Τετάρτη 18 Απριλίου 2012

Giveaway μόλις φτάσω τους 100 GFC followers!

Kαλησπέρα κούκλες! Όταν ξεκίναγα το blogging 2 μήνες πριν δεν φανταζόμουν ποτέ ότι θα ανακάλυπτα έναν τόσο μαγικό κόσμο. Επίσης, όταν απέκτησα την πρώτη μου follower, το ότι θα έφτανα αισίως τις 61, μου φαινόταν όνειρο θερινής νυκτός. Σας ευχαριστώ όλες πάρα πολύ που με διαβάζετε και που με έχετε αγκαλιάσει.

Αποφάσισα λοιπόν για να σας δείξω την ευγνωμοσύνη μου , να διοργανώσω ένα giveaway μόλις φτάσω τους 100 followers. Ήδη έκανα μια αναγνωριστική βόλτα για να διαλέξω το δωράκι της τυχερής! Προφανώς θα πρόκειται για ένα δωράκι σχετικό με τη θεματολογία του blog! Tώρα το τι ακριβώς θα είναι δεν το χω αποφασίσει ακόμα...

So!If you like my idea spread the word, help me get to 100 followers and let the giveaway begin!!!

11 σχόλια:

  1. ωωω καλη τυχη ευχομαι οχι απλα να τους φτασεις αλλα να τουε ξεπερασεις κιολας πολυ συντομα!!!

    σευχαριστω πολυ για τα σχολια κ τις ευχες κιολας γλυκια μου !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. heeeeeeeeeeeey girl!! :)
    σε βοηθάω για να γίνει πιο γρήγορα το giveaway! ;-)
    I'm a new follower!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραία!! Κι όχι μόνο 100, να τους χιλιάσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τέλεια!!!! Περιμένουμε με ανυπομονησία!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ και εγω ανυπομονωωωωω!εχω ηδη αρχισει το ψαξιμο!και παλι σημερα εψαχνα (έκανα και καποια ψωνια παρεμπιπτοντως!χιχιχι!)

      Διαγραφή
  5. Καλησπέρα! Έχεις βραβειάκι http://glykoparamithenia.blogspot.com/2012/04/versatile-blog.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλή τύχη στη προσπάθεια σου & Μπράβο για το blog σου κ την ευκαιρία που μας δίνεις!!! Να σαι καλά!!! ;-DDD

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εγω σας ευχαριστω Renata μου που με ακολουθειτε και με διαβαζετε!!!φιλακιααα!

      Διαγραφή

© sissi's place, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena