Πέμπτη 23 Οκτωβρίου 2014

The Konjac Sponges to the test!

Πριν λίγο καιρό, η παγκόσμια beauty community είχε βουήξει με μια νέα ανακάλυψη στον τομέα του skincare, που έμελλε να γίνει εμμονή... Ο λόγος για τα konjac sponges που ξεκίνησαν (από που αλλού;) από την Ασία, την ήπειρο από όπου μας έρχονται όλες οι καινοτομίες στον τομέα της ομορφιάς (βλέπε bb creams)...

Tι είναι όμως τα περίφημα konjac sponges και προς τι ο τόσος ντόρος γύρω από αυτά;

Κατ' ουσίαν πρόκειται για σφουγγαράκια που παρασκευάζονται αποκλειστικά και μόνο από τις ίνες της ρίζας του φυτού konjac (το οποίο είναι βρώσιμο και χρησιμοποιείται στην ασιατική κουζίνα). Χρησιμοποιούνται για τον καθαρισμό του προσώπου, είτε από μόνα τους, είτε σε συνδυασμό με το συνηθισμένο καθαριστικό σας. Ταυτόχρονα κάνουν και μια πάρα, μα πάρα πολύ ήπια απολέπιση, ενώ είναι ιδανικά για το ευαίσθητο δέρμα, καθώς στην Ιαπωνία χρησιμοποιούνταν παραδοσιακά για τον καθαρισμό των νεογέννητων μωρών.

Κυκλοφορεί μια τεράστια ποικιλία από konjac sponges. Εκτός από το κλασικό που περιέχει μόνο τις ίνες της ρίζας του φυτού, υπάρχουν και άλλα ενισχυμένα με ό,τι υλικό μπορείτε να φανταστείτε: άνθρακα, ροζ άργιλο, λεβάντα, αλόη, κολλαγόνο, βιταμίνη C, σκόνη μαργαριταριού κλπ...Τέλος, υπάρχουν σφουγγαράκια για το πρόσωπο και σφουγγαράκια για το σώμα. Η διαφορά τους είναι ότι τα δεύτερα είναι μεγαλύτερα ώστε να πιάνουν μεγαλύτερη επιφάνεια...

 Όσες με παρακολουθείτε καιρό, ξέρετε ότι είμαι skincare freak και πραγματικά, απλά δεν γινόταν να μην τα δοκιμάσω!  Εξάλλου δεν πρέπει ποτέ να ξεχνάτε ότι ο καθαρισμός είναι αναμφισβήτητα το πιο σημαντικό βήμα στην περιποίηση του προσώπου... Ακόμα και αν χρησιμοποιείτε τις πιο αποτελεσματικές, τις πιο ακριβές, τις πιο καινοτόμες κρέμες, δεν πρόκειται να δείτε ουσιαστική βελτίωση αν δεν καθαρίζετε σωστά και με ευλάβεια το δέρμα σας! Σκεφτείτε αλλεπάλληλα στρώματα βρωμιάς, καυσαερίων, σκόνης, μακιγιάζ να κατακάθονται στο δέρμα σας και εσείς απλώς να προσθέτετε κιάλλα στρώματα με ορούς και κρέμες... (Ελπίζω να σας έπεισα έστω και λίγο!)


Έτσι λοιπόν, επέλεξα τα AT ONE Konjac Sponges, τα οποία προσφέρουν μια εξαιρετική ποικιλία από 12 διαφορετικά είδη για το πρόσωπο και 6 για το σώμα. Πήρα ένα για το σώμα με άνθρακα, ένα απλό, ένα με λεμόνι, ένα με λεβάντα, ένα με λυκοπένιο για την μαμά μου και ακόμα ένα απλό για μια φίλη μου.

Το συγκεκριμένο site προσφέρει προνομιακή τιμή αν πάρετε πάνω από 3 konjac sponges ( 5,50 € το ένα από 8 €), ενώ αν η παραγγελία σας ξεπερνά τα 30 €, έχετε και δωρεάν μεταφορικά! Αν δεν είστε (τρελές) σαν εμένα και απλά θέλετε να δοκιμάσετε ένα- δύο, συμφέρει να παραγγείλετε με μια-δυο φίλες σας για να σας βγουν δωρεάν τα μεταφορικά, αλλά και φτηνότερα τα konjac sponges. Τα konjac sponges πρέπει να τα αλλάζουμε κάθε έναν με τρεις μήνες, ανάλογα με το πόσο καλά τα φροντίζουμε.

Μέχρι στιγμής εχω χρησιμοποιήσει το Natural και το Bamboo Charcoal, και η μαμά μου το Lycopene, οπότε θα σας πω την άποψή μου γι΄αυτά, ενώ όταν δοκιμάσω και τα υπόλοιπα θα επανέλθω με νέο review!


Κατ΄αρχάς, τα AΤ ΟΝΕ konjac sponges έρχονται σε ένα όμορφο και βολικό σακουλάκι, το οποίο ανοίγει και κλείνει ξανά, οπότε μπορείτε πολύ άνετα να ταξιδέψετε μαζί τους! Όταν πρωτοπαίρνετε το σφουγγαράκι, είναι σκληρό και συμπαγές, και μοιάζει πολύ μικρούλι. Για να το χρησιμοποιήσετε πρέπει να το βάλετε σε ζεστό νερό για 3-5 λεπτά (προσωπικά βρίσκω ότι και τα 2 λεπτά αρκούν), ενώ την πρώτη φορά που θα το χρησιμοποιήσετε θα χρειαστεί λίγο παραπάνω. Θα δείτε να διπλασιάζεται σε μέγεθος, να γίνεται πολύ μαλακό με μια μοναδική υφή μεταξύ σφουγγαριού και gel! Προσωπικά βρίσκω την υφή του άκρως απολαυστική και αυτή ακριβώς πιστεύω ότι είναι που το κάνει ιδανικό, ακόμα και για το ευαίσθητο δέρμα!

Στεγνό και βρεγμένο Konjac Sponge

Την πρώτη φορά που το χρησιμοποίησα, δεν μπορούσα να σταματήσω να τρίβω με αυτό το πρόσωπό μου... Η αίσθηση είναι απλά μοναδική και δεν αισθάνθηκα ούτε μια στιγμή να γδέρνει ή να τραυματίζει το δέρμα μου. Χρησιμοποιώ το κλασσικό εδώ και έναν μήνα (και κάτι) και μπορώ να σας πω ότι δεν ερέθισε στο ελάχιστο το (πολύ) ευαίσθητο δέρμα μου! Η απολέπιση που κάνει είναι σχεδόν ανάξια λόγου, οπότε αν σκέφτεστε ότι θα το πάρετε για να αντικαταστήσετε το scrub σας, δεν θα σας βολέψει... Επίσης, έχω δει διαφορά με τις ατελειες του προσώπου μου, αφού βλέπω τα ενοχλητικά σπυράκια να εμφανίζονται όλο και πιο σπάνια...

Natural Konjac Sponge
Το δοκίμασα τόσο σκέτο, αλλά και με το αφρώδες καθαριστικό μου και έχω να σας πω τα εξής: Κάνει απίστευτο αφρό με μια μόνο σταγόνα gel καθαρισμού και αισθάνθηκα το δέρμα μου να καθαρίζει σε βάθος- σαν να "σπρώχνει" το καθαριστικό στους πόρους μου και να τους καθαρίζει τέλεια... Ο αγαπημένος μου όμως τρόπος να το χρησιμοποιώ είναι ο εξής: Όταν γυρνάω σπίτι από την δουλειά, θέλω να αφαιρέσω αμέσως το μακιγιάζ μου και όχι να περιμένω μέχρι το βράδυ που θα κάνω τον κανονικό μου καθαρισμό. Χρησιμοποιώ το Bioderma, αλλά αισθάνομαι ότι θέλω και κάτι ακόμα για να καθαρίσει τέλεια το δέρμα, και παλιότερα χρησιμοποιούσα για τρίτη φορά μέσα στην μέρα κάποιο αφρώδες gel καθαρισμού, κάτι που όμως αισθανόμουν ότι ξήραινε πολύ το δέρμα μου... Με τα konjac sponges  έχω σωθεί, αφού μετά το Bioderma, περνάω το πρόσωπό μου με αυτό και το δέρμα μου μένει πεντακάθαρο και πολύ λαμπερό!

Το δε Bamboo Charcoal Konjac Sponge, το οποίο είναι ιδανικό για ακμή, μάυρα στίγματα και λιπαρό δέρμα, το χρησιμοποιώ δύο-τρεις φορές την εβδομάδα, καθώς αισθόνομαι ότι είναι ελάχιστα πιο "άγριο" από το απλό, και δεδομένου ότι το δέρμα μου είναι πάρα πολύ ευαίσθητο, θέλω να είμαι όσο το δυνατόν πιο ήπια... Το έκοψα ώστε να έχω ένα για το σώμα και ένα για το πρόσωπο, καθώς είναι ερκετά μεγάλο σφουγγάρι (κράτησα τα 2/3 για το σώμα και το 1/3 για το πρόσωπο).

Lycopene Konjac Sponge


  Πώς το χρησιμοποιείτε; Με κυκλικές κινήσεις, χωρίς να ασκείτε καθόλου πίεση καθαρίζετε το πρόσωπό σας και συνεχίζετε με την συνηθισμένη σας ρουτίνα περιποίησης! Το konjac sponge το ξεπλένετε, το πιέζετε απαλά για να φύγει όλο το νερό και το κρεμάτε από το σκοινάκι που έχει ενσωματωμένο σε στεγνό μέρος για να στεγνώσει πλήρως! Είναι πολύ σημαντικό να μην παραμένει υγρό, καθώς η υγρασία είναι φιλικό περιβάλλον για βακτήρια και μικρόβια!

Αυτό που έχω παρατηρήσει μέσα στον ένα αυτό μήνα, είναι ότι η υφή του δέρματός μου έχει γίνει πολύ πιο απαλή απ' ό,τι ήταν και η λάμψη του έχει αυξηθεί σημαντικά. Επίσης, βλέπω όλο και λιγότερα σπυράκια και τα προϊόντα αποροοφόνται πιο γρήγορα από το δέρμα μου...

Το συστήνω; Ω, ναι! Είναι οικονομικό, είναι απολαυστικό και βρίσκω ότι κάνει εξαιρετική δουλειά! Επίσης νομίζω ότι θα βολέψει ιδιαίτερα όσες θέλουν κάτι φυσικό και αποτελεσματικό, και αποφεύγουν τα χημικά! Εννοείται ότι είναι cruelty free και δεν δοκιμάζεται σε ζώα... Δοκιμάστε οπωσδήποτε το απλό και μετά παίξτε ανάλογα με τις ανάγκες σας!

Το αγαπώ και δεν νομίζω να σταματήσω να το χρησιμοποιώ  για πολύ καιρό ακόμα!

Εσείς το έχετε δοκιμάσει; Πώς σας φαίνεται;

16 σχόλια:

  1. τα βλεπω και γω να κυκλοφορουν σε διαφορα μπλογκ και βιντεο, αλλα ειμαι λιγο δυσπιστη με αυτα...Μετα το ποστ σου ομως αλλαξα γνωμη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Vasiliki: Εγώ πάλι είμαι ακριβώς το αντίθετο- θέλω να τα δοκιμάσω όλα! Τα συγκεκριμένα είναι οικονομικά και έχουν και μια λογική, οπότε δεν σκέφτηκα ότι ήταν μεγάλο το ρίσκο... Δεν κάνουν θαύματα, να σου πω ότι θα αλλάξει το δέρμα σου, αλλά η διαφορά για μένα είναι αξιόλογη- και ο καθαρισμός είναι το Α και το Ω! Αντίθετα ας πούμε το clarisonic, το οποίο σκέφτομαι ότι μπορεί να μου βγει μάπα, και να κλάψω 150 €, οπότε δεν το τολμάω! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. συγχαρητήρια για το blog σου! μόλις σε ανακάλυψα.. μιας και είμαι νέα στον κόσμο του blogging! φαίνεται πολλά υποσχόμενο προϊόν... θα το αναζητήσω με την πρώτη ευκαιρία! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο κορίτσι υπέροχο post!!!! θέλω να τα δοκιμάσω εδώ και καιρό αλλα δυστάζω, τώρα θα το κάνω ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τα θέλω κ γω!
    Εξαιρετική ανάρτηση! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Anastasia: Καλώς ήρθες Αναστασία μου! Προσωπικά, τα λατρεύω! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Natts: Σ' ευχαριστώ πολύ! Να μην διστάζεις καθόλου! Είναι οικονομικά και... απολαυστικά! Θα δεις ότι θα εθιστείς! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Gen Emman: Σ' ευχαριστώ πολύ! Μερικές φορές φοβάμαι ότι θα με βαριέστε, γιατί οι αναρτήσεις μου είναι γιγαντοτεράστιες, οπότε χαίρομαι πολύ που δεν ισχύει κάτι τέτοιο! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Δέσποινα: Σ' ευχαριστώ πάρα πολύυυυ! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. χρειάζομαι ένα τέτοιο! :P
    φαίνεται αρκετά καλό και είναι οικονομικό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @fay: Έτσι ακριβώς είναι! Είναι ένα κάτι έξτρα για τον καθαρισμό της επιδερμίδας μας, που είναι οικονομικό και αξίζει να το έχουμε! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αν και εχω ηδη το clarisonic και το αγαπω πολυ, εχω το μικροβιο βρε παιδι μου, δεν μπορω να αντισταθω στον πειρασμο να δοκιμαζω νεα πραγματα. Εχω ψηθει τρελα οπως καταλαβες χι χι

    Ελενη ( http://missticklemepink.blogspot.gr/ )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Ελένη: Εγώ το Clarisonic το φοβήθηκα, γιατί είναι αρκετά ακριβό και αν δεν μου κάτσει καλά, την έβαψα... Δεν ήταν ο σκοπός μου να σας βάλω σε πειρασμό καλέ! Αλλά τα αγαπώ! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ωω φαίνονται πολύ ενδιαφέροντα!!
    Εκτός από γλυκούλικα!χιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @Εvaggelia: Χιχι! Είναι όντως τόσο γλυκούλια! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή

© sissi's place, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena