Τρίτη 17 Απριλίου 2012

Review: Effaclar La Roche Posay και Hydrance Legere Avene

Καλημέρα και χρόνια πολλά!

Σήμερα θα ήθελα να σας μιλήσω για δύο προϊόντα που χρησιμοποιώ καθημερινά στο πρόσωπό μου, τα οποία με έχουν αφήσει πολύ ευχαριστημένη.

Αρχικά να ξεκαθαρίσω ότι έχω λιπαρή επιδερμίδα με τάση για ακμή. Έτσι λοιπόν έχω χρησιμοποιήσει χωρίς υπερβολή, δεκάδες καθαριστικά προσώπου, αλλά και κρέμες για την ακμή. Εδώ θα σας παρουσιάσω ένα υγρό καθαριστικό προσώπου και μια ενυδατική κρέμα, τα αοποία χρησιμοποιώ για 3 μήνες.

Το υγρό σαπούνι που χρησιμοποιώ, είναι το Effaclar της La Roche Posay. Είναι ένα gel με πολύ ελαφριά υφή το οποίο με πολύ μική ποσότητα δημιουργεί πλούσιο αφρό. Θεωρώ ότι είναι ένα από τα καλύτερα προϊόντα που χω δοκιμάσει, καθώς αφαιρεί τη λιπαρότητα χωρίς όμως να ξηραίνει το δέρμα ή να προκαλεί ερεθισμούς. Επίσης, ως προς την αποτελεσματικότητά του, έχω παρατηρήσει ότι μειώνει σε σημαντικό βαθμό τα μαύρα στίγματα και καθαρίζει σε βάθος τους πόρους, ενώ τους συσφίγγει ελαφρώς.




Η ενυδατική κρέμα που χρησιμοποιώ το πρωί, είναι η Hydrance Legere της Avene. Πρόκειται για μια πολύ ελαφριά στην υφή ενυδατική, κατάλληλη για λιπαρές επιδερμίδες. Ενυδατώνει, χωρίς όμως να βαραίνει το δέρμα και να προκαλλεί έξτρα λιπαρότητα. Στα συν, συγκαταλέγεται για μένα, το πολύ διακριτικό της άρωμα δροσιάς που με ανανεώνει κάθε πρωί.




6 σχόλια:

  1. Λατρευω effaclar!!! Οσες φορές και να το πω δεν φτανει για να καταλάβει κάποιος ποσο πολύ το λατρευω!!!
    Την αλλη την κρεμούλα δεν την ξέρω...να πω και την αλήθεια δνε εχω ψωνίσει κατι από avene..αν και τωρα κοιταω να παρω ενα αντιλιακο για τη μικρη..μουτς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ασε!η effaclar ειναι η νεα μου εμμονη!απο avene εχω παρει και αντηλιακα και εμεινα πολυ ευχαριστημενη!φιλακιαααα!

      Διαγραφή
  2. Λατρεύω τη La Roche Posay!!!
    Συμφωνώ για το gel, αν και την πρώτη φορά που το αγόρασα μου στέγνωνε πολύ την επιδερμίδα! Τώρα νομίζω άλλαξε σύσταση και αναθεώρησα!
    Για πρωι χρησιμοποιώ την effaclar k και μου αρέσει πολύ! Επίσης, θέλω να σου προτείνω και το αντιηλιακό, το οποίο είναι η μεγάλη μου αγάπη! La Roche Poche Fluide Extreme spf50! Προσφέρει ματ αποτέλεσμα, ό,τι πρέπει για μας με τη λιπαρή επιδερμίδα!!!
    Φιλάκια xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ ευχαριστω για την προταση αντιηλιακου, γιατι εχω αρχισει να ψαχνω ενα καθως ανοιγει ο καιρος...πολυ σημαντικο να μενεις ματ μετα το αντιηλιακο!θα τη δοκιμασω σιγουρα!!merciiiiii!φιλακια!

      Διαγραφή
  3. η la roche posay πρεπει να ειναι τελεια! δοκιμασα την extra richie αλλα ειναι πολυ λιπαρη για το δερμα μου για να τη χρησιμοποιω για καθε μερα κ γω μεικτο/λιπαρο εχω ..
    απο avene ειχα ενα μεικ απ απο τα καλυτερα που εχω δοκιμασει χωρις να βαραινει το δερμα αρα εχω καλη αποψη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

© sissi's place, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena