Δευτέρα 25 Αυγούστου 2014

DIY Monday: Brush Cleaning Tray!

Kαλησπέρα όμορφες με ένα DIY ποστ!

Είμαι σίγουρη ότι οι περισσότερες θα έχετε ακούσει για το διάσημο γάντι καθαρισμού πινέλων της Sigma, το οποίο κοστίζει γύρω στα 30 € (oh, yeah!)... Ίσως κάποιες να γνωρίζετε ότι τα Jumbo έχουν ένα αντίστοιχο γάντι με μόλις 4 €...



Το γάντι της Sigma δεν θα το αγόραζα για κανένα λόγο (με 30 € πετάω τα βρώμικα πινέλα μου και αγοράζω ολοκαίνουρια), αλλά και στα Jumbo δεν έχω αξιωθεί να πάω ώστε να δοκιμάσω την οικονομική εναλλακτική... Έτσι λοιπόν αποφάσισα να φτιάξω έναν DIY δίσκο καθαρισμού πινέλων που κινείται σ΄ αυτή την λογική, της ανώμαλης επιφάνειας, η οποία βοηθάει να καθαρίσουν άψογα τα πινέλα,και που κοστίζει λιγότερο από 1 €!


Τι χρειάστηκα:

-Ένα πλαστικό πιάτο μιας χρήσης (μου είχε ξεμείνει από κάποιο πάρτυ)
- Ένα πιστόλι σιλικόνης

Η διαδικασία είναι πολύ απλή. Με το πιστόλι σιλικόνης, κάνετε κουκίδες σε διάφορα μεγέθη, γραμμές ζικ-ζακ, αλλά και ίσιες, ώστε να σημιουργήσετε διαφορετικές υφές! Δεν χρειάζεται ακρίβεια- ίσα ίσα οι διαφορετικές επιφάνειες κάνουν καλύτερη δουλειά... Το αφήνετε να στεγνώσει πολύ καλά, το πλενετε με απορρυπαντικό πιάτων και voila! Είναι έτοιμο να το χρησιμοποιήσετε!


Το βρέχετε, βάζετε λίγο από το προϊόν με το οποίο καθαρίζετε συνήθως τα πινέλα σας (προσωπικά λατρεύω το Johnson's Baby Shampoo), και περνάτε τα βρεγμένα βρώμικα πινέλα πάνω από τις διάφορες επιφάνειες. Ξεπλένετε πάλι πάνω στο πιάτο, ώστε να φύγει κάθε ίχνος σαπουνιού και είστε έτοιμη!

Ο τρόπος αυτός μειώνει τον χρόνο πλυσίματος των πινέλων και εξασφαλίζει ότι θα αφαιρεθεί και το παραμικρό ίχνος μακιγιάζ από αυτά! Το έχω κατευχαριστηθεί και μου κόστισε σχεδόν τίποτα!

Πώς σας φαίνεται;
Ελπίζω να το δοκιμάσετε και να μου πείτε εντυπώσεις!

10 σχόλια:

  1. @fay: Tα εύσημα της ιδέας δεν ανήκουν εξ ολοκλήρου σε μένα- είχα δει κάτι παρόμοιο στο youtube με μια πλασική επιφάνεια, σαν δίσκο κοπής, αλλά το προσάρμοσα σε ό,τι είχα στο σπίτι! Nα το δοκιμάσεις οπωσδήποτε- θα σωθείς! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @Δεσποινα: Ελζπίζω να την δοκιμάσεις και να σε βολέψει όσο και εμένα! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πάρα πολύ καλή ιδέα,γιατί δε χρειάζεται να καθαρίζεις μετά το πιάτο, χρησιμοποιείς άλλο κάθε φορά και είσαι σίγουρη ότι αντίο μικρόβια! Της Sigma δε θα το έπαιρνα ούτε εγώ, αλλά το γάντι από τα jumbo το έχω πάρει (δεν το έχω χρησιμοποιήσει ακόμα βέβαια). Τώρα που είπα Sigma, δεν ξέρω αν θα συνεχίσω στο affiliate τους τώρα με την αλλαγή παρόχου, είναι ολόκληρη διαδικασία...εσύ είσαι στο πρόγραμμα; Τι σκέφτεσαι να κάνεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Despina: Αν το πλύνεις με Dettol ή αντιβακτηριδιακό απορρυπαντικό πιάτων είσαι μια χαρά- ούτε μικρόβια, ούτε τίποτα! Δεν είμαι στο πρόγραμμα και δυστυχώς δεν γνωρίζω καθόλου από αυτά... Έχω πινέλα Sigma, αλλά δεν μπήκα στην διαδικασία να γίνω Affiliate Partner... Εσύ ήσουν ευχαριστημένη πριν την αλλαγή; xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχη ιδέα!!! όσο και άν μου αρέσουν τα πινέλα της Sigma θεωρώ υπερβολική την τιμή του αφού το ίδιο αποτέλεσμα μου δίνει και το γάντι απο τα jumbo!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Natts: Για τα πινέλα το αντιλαμβάνομαι να δίνουμε περισσότερα λεφτά, αλλά όχι και τόσα λεφτά για ένα γάντι καθαρισμού... Συμφωνώ απόλυτα! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Και εμενα μου φαίνονται πολλα τα 30 ευρω για το γάντι, όντως παίρνεις καινουρια πινέλα ! Καλα η ιδεα σουπερ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Χαρά: Καλέ δεν το συζητώ! Με 30 € παίρνω τα δύο σετ με πινέλα προσώπου και ματιών της RT! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή

© sissi's place, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena