Παρασκευή 20 Απριλίου 2012

Μy all-time-classic favourite perfumes: TBS, Dior, Moschino

Eίμαι η Δέσποινα και είμαι εθισμέμη στα αρώματα.

 Οι φίλες μου τρέμουν μην τυχόν και μπούμε σε κανένα κατάστημα με καλλυντικά,γιατί αν δεν μυρίσω τουλάχιστον 6-7 κολώνιες και δεν αυτοψεκαστώ σε κάθε πιθανό σημείο, δεν φεύγουμε που να χτυπιούνται κάτω. Ντρέπομαι για τον εαυτό μου, γιατί ενώ έχω πάνω από 20, θέλω πάντα να αγοράζω κι άλλες και σπάνια αντιστέκομαι στον πειρασμό... Μόλις βγει καινούρια κολώνια, σπεύδω να την μυρίσω, και ενίοτε και να την αποκτήσω η ασύδοτη!

Εδώ θα σας παρουσιάσω 3 πολυαγαπημένα μου αρώματα, ένα για κάθε εποχή, τα οποία αγοράζω συνέχεια γιατί απλά τα λατρεύω!

Το πρώτο είναι ένα χειμωνιάτικο άρωμα, το Pure Poison της Dior. Το λέω χειμωνιάτικο γιατί είναι αρκετά βαρύ, αλλά τόσο μοναδικό που αφήνει το στίγμα του απ' όπου περνάτε. Το μόνο του αρνητικό είναι η κάπως τσουχτερή τιμή του (είναι βλέπετε Dior), αλλά μου κρατάει πααααάρα πολύ καιρό, αφού 2-3 ψεκασμοί φτάνουν και περισσεύουν, οπότε για μια στα 2-3 χρόνια αξίζει και με το παραπάνω!





Το δεύτερο είναι απ' το The Body Shop, το Νeroli Jasmin. Πρόκειται για ένα αρκετά δροσερό, λουλουδάτο άρωμα,το οποίο έχει πολύ καλή τιμή, αλλά και μεγάλη διάρκεια!Το βάζω το πρωί, και το βράδυ είναι ακόμα εκεί!! Το άρωμά του είναι πολύ ιδιαίτερο και το μπουκάλι του πολύ όμορφο! Το χρησιμοποιώ σχεδόν καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς καθώς είναι ιδανικό για το φθινόπωρο, το χειμώνα και την άνοιξη (για το καλοκαίρι το θεωρώ ελαφρώς βαρύ)!




Τελευταίο άφησα το απόλυτο καλοκαιρινό άρωμα κατ' εμέ. Το καλοκαίρι είμαι πολύ περίεργη με τις κολώνιες. Θέλω να ναι γλυκές, αλλά όχι πολύ γλυκές. Θέλω να ναι δροσερές, αλλά όχι και να μυριζω σαν οδοντόκρεμα. Και προς θεού τίποτα βαρύ! Όταν ανακάλυψα λοιπόν την Light Clouds της Moschino ενθουσιάστηκα!!! Θα σας πω τι μου μυρίζει εμένα, και δεν μπορώ να βρώ άλλο τρόπο να την περιγράψω: μου μυρίζει δροσιά και ζαχαρωτά (άβυσσος η ψυχή της blogger)! Στα συν το απίστευτα cute μπουκαλάκι της με τη φιγούρα της Olive αλλά και η προσιτή τιμή της!






Aυτά από μένα! Εσείς πιο άρωμα προτιμάτε συνήθως? Τα αλλάζετε ανάλογα με τις εποχές?




19 σχόλια:

  1. Η πρώτη είναι όντως θεϊκή!! Εγώ δεν θέλω επίτηδες να έχω πολλές γιατί μετά θα αγχόνομαι να τις φοράω όλες συνέχεια για να μην ξεμείνουν χαχαχ
    Οι αγαπημένες μου είναι η Lady million και η Ultraviolet από paco rabanne!! Αυτή την στιγμή έχω μόνο την πρώτη αλλά που θα μου πάει θα πάρω και την άλλη
    Καλημέρα και πολλά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ η million ειναι καταπληκτικη-τοσο η γυναικεια οσο και η ανδρικη!!!ευχομαι να την αποκτησεις συντομα!!φιλακιαα!

      Διαγραφή
  2. Emena agapimeni mou einai h Womanity tou Thierry Mugler kai h Parisienne apo YSL! :D Polla Polla filiaa! :)
    xx R.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εμενα το αγαπημενο μου ειναι το Coco madeloiselle της Chanel.
    Αυτες τις μερες θελω να αγορασω ενα καινουριο και ψαχνω να βρω κατι καλο.
    Ωραιες οι επιλογες σου!

    PS Αμα θες βγαζεις το word verification...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και γω έχω εθισμό στα αρώματα! Το poison είναι και μένα απο τα αγαπημένα μου αλλα το φοράω μόνο χειμώνα, γιατί είναι πολύ βαρύ για μένα!
    Δεν έχει πολύ καιρό που έκανα ένα αντιστοιχο ποστ με κάποια απο τα αρωματάκια μου!
    http://princesagr.blogspot.com/2012/02/my-perfume-collection.html

    Το αγαπημένο μου άρωμα είναι το hot της Givenchy, που το σταματήσανε, δυστυχώς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οντωε το pure poison ειναι αρκατα βαρυ, αλλα το αρωμα του ειναι μοναδικο!!!παω να διαβασω και το δικο σου post!!φιλακιααα!

      Διαγραφή
  5. Το πιστεύεις ότι μου αρέσουν όοολα τα Cheap&Chic του Moschino? Η μόνη διαφωνία μου είναι με το Pure Poison- όλα τα poison μου προκαλούν πονοκέφαλο... Αλλά τα Dolce Vita και J'Adore του Dior είναι άπαιχτα!
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δοκιμασε και το καινουριο J adore!ειναι απιστευτο!φιλακιαα!

      Διαγραφή
  6. Δεν πειραζει, δες εδω http://izdiher.blogspot.com/2012/03/please-prove-youre-not-robot.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κι εμένα μου αρέσουν τα αρώματα!! Το πρώτο είναι το άρωμα-σήμα κατατεθέν της κολλητής μου και μου αρέσει πολύ! Το δεύτερο μου το είχαν κάνει δώρο αλλά δε μου ταιριάζει πολύ. Το τρίτο δεν το έχω μυρίσει αλλά σχεδόν όλα τα Moschino μου αρέσουν, αγαπημένο μου είναι το Funny, πολύ καλοκαιρινό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλα και το funny ειναι απιστευτο!οταν ειχε πρωτοβγει ειχα κολλησει!

      Διαγραφή
  8. Έχω τρέλα με τα αρώματα! Θα το πιστέψεις ότι έχω ετοιμάσει κι εγώ ανάρτηση με το top 10 μου! :)
    Το δικό μου αγαπημένο με διαφορά πάντως είναι το κλασσικό της Lolita Lempicka! Είναι τέλειο!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αναμενω την αναρτηση σου με αγωνια!!οντως υπεροχο αρωμα!φιλακιααα!

      Διαγραφή
  9. καλά σε νιώθω!και εγώ μια από τα ίδια με τα αρώματα!
    η αδερφή μου με κυνηγάει γιατί πάντα βάζω από τις πιο βαριές και γίνεται ένα ανακάτεμα άλλο πράμα!
    αγαπημένo δεν έχω γιατί μου αρέσει συνεχώς να δοκιμάζω καινούρια;)

    http://wwwlabellavitacom.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χιχιχι!δε φταιμε εμεις που εχουμε απαιτητικες μυτες!!!φιλακιααα!

      Διαγραφή
  10. Η μεγάλη μου αγάπη είναι τα αρώματα!έχω πάνω από 60 μπουκάλια και δεν μπορώ να αποχωριστώ κανένα τους!Από τα αγαπημένα μου είναι το lolita lempicka-L fleur de corail και το κανονικό lolita lempicka-L ., και επίσης το Narcisso Rodriguez eau de parfum!Θα πρεπει να ετοιμάσω review με αρώματα λίαν συντόμως! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

© sissi's place, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena