Καλησπέρα κοριτσάκια!Σήμερα θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας μια πρόσφατη εμπειρία μου με την εταιρία Κορρές...
Όσες με παρακολουθείτε, ξέρετε ότι είναι μια εταιρία που μου αρέσει πολύ και της οποίας τα προϊόντα χρησιμοποιώ συστηματικά. Μεταξύ άλλων χρησιμοποιώ πολύ και τα μανό της, με τα οποία έχω μείνει πολύ ευχαριστημένη.
Πριν κάμποσο καιρό είχα αγοράσει 2 μανό, το ciel glacee και το pink champagne. Το πρώτο το χρησιμοποίησα και έμεινα πολύ ευχαριστημένη (δες εδώ ). Το δεύτερο όμως όταν πήγα να το ανοίξω, μου έσπασε στο στόμιο του μπουκαλιού, χωρίς να το έχω ρίξει κάτω ή να το έχω χτυπήσει πουθενά.
Αυτό δεν μου χει ξανασυμβεί και έτσι έστειλα ένα mail στην εταιρία Κορρές ώστε να τους ενημερώσω για το περιστατικό. Ενώ πέρασαν σχεδόν 2 εβδομάδες, απάντηση δεν είχα λάβει, οπότε συγχισμένη έστειλα και δεύτερο mail (ολίγον ξεχεστικό καθώς είχα νευριάσει που δεν μου απάντησαν καν). Και τότε μου απάντησε την επομένη κιόλας μια εξυπηρετικότη κυρία, η κ, Τράκα, η οποία με ενημέρωσε ότι δεν είχε λάβει το προηγούμενο mail μου. Ήταν ευγενέστατη και όταν της εξήγησα την κατάσταση προσφέρθηκε να μου το αντικαταστήσει η εταιρία.
Σήμερα λοιπόν, ήρθε ένα courrier από τον Κορρέ. Ορίστε η πολύ όμορφη σακουλίτσα που αναφέρει πληροφορίες για την εταιρία.
Μέσα υπήρχε ένα χειρόγραφο (!!!) σημείωμα από την κ. Τράκα, γεγονός το οποίο εκτίμησα ιδιαίτερα, καθώς δείχνει ότι η φιλοσοφία του Κορρέ είναι να νοιάζεται για τον πελάτη και να μην τον αντιμετωπίζει μόνο ως πορτοφόλι, όπως κάνουν πολλές εταιρίες.
Και μετά ήρθε η τεράστια έκπληξη. Η σακούλα δεν περιείχε μόνο το pink champagne (δηλαδή το ελαττωματικό μανό) αλλά και 7 (!!!!!!!!!!!!!!) ακόμη μανό από τη νέα σειρά!!!!
Έμεινα άναυδη!Πραγματικά εξεπλάγην με την τόσο ευγενική κίνηση καθώς δεν μιλάμε για ένα η δύο μανό αλλά για 7!!Η κίνηση αυτή μου δείχνει ότι ο Κορρές είναι μια εταιρία που δεν θέλει να απογοητεύει τους καταναλωτές της, τους σέβεται και τους τιμά για την προτίμησή τους.
Θεωρώ πολύ σημαντικό οι εταιρίες να εκτιμούν τους πελάτες τους- με τον τρόπο αυτό με κερδίζουν και συνεχίζω να τους προτιμώ. Ελπίζω κι άλλες εταιρίες να παραδειγματιστούν και να ακολουθήσουν το παράδειγμα του Κορρέ!
Όσο για τα χρώματα, απλά τα ΛΑΤΡΕΥΩ!! Ήδη είχα βάλει στο μάτι το πρασινάκι και τα μωβ! Θα ακολουθήσουν swatches ασφαλώς!!
Ευχαριστώ και πάλι Κορρέ!!!!Πώς σας φαίνονται????
Όσες με παρακολουθείτε, ξέρετε ότι είναι μια εταιρία που μου αρέσει πολύ και της οποίας τα προϊόντα χρησιμοποιώ συστηματικά. Μεταξύ άλλων χρησιμοποιώ πολύ και τα μανό της, με τα οποία έχω μείνει πολύ ευχαριστημένη.
Πριν κάμποσο καιρό είχα αγοράσει 2 μανό, το ciel glacee και το pink champagne. Το πρώτο το χρησιμοποίησα και έμεινα πολύ ευχαριστημένη (δες εδώ ). Το δεύτερο όμως όταν πήγα να το ανοίξω, μου έσπασε στο στόμιο του μπουκαλιού, χωρίς να το έχω ρίξει κάτω ή να το έχω χτυπήσει πουθενά.
Αυτό δεν μου χει ξανασυμβεί και έτσι έστειλα ένα mail στην εταιρία Κορρές ώστε να τους ενημερώσω για το περιστατικό. Ενώ πέρασαν σχεδόν 2 εβδομάδες, απάντηση δεν είχα λάβει, οπότε συγχισμένη έστειλα και δεύτερο mail (ολίγον ξεχεστικό καθώς είχα νευριάσει που δεν μου απάντησαν καν). Και τότε μου απάντησε την επομένη κιόλας μια εξυπηρετικότη κυρία, η κ, Τράκα, η οποία με ενημέρωσε ότι δεν είχε λάβει το προηγούμενο mail μου. Ήταν ευγενέστατη και όταν της εξήγησα την κατάσταση προσφέρθηκε να μου το αντικαταστήσει η εταιρία.
Σήμερα λοιπόν, ήρθε ένα courrier από τον Κορρέ. Ορίστε η πολύ όμορφη σακουλίτσα που αναφέρει πληροφορίες για την εταιρία.
Μέσα υπήρχε ένα χειρόγραφο (!!!) σημείωμα από την κ. Τράκα, γεγονός το οποίο εκτίμησα ιδιαίτερα, καθώς δείχνει ότι η φιλοσοφία του Κορρέ είναι να νοιάζεται για τον πελάτη και να μην τον αντιμετωπίζει μόνο ως πορτοφόλι, όπως κάνουν πολλές εταιρίες.
Και μετά ήρθε η τεράστια έκπληξη. Η σακούλα δεν περιείχε μόνο το pink champagne (δηλαδή το ελαττωματικό μανό) αλλά και 7 (!!!!!!!!!!!!!!) ακόμη μανό από τη νέα σειρά!!!!
Έμεινα άναυδη!Πραγματικά εξεπλάγην με την τόσο ευγενική κίνηση καθώς δεν μιλάμε για ένα η δύο μανό αλλά για 7!!Η κίνηση αυτή μου δείχνει ότι ο Κορρές είναι μια εταιρία που δεν θέλει να απογοητεύει τους καταναλωτές της, τους σέβεται και τους τιμά για την προτίμησή τους.
Θεωρώ πολύ σημαντικό οι εταιρίες να εκτιμούν τους πελάτες τους- με τον τρόπο αυτό με κερδίζουν και συνεχίζω να τους προτιμώ. Ελπίζω κι άλλες εταιρίες να παραδειγματιστούν και να ακολουθήσουν το παράδειγμα του Κορρέ!
Όσο για τα χρώματα, απλά τα ΛΑΤΡΕΥΩ!! Ήδη είχα βάλει στο μάτι το πρασινάκι και τα μωβ! Θα ακολουθήσουν swatches ασφαλώς!!
Ευχαριστώ και πάλι Κορρέ!!!!Πώς σας φαίνονται????
τους ειπες οτι εισαι μπλογκερ?
ΑπάντησηΔιαγραφήόχι...γιατί??
Διαγραφήγιατι κανονικα επρεπε να απαντησουν στο πρωτο εμαιλ. το οτι δεν το ελαβαν , το εκλαμβανω ως φτηνη δικαιολογια.
Διαγραφήπραγματικά αυτή είναι μια σωστή αντιμετώπιση από πλευράς μιας επαγγελματικής εταιρίας (εννοώ το να αντικαταστήσει απλά το προιόν). Από κει καιπέρα η κίνηση είναι απλά υπέροχη και ακόμη περισσότερο αν δεν γνωρίζαν πως είσαι blogger
ΑπάντησηΔιαγραφήεχεις απολυτο δίκιο. όποτε μου έχει τυχει να αγορασω καποιο ελαττωματικο προιον (πχ: χαλασμενο αφρολουτρο, μουχλιασμενο philadelphia) υπηρχαν 2 ειδων αντιμετωπισεις : αφενος καποιες εταιριες αντικαθιστουσαν το προιον, άλλες εστελναν και καποια ακομη προιοντα...δεν θεωρω οτι εχει να κανει με το αν εισαι blogger, αλλα με τη νοοτροπια της εταιριας. Αυτο που με εξεπληξε περισσοτερο και δεν μου χει ξανασυμβει, ειναι το χειρογραφο σημειωμα!
ΔιαγραφήΠάρα πολύ όμορφη κίνηση. Το θέμα είναι να σου συμπεριφέρονται σωστά για να εξακολουθήσουν να σε έχουν ως πελάτη, και όχι αν ξέραν πως είσαι blogger μπας και έχουν δυσφήμηση. Μπράβο τους..! Περιμένουμε swatches! :)
ΑπάντησηΔιαγραφήοντως μπραβο τους!την ιδια συμπεριφορα ειχε και η kraft οταν ειχα αγορασει ενα χαλασμενο προιον τους!
ΔιαγραφήΤελειο customer service, πραγματι!! Περιμενω swatches!!
ΑπάντησηΔιαγραφήαυριο θα βαψω τα νυχια μου ειτε με το lavender ειτε με το violet!και τα δυο ειναι υπεροχα!δεν ξερωωωω!
ΔιαγραφήWraia xromata kai bravo sou kai bravo telika stin Kuria kai tin Korre ennoieitai, mou exei sumvei paromoio me alli etairia kai mou apantisan katetheian kai tin epomoni eixa kai ta proionta !!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήWaiting for swatches!
γενικα βλεπω οτι οι περισσοτερες εταιριες ειναι ευαισθητοποιημενες στο ζητημα των ελαττωματικων προιοντων και μπραβο τους!θα ανεβασω συντομα το γαλλικο που εκανα!!
ΔιαγραφήΠραγματικά μπράβο στην εταιρεία για την κίνηση της!!! Τα χρώματα είναι τέλεια!!! θα περιμένουμε να δούμε πως δείχνουν και βαμμένα!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://mybeautysteps.blogspot.com/
τωρα τα κανω γαλλικο!θα σας δειξω αποτελεσματα!
Διαγραφήτο γαλλικο απετυχε!θα τα κανω μωβ.-
ΔιαγραφήTελεια!Οχι μωρε το πρασινο,τι δηλαδη,δε θα ειναι σα μουχλα στα δαχτυλα;Μυκητες που σε κυριευουν;;;Δε τα μπορω τα πρασινα νυχια-αν και με τη λεξη ~ξεχεστικο~ σε αγαπησα ακομη πιο πολυ χαχαχχαχα και σε συγχωρω οτι και να βαλεις.Φιλια.
ΑπάντησηΔιαγραφήαχαχαχαχα!κοιτα εγω μεχρι περισυ δεν αντεχα ουτε τα πρασινα νυχια ουτε τα μπλε!!αλλα φετος ειπα να το τολμησω!θα δουμε τα αποτελεσματα!!τωρα τα βαψα το μωβακι της βιολετας!θα σας τα δειξω στο επομενο post!
ΔιαγραφήΜε αυτά που μας λες με έκανες να την συμπαθήσω ακόμα περισσότερο αυτήν την εταιρία.. :)
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλοφόρετα όλα τα χρωματάκια!!
χαχαχα!ευχαριστω!!
Διαγραφή