Τετάρτη 25 Απριλίου 2012

Review: Fresh Line Aphrodite Anti- cellulite slimming gel!

Το καλοκαίρι έρχεται, ο καιρός ανοίγει, βγάζουμε τα βαριά ρούχα και βάζουμε τα μικροσκοπικά και αποκαλυπτικά ανοιξιατικοκαλοκαιρινά. Χαιρόμαστε που μπορούμε πλέον να κάνουμε βόλτες στον ήλιο και οσονούπω μπανάκι και ηλιοθεραπεία στις παραλίες!

Και εκεί ακριβώς που το τοπίο φαντάζει ειδυλλιακό και ιδανικό, εμάς τις γυναίκες μας πιάνει ο πανικός: παραλία= μαγιό= σώμα πλήρως εκτεθειμένο= ΠΩΣ ΘΑ ΚΡΥΨΩ ΤΙΣ ΑΤΕΛΕΙΕΣ????

Έτσι λοιπόν αρχίζουμε όλες μια μίνι δίαιτα, πάμε στο γυμναστήριο που πληρώναμε τζάμπα όοοοολο το χρόνο και ξεκίνάμε την αναζήτηση της τελειας- σουπερ αποτελεσματικής κρέμας που θα εξαφανίσει ψωμάκια και κυταρρίτιδα!

Όσες κοπέλες ξέρω, ακόμα και αν έχουν το ΤΕΛΕΙΟ σώμα, ένα θεματάκι με την κυταρρίτιδα το χουν.. Θες το τι τρώμε, θες ο συγχρονος τρόπος ζωής, θες το μυαλό μας που όλα τα μεγενθύνει βλέπουμε παντού κυταρρίτιδα και ψάχνουμε τον μαγικό τρόπο να την εξαλείψουμε.

Εγώ λοιπόν, έχω μεγάλο (υπαρκτό, όχι φανταστικό) πρόβλημα. Τα πόδια μου είναι γεμάτα εξογκωματάκια. Ασφαλώς δεν μπαίνω στη λογικά ότι έχω κυταρρίτιδα, άρα πανικοβάλλομαι και αισθάνομαι κόμπλεξ, απλώς προσπαθώ με μικρές κινήσεις να την περιορίσω. Ε δεν θα πεθάνω κιόλας, ούτε θα αγχωθώ που δεν έχω το τέλειο σώμα και τις ιδανικές αναλογίες. Είμαι άνθρωπος, με τις ατέλειές μου, τα καλά και τα κακά μου, τα αναγνωρίζω και βελτιώνω όσο μπορώ, ό,τι μπορώ.

Στην αναζήτηση λοιπόν μιας κρέμας που να δράσει συμπληρωματικά με την υγειινή διατροφή και την άσκηση (που μόλις ξεκίνησα συστηματικά η απαράδεκτη), έπεσα πάνω στη σειρά Αφροδίτη της Fresh Line. Για τη συγκεκριμένη εταιρεία σας έχω ξαναμιλήσει (δες εδώ ). Μου αρέσουν πολύ τα προϊόντα της, αλλά και η συμπεριφορά της απέναντι στον καταναλωτή. Επιπλέον επειδή είναι φυτικά τα καλλυντικά της, αισθάνομαι ότι δεν επιβαρύνω τον αργανισμό μου με επιβλαβή συστατικά.

Στο σημείο αυτό θα ήθελα να τονίσω το εξής. Εκτός των ανωτέρω προβλημάτων, έχω ΚΑΙ ευρειαγγεία στα πόδια!! ( άτιμη κληρονομικότητα!!) Έτσι λοιπόν απαγορεύεται να χρησιμοποιήσω θερμαντικές κρέμες, γιατί επιδεινώνουν το πρόβλημα. Όταν λοιπόν επισκέφτηκα το stand της Fresh Line στο Notos, η πωλήτρια μου συνέστησε να μην πάρω την θερμαντική κρέμα, αλλα μια λοσιόν η οποία είναι πολύ δροσιστική, ενώ ταυτόχρονα μειώνει την κυταρρίτιδα και σμιλεύει το σώμα. Εγώ δεν ήθελα πολύ για να υποκύψω στον πειρασμό!



Το θεώρησα πολύ καλή ευκαιρία, γιατί η συγκεκριμένη κρέμα είναι ακριβούτσικη ( 40,90 €), αλλά εξαιτίας μιας ενέργειας της Fresh Line δίνει δώρο μια λούφα και το αφρόλουτρο αποτοξίνωσης.





Τώρα οι εντυπώσεις μου. Το χρησιμοποιώ λίγο καιρό, οπότε θα σας πω τις αρχικές μου εντυπώσεις και θα επανέλθω σε κανένα μήνα για την ολοκληρωμένη άποψή μου.

Αρχικά χρησιμοποίησα τη λούφα μαζί με το αφρόλουτρο στις προβληματικές περιοχές για υπεραιμία και έλαφριά απολέπιση, ώστε να δράσει καλύτερα το προϊόν.


                                            


Η λούφα με ελαφρύ τρίψιμο κάνει υπέροχη απολέπιση και αισθάνθηκα το δέρμα μου πολύ απαλό. Επίσης το αφρόλουτρο έχει ένα πολύ δροσερό άρωμα λόγω των εθαίριων ελαίων που περιέχει, δενδρολίβανο, μάραθο, ρίγανη, πιπέρι και τζίντζερ.

Στη συνέχεια άπλωστα το αντικυτταριδικό Τζελ Αδυνατίσματος.


Περιέχει εκχύλισμα γκουαράνα και καφεΐνη, και υποστηρίζει ότι καταπολεμά το συσσωρευμένο λίπος, βελτιώνει την υφή του δέρματος και σμιλεύει το σώμα. Εγώ να σας πω ότι με το που το έβαλα, ένιωσα να παγώνουν τα μπούτια μου, λες και ήμουν χειμώνα, έξω στο κρύο, γυμνή. Η αίσθηση του κρύου κράτησε αρκετή ώρα, οπότε be prepared!! Kατά την άποψή μου βέβαια καλύτερα απ το να καίει! Ελπίζω ότι το ψύχος που αισθάνομαι είναι σημάδι ότι κάνει δουλειά. Πάντως, μετά το δέρμα μου ήταν πολύ απαλό. Τώρα για τα μακροπρόθεσμα αποτελέσματα θα σας ενημερώσω εν ευθέτω χρόνο.


Εσείς χρησιμοποιείτε κάποια κρέμα??
Ξέρετε κάποια που όντως να κάνει δουλειά??

Θα χαρώ πολύ να ακούσω τις εμπειρίες σας!

8 σχόλια:

  1. Θυμάμαι ότι πολύ παλιά είχα αγοράσει μια Aphrodite slimming/anti-cellulite, ήταν ένα ροζ τζελ που με την πρώτη εφαρμογή έβλεπες διαφορά! Αλλά δεν ξέρω αν τελικά ήταν μόνιμο το αποτέλεσμα... Το βασικό για μένα είναι η καθημερινή απολέπιση!
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. sigoura kanei ..to kako 8a htan na mhn ais8anosoyn tpt!!pes mas k neotera apotelesmata!filia!!

    xxxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. που να δειs τα δικα μου ποδια τι εξογκωματακια εχουν...εγω τιs λεω εξογκωματαρεs :P
    παντα ειχα μια ψυχωση με το σωμα μου και ημουν με πολλεs διαιτεs και κοκκαλο στο σωμα(δεν υπαρχει διαιτα που να μην ξερω απ'εξω).τοτε χρησιμοποιουσα το τζελ του Dior και με ειχε αφησει πραγματικα αφωνη με τα αποτελεσματα του(αλλα απο τιμη ασε καλυτερα)!για καποιο διαστημα μετα που δεν θυμαμαι πραγματικα τον λογο το αγνοησα για χρονια και απο τον Σεπτεμβριο το ξαναθυμηθηκα και ετσι εχω παρει οτι κρεμα και τζελ κυκλοφορει(αλλα οχι Dior λογω οικονομικων).αλλα τωρα βολευτηκα πολυ με τηs L'Oreal το perfect slim.αν προσεχειs την διατροφη και εστω κανειs λιγο περπατημα(αν σιχαινεσαι το γυμναστηριο οπωs εγω)βοηθαει πολυ αυτη η κρεμα και το λεω γιατι εχω δει μια καποια διαφορα στα μπουτακια :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. της Dior το υποπτευομουν και εγω οτι θα κανει δουλεια, γενικα εχω πολυ εμπιστοσυνη στη συγκεκριμενη εταιρια!
      Θα δοκιμασω οπωσδηποτε αυτο της L' Oreal γιατί απ' ό,τι έχω δει είναι πολύ προσιτή η τιμή του!σ ευχαριστω πολύ πολύ!!!

      Διαγραφή
    2. Έχω δοκιμάσει σχεδόν τα πάντα.. Από fresh line, lierac , L'Oréal, apivita, somatoline cosmetic klp... Το μόνο που κάνουν είναι να ενυδατωνουν σε βάθος και το αποτέλεσμα είναι προσωρινό...όταν ξεκίνησα εντατική γυμναστική είδα αποτέλεσμα στο σώμα μου..πλέον δεν χρειάζομαι καμία από αυτές τις κρέμες για την κυτταρίτιδα. Σωστή διατροφή και άσκηση τίποτα άλλο! Καλή τύχη!

      Διαγραφή
  4. Πολύ καλή η προσφορά της Fresh Line!! Εγώ την θερμαντική κρέμα ήθελα να πάρω μια και έχω ακούσει κι από γυμναστές οτι βοηθάνε πολύ οι συγκεκριμένες. Περιμένουμε και την ολοκληρωμένη σου άποψη για την κρεμούλα σε λίγο καιρό! xx Menia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η προσφορα της θερμαντικης ειναι ακομη καλυτερη!!!δινει δωρο το λαδακιιιιι!ατιμες ευρυαγγειες!!!θα σας ενημερωσω οπωσδηποτε!!xxx

      Διαγραφή

© sissi's place, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena