Δευτέρα 7 Ιουλίου 2014

Top 5: Fresh Line!

Hello girls!

Σήμερα θα μιλήσουμε για μια πολύ αγαπημένη μου ελληνική εταιρία, την Fresh Line, και τα 5 καλύτερα προϊόντα της κατά την άποψή μου!

Ο λόγος που ξεκίνησα να χρησιμοποιώ προϊόντα Fresh Line, είναι τα αρώματά τους... Δεν γίνεται να περάσετε από ένα corner ή να μπείτε σε ένα κατάστημα και να μην μοσχοβολήσει ο τόπος... Σιγά- σιγά, η σχέση αυτή εδραιώθηκε καθώς είδα ότι έχει φυσικά προϊόντα, φτιαγμένα στο χέρι (!), χωρίς βλαβερά συστατικά, που είναι όμως παράλληλα και πολύ αποτελεσματικά!


Έτσι, μπορώ να πω πλέον ότι είτε έχω αγοράσει είτε έχω δοκιμάσει σε δείγμα, τα περισσότερα προϊόντα της Fresh Line που ταιριάζουν σε μένα, και σήμερα σας παρουσιάζω τα 5 must-have!



 


1. Σειρά Περιποίησης Σώματος με Σταφύλι: Όσες με διαβάζετε συστηματικά θα ξέρετε ότι την σειρά περιποίησης σώματος με σταφύλι, την μνημονελυω σε τουλάχιστον ένα ποστ κάθε μήνα, γιατί πολύ απλά είναι ό,τι καλύτερο έχω μυρίσει EVER! To γαλάκτωμα σώματος της σειράς δεν λείπει ποτέ από το ντουλάπι μου, ενώ συστήνω ανεπιφύλακτα και την μπάλα αρωματοθεραπείας σαν... αρωματικό χώρου! Αυτό που κάνω είναι να παίρνω μία, και να την αφήνω ανοιχτή στο δωμάτιό μου μέχρι να ξεθυμάνει το άρωμά της. Το δωμάτιο παραμένει αρωματισμένο για τουλάχιστον 2 εβδομάδες, ενώ μετά την χρησιμοποιώ κανονικά, αφού δεν χάνει το άρωμά της από το εσωτερικό της (ελπίζω να βγάζει νόημα αυτό που προσπαθώ να περιγράψω!). Το δε άρωμα του γαλακτώματος, μένει στο σώμα για ώρες και στα ρούχα για μέρες, με αποτέλεσμα πολλές φορές να με ρωτάνε ποιο άρωμα φοράω, και να έχω βάλει μόνο το συγκεκριμένο! Όσες δεν το έχετε μυρίσει, μην παραλείψετε να το κάνετε και θα με θυμηθείτε!







 


2. Galatea Nourishing & Indulging Massage Oil & Body Splash: Η καινούρια σειρά της Fresh Line, "Γαλάτεια" ήρθε για να μας φέρει το καλοκαίρι στο μπάνιο μας... Με καρύδα, γλυκό αμύγδαλο και βανίλια, μυρίζει απίστευτα και άκρως καλοκαιρινά! Από την σειρά ξεχώρισα δύο προϊόντα... Το λάδι σώματος με 98% φυσικά συστατικά. Το απλώνετε σε βρεγμένο δέρμα, απορροφάται γρήγορα και αφήνει την επιδερμίδα μεταξένια, άκρως ενυδατωμένη και μοσχομυριστή! Περιέχεi μεταξύ άλλων αμυγδαλέλαιο και λάδι καρύδας, οπότε μπορείτε να φανταστείτε ότι την ενυδάτωση που προσφέρει! Το χρησιμοποιώ δύο φορές την εβδομάδα μετά την απολέπιση και το λατρεύω! Το δε body splash, είναι ιδανικό για καλοκαίρι, αφού με δυο-τρεις ψεκασμούς θα μοσχομυρίζετε βανίλια και καρύδα! Επίσης, επειδή δεν περιέχει αλκοόλ μπορείτε να το ψεκάζετε και σαν αποσμητικό όποτε χρειάζεστε μια ανανέωση κατά την διάρκεια της ημέρας! Το συγκεκριμένο μέγεθος, που είναι ιδανικό για την τσάντα μας, το παίρνετε δώρο με αγορές άνω των 30 €!










3. Hesperides Deconjestive & Rejuvenating Eye Contour Serum: Ξεχάστε τις κρέμες ματιών και καλωσορίστε το serum ματιών! Είναι κατάλληλο για όσες θέλουν να ξεφορτωθούν μαύρους κύκλους και πρηξίματα και ήρθε στην συλλογή μου για να μείνει! Τι να πρωτοπώ γι' αυτό το serum; Η υφή του είναι σαν νερό και μια- κυριολεκτικά- σταγόνα φτάνει και περισσεύει και για τα δύο μάτια, ενω χάρη στον δοσομετρητή του, μπορείτε να βγάλετε ακριβώς την ποσότητα που θέλετε. Nιώθετε σαν να απλώενετ νεράκι στα μάτια σας και μέσα σε λιγότερο από ένα λεπτό, έχει απορροφηθεί πλήρως χωρίς να αφήνει την ελάχιστη λιπαρότητα! Έτσι, είναι ιδανικό για κάτω από το μακιγιάζ, αφού ναι μεν θα σας δώσει την απαραίτητη ενυδάτωση, αλλά δεν θα βγάλει καθόλου λιπαρότητα που μπορεί να καταστρέχει το μακιγιάζ σας! Το χρησιμοποιώ καθημερινά πρωί- βράδυ και στην αρχή φοβόμουν ότι δεν θα ενυδατώσει σωστά την περιοχή κάτω από τα μάτια, αλλά με διέψευσε περίτρανα! Πραγματικά πιστεύω ότι δεν θα μου τελειώσει ποτέ και ομολογώ ότι το έχω ερωτευτεί! Κυκλοφορεί και σε ένα πολύ ωραίο σετάκι, με τρία travel size προϊόντα της σειράς Hesperides (για κανονικά- μεικτά δέρματα με λιπαρό Τ) για να τα δοκιμάσετε!








4. Lip Therapy Milk & Chocolate: Ένα ακόμα προϊόν από την Fresh Line που δεν θα τελειώσει ΠΟΤΕ, είναι η θεραπεία για τα χείλη με γάλα και σοκολάτα... Υπάρχει και σε μια εκδοχή με καρύδα που είνια πιο καλοκαιρινή, αλλά εγώ είμαι chocaholic, οπότε δεν μπορούσα παρά να αγοράσω το σοκολατένιο! Και πραγματικά μυρίζει σοκολατοθεσπέσια! Και ναι, ομολογώ ότι το αγόρασα για την μυρωδιά του, αλλά είναι ένα από τα καλύτερα lip balms που έχω δοκιμάσει ποτέ! Έρχεται σε ένα γυάλινο βαζάκι με 15 (!!!) ml προϊόντος- σκεφτείτε ότι τα συνηθοσμένα lip balms τύπου liposan περιέχουν γύρω στα 4 gr, επομένως αγοράζοντας το συγκεκριμένο ξέρετε ότι θα σας κρατήσει 4 φορές παραπάνω... Η δε ενυδάτωση που προσφέρει είναι απλά τέλεια, ενώ δεν κολλάει καθόλου στα χείλη!







 






5. Nectar Royal Nourishing Intensive Care Hair Mask: Η μάσκα μαλλιών της σειράς Nectar, είναι μια από τις καλύτερες μάσκες μαλλιών που έχω χρησιμοποιήσει! Πολύ ενυδατική και θρεπτική για τα μαλλιά, χωρίς όμως να είναι καθόλου βαριά και να τα κάνει πιο λιπαρά! Την χρησιμοποιώ μια φορά την εβδομάδα και βλέπω τα μαλλιά μου πιο λαμπερά και απαλά, αλλά και πιο ανάλαφρα από ποτέ!









Αν έκανα ένα ποστ για ό,τι έχω δοκιμάσει και αγαπήσει από Fresh Line, θα χρειαζόσασταν καμία ωρίτσα για να το διαβάσετε... Συνδυάζει ποικιλία σε αρώματα, υφές και προϊόντα, με εξαιρετική ποιότητα και φυσικά συστατικά...

Τέλος να αναφέρω δύο πραγματάκια που μου έκαναν τεράστια εντύπωση... Το πρώτο είναι η πολιτική τους με τα δείγματα... Δεν υπάρχει περίπτωση να ψωνίσω κάτι και να μην μου δώσουν δείγματα για να δοκιμάσω πράγματα, χωρίς καν να τα ζητήσω! Επίσης, όποτε θέλησα να δοκιμάσω κάτι, ποτέ δεν μου αρνήθηκαν να μου δώσουν δείγματα, και μάλισα δύο, για να έχω πιο ολοκληρωμένη άποψη... Και ένα περιστατικό που συνέβη την προηγούμενη εβδομάδα: Ήμουν στο HC της Ομόνοιας, και ψώνιζα το κατιτίς μου (guilty, your Honour), όταν ήρθε μια έγκυος κυρία και  ήθελε να αγοράσει κάποιο προΐόν περιποίησης σώματος -δεν θυμάμαι ποιο... Η πωλήτρια, ευγενέστατα της είπε ότι δυστυχώς δεν ήταν κατάλληλο για την περίοδο της εγγυμοσύνης, καθώς περιέχει αιθέρια έλαια, και ότι θα έπρεπε να συμβουλευτεί τον γυναικολόγο της. Πραγματικά έμεινα άφωνη και από τις γνώσεις της, και από το ότι δεν είδε την πελάτισσα σαν ένα πορτοφόλι, αλλά σαν άνθρωπο!

Ένα τεράστιο μπράβο στην εταιρία που εκπαιδεύει τόσο άρτια τις πωλήτριές της και δε κοιτάει μόνο το κέρδος, αλλά και την ασφάλεια και την ηθική υποχρέωση που έχει απέναντι στους πελάτες της... Για μένα προσωπικά, τέτοια μικρά πράγματα είναι αυτά που κάνουν την διαφορά και κάποιες εταιρίες ξεχωρίζουν από τις υπόλοιπες... Η Fresh Line, κατέχει επάξια μια θέση στην καρδιά μου, τόσο για το ήθος της και τις πρακτικές της, όσο και για την πολύ υψηλή ποιότητα των προϊόντων της...

Εσάς, ποιο είναι το αγαπημένο σας προϊόν από την Fresh Line;

8 σχόλια:

  1. Στην Θεσσαλονίκη πάλι σ'ένα συγκεκριμένο υποκατάστημα είμαι πολύ απογοητευμένη με την συμπεριφορά των κοριτσιών. Ενώ μ'αρέσουν τα προϊόντα της εταιρίας αποφεύγω να πηγαίνω στο συγκεκριμένο σημείο!!
    Με έβαλες σε πειρασμό όμως να δοκιμάσω προϊόντα περιποίησης σώματος :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Claire: Aχ, ελπίζω να έχεις και κάποιο άλλο σημείο πώλησης Fresh Line κοντά σου... Πολύ σημαντικό ρόλο παίζουν εκτός από τα προϊόντα και η εξυπηρέτηση- δεν το συζητώ! Nα δοκιμάσεις οπωσδήποτε προϊόντα περιποίησης σώματος, και οπωσδήποτε να μυρίσεις το σταφύλι- είναι τέλειο! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φαινεται πολυ καλη εταιρια. Που μπορω να την βρω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Iwanna: Είναι εξαιρετική πραγματικά! Μπορείς να δεις όλα τους τα καταστήματα στο site τους! http://www.freshline.gr/index_gr.html#/gr/?pg=store&option=stores&country=Greece&city=

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. έχουν όντως πολύ ωραία προϊόντα, αν και κάποια είναι λίγο τσιμπημένα!
    Πολύ ωραίο είναι το scrub σώματος κασσάνδρα, το άρωμα φαίδρα, και η σειρά ερατώ για τα μαλλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Gen Emman: Eπειδή αλλάζουν τις συσκευασίες τους, αυτή την περίοδο έχουν τέλειες εκπτώσεις στις περισσότερες σειρές, οπότε αξίζει! Αχ η Φαίδρα μου αρέσει και εμένα πολύ! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η Fresh Line μαζί με την Apivita είναι οι 2 πιο αγαπημένες μου εταιρείες!! Και πραγματικά, αφού μπόρεσες και ξεχώρισες μόνο πέντε, σε θαυμάζω!!! Λατρεύω ότι έχω δοκιμάσει!!! Δεν με έχει απογοητεύσει ούτε ένα προϊόν!! Τη μάσκα με nectar την έχω κι εγώ και είναι λατρεία! Θα τρέξω εννοείται για το lip balm, με έβαλες σε τρελό πειρασμό, αλλά θα ρίξω μια ματιά και στη σειρά γαλάτεια! Έλεγα να συγκρατηθώ, αλλά δεν μπορώ άλλο!!! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Constantina: Και εγώ με θαυμάζωωωωω! Χιχιχι! Την αγαπώ, την αγαπώ, την αγαπώωω- και την Fresh Line και φυσικά και την Apivita! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή

© sissi's place, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena