Τετάρτη 2 Ιουλίου 2014

Pop of Colour!

Hello girls!

To καλοκαίρι σημαίνει αναμφισβήτητα χρώμα. Χρώμα στα ρούχα, χρώμα στο μακιγιάζ, χρώμα στα αξεσουάρ... Βάλτε μικρές δόσεις έντονου χρώματος στην καθημερινότητά σας, και θα δείτε την διάθεσή σας να αλλάζει χωρίς καθόλου κόπο!

Πάμε να δούμε τις δικές μου αγαπημένες "ενέσεις" χρώματος, που με βοηθάνε να αντέξω το καλοκαίρι στην πόλη!


Ο χρόνος στην δουλειά κυλάει αργά, ειδικά αν δουλεύεις στο κέντρο, όπου το μάτι βλέπει μόνο τσιμέντο και κεραίες... Το φετινό καλοκαίρι, ο δικός μου χρόνος κυλάει λίγο πιο ευχάριστα, χάρη στο σούπερ καλοκαιρινό και funky ρολόι μου Ferendi! Mε μεγάλο καντράν που αποπνέει μια πολυτέλεια και έντονο κίτρινο λουράκι, ταιριάζει και αναβαθμίζει όλα μου τα ρούχα, ενώ δεν χρειάζεται να βάλω κανένα άλλο αξεσουάρ που να τραβάει τα βλέμματα! Βγαίνει και σε άλλα σούπερ καλοκαιρινά χρώματα, για να το προσαρμόσετε με την γκαρνταρόμπα σας! Δεν είναι το πιο καλοκαιρινό ρολόι που έχετε δει ποτέ;










 Την ημέρα, δεν γλιτώνω τις τεράστιες τσάντες που χωράνε τα πάντα, αλλά το βράδυ λατρεύω το αγαπημένο μου τσαντάκι από την Kem, σε έντονο τυρκουάζ χρώμα που εντυπωσιάζει χωρίς πολλά-πολλά!

Και όταν χρειάζομαι  μια έξτρα δόση χρώματος που θα αναβαθμίσει ένα μουντό ρούχο, καταφεύγω πάντα στην αγαπημένη μου φούξια πασμίνα, αγορασμένη από ένα παζάρι στην Κωνσταντινούπολη...











Αλλά και στο μακιγιάζ, αν τονίσω ένα μόνο χαρακτηριστικό μου, επιλέγω πλούσιο χρώμα που δεν περνάει απαρατήρητο...




Πρόσφατα απέκτησα τα πρώτα μου προϊόντα μακιγιάζ ELLIS FAAS και για τους μικρούς μου θησαυρούς από αυτή την εταιρία, θα σας μιλήσω αναλυτικά σε ξεχωριστό ποστ, γιατί ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά... Αυτό που μπορώ με σιγουριά να σας πω για το κραγιόν Hot Lips στην απόχρωση  L402, είναι ότι δεν έχει υπάρξει φορά που να το φορέσω και να μην με ρωτήσουν τι κραγιόν φοράω! Είναι ένα υπέροχο, ζουμερό πορτοκαλί, που κάνει τα χείλη να φαίνονται πιο μεγάλα και σαρκώδη... Aπαραίτητη προϋπόθεση η αψεγάδιαστη βάση, ελαφρύ bronzer και μάτια μόνο με μάσκαρα... Απλά υπέροχο...

Όταν όμως αισθάνομαι ότι θέλω κάτι δραματικό για τα μάτια, το καλοκαίρι αποφεύγω το μαύρο smokey, το συνηθισμένο eyeliner και το μαύρο μολύβι... Παίζω με έντονες μωβ σκιές, όπως η υπέροχη La Couleur Infaillible, 051 Paradise Orchid και χρωματιστή μάσκαρα σε μπλε ηλεκτρίκ ή μωβ χρώμα (και οι δύο από την Erre Due) που κάνουν το βλέμμα πιο ελαφρύ και παιχνιδιάρικο!

Τέλος, υπάρχουν και εκείνες οι φορές, που τα μάτια και τα χείλη παραμένουν διακριτικά, αλλά το πρόσωπό μου χρειάζεται λίγο χρώμα για να φωτίσει και να ζωντανέψει... Σ' αυτή την περίπτωση, δεν μπορώ παρά να καταφύγω στο λατρεμένο μου Estee Lauder Pure Color Blush στην απόχρωση 03 Electric Pink Satin . Το απόλυτο ροζ χρώμα, σε σατινέ υφή που γλυκαίνει το πρόσωπο, τονίζει υπέροχα τα ζυγωματικά και δίνει αυτή την όψη της ζωντάνιας και της υγείας που τόσο λατρεύω! Να μην μιλήσω για την υπέροχη κασετίνα του που δίνει μια αίσθηση πολυτέλειας απαραίτητης  στην μουντή καθημερινότητα.

Θα χαρώ πολύ να μοιραστείτε μαζί μου τις δικές σας "ενέσεις" χρώματος στην καθημερινότητά σας...


14 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο post! Καλοκαίρι χωρίς χρώμα δεν γίνεται! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Maria: Σ' ευχαριστώ πολύ! Και εγώ λατρεύω το χρώμα! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραίο ποστ!!! θέλω και εγώ αυτήν την σκιά!!!!! την δοκίμασα στο tester αλλά δεν υπήρχε άλλη στο stand, :-(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολυ ωραια πραγματάκια, και ειδικα το τσαντάκι !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Natts: Σ' ευχαριστώ πολύ! Η σκιά αυτή είναι από τις καλύτερες drugstore σκιές που κυκλοφορούν! Σου εύχομαι να την αποκτήσεις σύντομα! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. τι φοβερο κραγιον ειναι αυτοοοο;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @fay: Κάτσε να το δεις και φορεμένο σε επόμενο ποστ- είναι απλά ΥΠΕΡΟΧΟ! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. πολυ μου αρεσαν οι επιλογες σου, υπεροχα χρωματα! ζαλιστηκα με τη μωβ σκια και το ρουζ!!!!!!
    πολλα φιλια και καλο καλοκαιρι!
    κατεριν απαο beautiful girls http://beautifulgirlsgroup.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @kitty zola: Σ΄ευχαριστώ πολύ! Ειδικά το ρουζ είναι πανέμορφο- να του ρίξεις σίγουρα μια ματιά! Φιλάκιααα! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Λατρεψα την τσαντα και το ρολοι. Απλα υπεροχα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Iwanna: Αναβαθμίζουν κάθε σύνολο χωρίς καθόλου κόπο! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Απίθανα τα αξεσουάρ, ειδικά το ρολόι, αλλά και οι επιλογές σε καλλυντικά πόσο υπέροχες!! Τι όμορφο κραγιόν!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Constantona: Είναι μοναδικό- θα το δεις και φορεμένο και θα ενθουσιαστείς! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή

© sissi's place, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena