη διαφορά μέχρι που διάβασα το ποστ.Για να λένε και τόσες άλλες κάτω στα σχόλια για το πόσο διαφορά βλέπεις με το υγρό Biotrue, τότε σίγουρα θα ήθελα να το δοκιμάσω!
    e-mail: x.janna@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ αλλά θα ήθελα να δοκιμάσω!!! Ευχαριστούμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Λοιπον, εγώ φοράω φακούς περίπου 12 χρόνια τώρα. τισ πιο πολλες φορες παίρνω αυτούς που διαρκούν 2 χρόνια... τους πληρώνω κατι παραπάνω αλλά μετα δεν ασχολουμαι για πολύ καιρο (με το πλην οτι αμα τους χασω παει... καηκα...) Αυτοι κάθε 6 μηνες θέλουν βιολογικό καθαρισμό. Πρεπει να τους πηγαινουμε στον οπτικό μας γι'αυτο. Το καλοκαιρι ομως παντα μηιοαίους... Οσο για το ποστ το θεωρώ πολύ πολύ ενημερωτικό και χρησιμο τόσο για τις κοπελες που φορανε φακούς όσο και γι'αυτες που σκεφτονται τωρα να αρχίσουν! Ευχαρισούμε πολύ πολύ και για το giveaway! =)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Φοράω φακούς επαφής εδώ και 19 χρόνια.Παίρνω συνήθως τους μακράς διαρκείας(2χρονους) και δεν έχω κανένα πρόβλημα με τον καθαρισμό τους και την συντήρησή τους.Βέβαια είμαι πολύ σχολαστική.Όσο για έγχρωμους δεν έχω βάλει ποτέ αν και θα ήθελα.Υγρό χρησιμοποιώ της Bausch & Lomb το EasySept και είναι πολύ καλό,με έχει βολέψει.Θα ήθελα βέβαια να δοκίμαζα και το Biotrue,αν είμαι τυχερή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Και επειδή είμαι ξεχασιάρα,σου γράφω και το e-mail μου : charatsiari.maria@yahoo.gr
    Share link https://www.facebook.com/bebe.mimi.5/posts/458076447606259

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Εγώ χρησιμοποιώ το Renew, αλλά θα 'θελα να δοκιμάσω κάτι καινούριο και καλό.
    haposto@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Χρησιμοποιω το nova soft aqua απο υγρο και soflens φακους. ειμαι αρκετα ευχαριστημενη!
    εγχρωμους φακους δεν εχω..ειχα παλιοτερα γκρι αλλα πριν πολλα χρονια :)

    nikolalexioy@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αυτό το διάστημα έχω της Opti-free αλλά αλλάζω συχνά υγρό μέχρι να καταλήξω σε αυτό που μπου αρέσει. Θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω και Biotrue. Τώρα έγχρωμους φακούς δεν έχω βάλει... :)
    yiota_92@yahoo.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλησπέρα ωραίο blog γραφτήκαμε!! Και επιτέλους ένα ποστ για εμάς τους μύωπες!! Χεχε!!
    Δεν έχω φορέσει ποτέ έγχρωμους δεν ξέρω δεν μου αρέσει η ιδέα, αλλά και τα μάτια μου είναι πράσινα οπότε δεν ένιωσα και ποτέ την ανάγκη. Το υγρό φακών που χρησιμοποιώ είναι Opti-free.
    Έκανα like και στο fb (ria panou)
    mail: chicates.am@gmail.com
    Σε περιμένουμε στο blog μας!
    http://chicates.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αυτη την περιοδο χρησιμοποιω το Renu, αλλά θα θελα πολύ να δοκιμάσω και το Biotrue!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πολύ Bausch ρε κορίτσια...:)
    Εγώ χρησιμοποιώ το BiogreenAqua... αν και τα περισσότερα μου φαίνονται ίδια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. deite kai auto to kainourgio

    NEWSEPT TOTAL - Το 1ο υγρό φακών επαφής poy ΠΑΡΑΓETAI ΕΛΛΑΔΑ!

    Tο μοναδικό ΕΛΛΗΝΙΚΟ διάλυμα πολλαπλών χρήσεων για όλους τους τύπους μαλακών ΦΑΚΩΝ ΕΠΑΦΗΣ κατάλληλο & για φακούς ΣΙΛΙΚΟΝΗΣ ΥΔΡΟΓΕΛΗΣ.

    Σημειώστε ότι παρέχετε σε συσκευασία των 500ml σε τιμή μόλις 8,00 ευρώ....

    http://www.youtube.com/watch?v=XoT3qXBNjDQ&feature=share

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλησπερα !! εγω χρησιμοποιω το Renu στα 3 χρονια χρησης που φοραω φακους. κατα καιρους ειχα δοκιμασει δειγματακι απο biotrue και ηταν αρκετα καλο αλλα ειναι ακριβο για να το αγορασεις!
    χρησιμοποιω μυωπιας φακους δεν χρειαζεται να φορεσω εγχρωμους οπως ειπες κ εσυ με φυσικο χρωμα πρασινο ειναι περιττο.

    ka8rin18041992@windowslive.com
    fb: Παντοτινη Αγαπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. καλησπερα!πριν τρεις μερες πηρα εγχρομους φακους μυωπιας ADORE,με ενοχλουν απιστευτα,δεν μπορω να φοραω πανω απο μια ωρα,ποιους φακους που προτεινετε να δοκιμασω???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @katerina: Θα σας πρότεινα να συμβουλευτείτε τον οφθαλμίατρο ή τον οπτικό σας, για να βεβαιωθείτε ότι δεν θα σας δημιουργήσουν κάποιο πρόβλημα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

© sissi's place, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena