Πέμπτη 17 Ιουλίου 2014

Bio- Oil: The multi-tasking oil!

Hello girls!

Σήμερα θα σας μιλήσω για ένα προϊόν για το οποίο έχει γίνει μεγάλος ντόρος, το Bio-Oil... Ένα λαδάκι με περισσότερα από 204 βραβεία στην κατηγορία περιποίησης δέρματος παγκοσμίως, που πραγματικά σε προκαλεί να το δοκιμάσεις μόνο και μόνο για να διαπιστώσεις και η ίδια, αν είναι τόσο καλό όσο λένε όλοι!

Τι κάνει όμως το Bio-Oil να ξεχωρίζει από ένα οποιοδήποτε άλλο λαδάκι για το σώμα; Περιέχει το Purcellin Oil, αποκλειστικά πατενταρισμένo συστατικό που βοηθά στο να εισχωρήσουν τα συστατικά που περιέχει στις βαθύτερες στοιβάδες του δέρματος και να ενεργήσουν αποτελεσματικά. Επίσης, το Bio-Oil περιέχει Βιταμίνες Α και Ε, γνωστές για τις αναπλαστικές και καταπραϋντικές τους ιδιότητες, καθώς και φυσικά έλαια καλέντουλας, λεβάντας, δενδρολίβανου και χαμομηλιού, που βοηθούν με τη σειρά τους στη βελτίωση της όψης της επιδερμίδας.

Γενικώς, όπου ακούω πολλά κεράσια, κρατάω και μικρό καλάθι, αλλά αποφάσισα να δεχτώ την πρόκληση και να το χρησιμοποιώ καθημερινά ευλαβικά για ένα μήνα, και να σας πω αν όντως κάνει δουλειά και ποιες χρήσεις του αξίζουν όντως! Επί ένα μήνα λοιπόν, ανακάλυψα διάφορες χρήσεις του και θα μοιραστώ μαζί σας τις αγαπημένες μου!



Ο κυριότερος ισχυρισμός του, είναι ότι βελτιώνει πολύ τις ραγάδες (και γενικώς τις ουλές). Έτσι το εφήρμοζα στις προβληματικές περιοχές δύο φορές την ημέρα (πρωί- βράδυ) και πραγματικά δηλώνω πλέον εθισμένη... Όχι γιατί μου εξαφάνισε τις ραγάδες μέσα σε ένα μήνα- άλλωστε χρειάζεται 3 μήνες για να έχει αποτελέσματα και πάλι δεν υπόσχεται να τις εξαφανίσει... Αλλά γιατί είδα μεγάλη βελτίωση της ελαστικότητας του δέρματος, κάτι που αυτομάτως μεταφράζεται σε βελτίωση της κυτταρίτιδας και βέβαιη πρόληψη από τη δημιουργία νέων ραγάδων, αλλά και σε βελτίωση των ήδη υπαρχόντων! Είναι πολύ δύσκολο να βρεις ένα προϊόν που όχι μόνο ενυδατώνει τέλεια την επιδερμίδα, αλλά της προσδίδει και ελαστικότητα! Δεν περίμενα ποτέ ότι θα μου άρεσε τόσο ένα λάδι, ειδικά το πρωί με την ζέστη, αλλά η σύνθεσή του είναι μη λιπαρή, οπότε δεν μου ήταν καθόλου δυσάρεστο!


Η αγαπημένη μου χρήση του, όμως, είναι σε ερεθισμούς! Μετά την αποτρίχωση με κερί, το ευαίσθητό μου δέρμα υποφέρει. Εφαρμόζοντας όμως το Bio-Oil είδα τον ερεθισμό να φεύγει στον μισό χρόνο, ενώ και σε ένα κάψιμο που το εφήρμοζα, το είδα να επουλώνεται πολύ γρηγορότερα από το συνηθισμένο! Και έτσι άρχισα να το χρησιμοποιώ παντού- μα κουνούπι με τσίμπησε, μα παπούτσι με χτύπησε, μα ο ήλιος με κοκκίνησε, εγώ του βάζω Bio-Oil. Kαι πραγματικά δουλεύει... Μετά από αυτό το επιτυχημένο πείραμα, θα αρχίζω να το βάζω τοπικά και με μπατονέτα σε μια ουλή στο πρόσωπο, για να δω πώς θα συμπεριφερθεί!



Μια ακόμα ευχάριστη έκπληξη, ήταν η χρήση του στα επωνύχια (κοινώς τα πετσάκια) μου, τα οποία είναι ιδιαιτέρως ξηρά και συχνά χαλάνε την εικόνα του περιποιημένου μου μανικιούρ! Όταν το εφαρμόζω συστηματικά κάθε βράδυ, αλλά και μετά το μανικιούρ, έχω ένα επαγγελματικό αποτέλεσμα που λατρεύω!


Και φυσικά το ανέμειξα με το αγαπημένο μου γαλάκτωμα σώματος, αλλά και με μια υπέροχη κρέμα προσώπου για έξτρα ενυδάτωση, ελαστικότητα και απαλότητα! Όσες έχουν ξηρό δέρμα, θα το λατρέψουν!


Φυσικά έχει και άλλες χρήσεις που μπορείτε να δοκιμάσετε:

-Στο μακιγιάζ σας: Ρίξτε 2-3 σταγόνες Bio-Oil στο foundation που χρησιμοποιείτε,  για να πετύχετε ένα πιο dewy και λαμπερό αποτέλεσμα, Εναλλακτικά, απλώστε το μεθοδικά στα μήλα, για να λειτουργήσει ως highlighter.  

-Ενάντια στις πανάδες: Ειδικότερα, το Bio-Oil θα λειτουργήσει ως προϊόν λεύκανσης της επιδερμίδας. 3-4 φορές την εβδομάδα κάντε μασάζ στα σημεία που είναι πιο επιρρεπή στην εμφάνιση πανάδων (πρόσωπο, χέρια) μέχρι το προϊόν να απορροφηθεί εντελώς.  

- Για να παρατείνετε το μαύρισμά σας: Οι βιταμίνες Α και Ε καθώς και τα έλαια καλέντουλας, δενδρολίβανου, χαμομηλιού και λεβάντας, που περιέχει, θα βοηθήσουν την επιδερμίδα να παραμείνει ενυδατωμένη σε βάθος.  Έτσι,  θα μπορέσετε να αποφύγετε το αντιαισθητικό ξεφλούδισμα του δέρματος που όχι μόνο καταστρέφει το μαύρισμά σας, αλλά αφυδατώνει παράλληλα και την επιδερμίδα.

-Στα σκληρά σημεία: Μπορείτε να το εφαρμόσετε σε αγκώνες, γόντα και φτέρνες και έξτρα ελατσικότητα, ενυδάτωση και απαλότητα!

Το Bio-Oil είναι ένα προϊόν από αυτά που λατρεύω: πολυχρηστικό, αποτελεσματικό και οικονομικό! Μπορείτε να το βρείτε στο PharmacyTop  για λιγότερο από 10 €! Το πρώτο μπουκαλάκι μου έχει αδειάσει πλήρως, όπως βλέπετε και στην φωτογραφία με τα απαραίτητα της παραλίας, και φυσικά πήρα ακόμα ένα, γιατί απλά το έχω κατευχαριστηθεί!

Εσείς το έχετε δοκιμάσει;
Ποια είναι η αγαπημένη σας χρήση; 

14 σχόλια:

  1. δεν το έχω δοκιμάσει ,αλλά θέλω πολύ κυρίως για ραγάδες που έχω το θέμα , εμένα ειναι λευκές και επειδή άκουσα και μια κυρία που το παρουσίαζε στην τηλεόραση και ελεγε οτι στις λευκες είναι λίγο δύσκολο να δεις αποτέλεσμα , εσυ λευκές είχες;; και πόσο καιρό σου κρατάει αυτό το μπουκαλάκι ;; με ενδιαφέρει πολύ γι αυτό ρωτάω :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πωπω το βλέπω παντού!!!!Παντού όμως τις τελευταίες ημέρες!
    Πρέπει να το αγοράσω...κυρίως για τις ραγάδες το θέλω..μακάρι να κάνει δουλειά!Εστω και ελάχιστη!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @fay depp: Λοιπόν, εγώ έχω και λευκές και κόκκινες. Στις κόκκινες είδα κάποια αποτελέσματα με ένα μήνα χρήσης, ενώ ο προτεινόμενος χρόνος είναι 3 μήνες,,, Οι λευκές είναι όντως πιο δύσκολο να βελτιωθούν, και δεν το έχω χρησιμοποιήσει τόσους μήνες όσους προτείνουν ώστε να σου πω με βεβαιότητα. Αυτό που μπορώ να πω από την εμπειρία μου είναι ότι έχει επανορθωτικές- επουλωτικές ιδιότητες για το δέρμα, οπότε φαντάζομαι ότι τις λευκές θα τις βελτιώνει έστω και λίγο, κλαι σίγουρα προλαμβάνει από την δημιουργία καινούριων... Δυστυχώς να τις εξαφανίσει αποκλείεται και πιστεύω ότι κανένα προϊόν δεν μπορεί να πετύχει κάτι τέτοιο..
    όσον αφορά στη διάρκεια, εγώ το χρησιμοποιούσα καθημερινά 2 φορές τη μέρα σε μηρούς, γλουτούς και κοιλιά, το βράδυ στα πετσάκια και σε όποτε είχα ερεθισμούς όσο πιο συχνά μπορούσα και μου κράτησε ένα μήνα! Πιστεύω ότι αν το χρησιμοποιείς στοχευμένα στην περιοχή που έχεις ραγάδες (εγώ έβαζα σε όλη την επιφάνεια, γιατί μου άρεσε το πόσο απαλό και ελαστικό έκανε το δέρμα μου), θα σου κρατήσει ένα δίμηνο... Αλλά πίστεψέ με, αν αρχίσεις να το χρησιμοποιείς, θα ανακαλύψεις και τις υπόλοιπες χρήσεις του και θα το λιώσεις! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Vicky: Θέλει συστηματική χρήση (2 φορές τη μέρα) αλλά δουλεύει! Δεν θα τις εξαφανίσει σε καμία περίπτωση, αλλά εγώ είδα βελτίωση... Ελπίζω να το αγαπήσεις όσο και εγώ! Και αν το πάρεις, δοκίμασε και τις υπόλοιπες χρήσεις- θα ενθουσιαστείς! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το έχω υπό δοκιμή! πολύ ωραίο post!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @sissi ευχαριστώ για την απάντηση σου!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γεια σου!! Σε εχω κανει tag, θα ηθελα πολυ να το κανεις και εσυ!!
    http://cremebeaute.blogspot.gr/2014/07/tag-top-to-toe.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @fay: Τίποτα βρε! Γι' αυτό είμαστε εδώ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Μaria: Σ' ευχαριστώ πολύ! Θα προσπαθήσω να το κάνω το συντομότερο δυνατόν! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @Νatts: Περιμένουμε και τις δικές σου εντυπώσεις! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. δεν θα περίμενα ότι ένα προϊόν θα κάνει τόσα πράγματα!! αν και προτιμώ τα λάδια, σε σύγκριση με τις κρέμες σώματος και τα butters, γιατί δεν κάνουν το δέρμα μου λιπαρό, μου λερώνουν όμως λίγο τα ρούχα αν δεν ταμπονάρω σωστά και με ευλάβεια μετά το μπάνιο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @barefoot duchess: Το μυστικο έγκειται στο να τα απλώνεις σε βρεγμένη επιδερμίδα! Ούτε ταμπονάρισμα χρειάζονται όυτε τίποτα! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ ενδιαφέρον το ποστ σου! Μου αρέσουν ιδιαίτερα τα πολυχρηστικά λαδάκια αλλά δε το είχα αποφασίσει να το δοκιμάσω. Μετά από όσα διάβασα όμως μπήκε αμέσως στη λίστα με τις προσεχείς αγορές μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @Kimchi Dolls: Μόνο στα μαλλιά δεν μπαίνει, αλλά το έχω αγαπήσει για όλα τα υπόλοιπα! Ελπίζω να το ευχαριστηθείς όσο και εγώ! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή

© sissi's place, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena