Τετάρτη 27 Αυγούστου 2014

Avene Cleanance Lotion: A miracle in a bottle...

Hello ladies!

Πριν περίπου ένα μήνα προστέθηκε στην συλλογή μου η Cleanance Lotion από την Avene...


Tην συγκεκριμένη την πήρα από το Pharmacy Secrets, ένα ηλεκτρονικό φαρμακείο στο οποίο με την εγγραφή στο Newsletter κάθε νέος χρήστης κερδίζει άμεσα 5 ευρώ για την επόμενη αγορά του άνω των 50 ευρώ. Η παράδοση των προϊόντων πραγματοποιείται την επόμενη εργάσιμη ημέρα, ενώ υπάρχει και η δυνατότητα αποστολής στο εξωτερικό. Κάτι που μου άρεσε επίσης πολύ είναι ότι στο site θα βρείτε χρήσιμα άρθρα από δερματολόγους, πλαστικούς χειρούργους, γυναικολόγους και ουρολόγους. Τέλος, το συγκεκριμένο φαρμακείο έχει ακόμα μια ιδιατερότητα: Στηρίζει ανοιχτά τους ομοφυλόφιλους και πρακτικά παρέχει άμεση επικοινωνία και ενημέρωση γύρω από προβλήματα υγείας των ομοφυλόφιλων που θεωρούνται ακόμα Taboo. Τέτοιες ανοιχτόμυαλες προσπάθειες πρέπει να τις στηρίζουμε και να τις επικροτούμε...



Tην συγκεκριμένη λοσιόν από την Avene ήθελα να την δοκιμάσω εδώ και καιρό, μιας και έχω δοκιμάσει όλα τα υπόλοιπα προϊόντα της σειράς Cleanance, η οποία απευθύνεται σε νεανικά δέρματα με προβλήματα ακμής και λιπαρότητα... Στο Pharmacy Secrets θα την βρείτε γύρω στα 10 €, και περιέχει 200 ml. Yπόσχεται μείωση της λιπαρότηας, των ατελειών του δέρματως και μίκρυνση των διεσταλμένων πόρων... Είναι μια διφασική λοσιόν που περιέχει μια υγρή φάση και μια φάση πούδρας, η οποία πετυχαίνει το επιθυμητό ματ αποτέλεσμα. Την ανακινείτε και την εφαρμόζετε σε όλο το πρόσωπο με ένα βαμβάκι.

Σας μιλάω ειλικρινά, η συγκεκριμένη λοσιόν είναι ένα από τα καλύτερα προϊόντα για τα σπυράκια που έχω δοκιμάσει ποτέ- και πιστέψτε με, έχω δοκιμάσει πάρα πολλά! Την χρησιμοποιώ κάθε βράδυ, και έχει περιορίσει τα σπυράκια μου στο ελάχιστο- σε συνδυασμό πάντα με την υπόλοιπη περιποίηση... Περιέχει ψευδάργυρο και σαλικυλικό οξύ, που κρατάνε το δέρμα μου καθαρό, ενώ βλέπω και μια μικρή βελτίωση στην λιπαρότητα και τους διεσταλμένους πόρους! Φυσικά περιέχει το ιαματικό νερό της Avene, το οποίο είναι τέλειο για το ευαίσθητο δέρμα μου και δεν το ερεθίζει καθόλου, ενώ αφήνει το δέρμα ματ για λίγο παραπάνω απ΄ ό,τι αν δεν την χρησιμοποιούσατε... Δεν μπορούσα ποτέ να φανταστώ πόση δουλειά μπορεί να κάνει μια μόνο λοσιόν, αλλά πραγματικά η συγκεκριμένη μου έβαλε τα γυαλιά! Δεν την αλλάζω με τίποτα και θεωρώ ότι μαζί με το cleanance eau micellaire και την μάσκα cleanance (για την οποία σας έχω ξαναμιλήσει), είναι τα τρια προϊόντα που αξίζουν περισσότερο σ' αυτή την σειρά!

Για ακόμα μια φορά, well done Avene!

Εσείς την έχετε δοκιμάσει;

7 σχόλια:

  1. Γεια σου

    Επειδή με ενδιαφέρει αυτό το προϊόν θα ήθελα να μου πεις σε παρακαλώ αν μετά απαιτείται και ενυδατική κρέμα ή δεν είναι απαραίτητο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @kathy: Καλησπέρα! Μετά βάζεις κανονικά την ενυδατική σου! Oποιαδήποτε λοσιόν αυτό που κάνει είναι να τονώνει την επιδερμίδα, να ρυθμίζει το ph της και να συσφίγγει τους πόρους... Δεν επαρκεί από μόνη της ώστε να ενυδατώσει το δέρμα! Ειδικά δε η συγκεκριμένη, αν έχεις κανονικό δέρμα μπορεί να στο ξηράνει, οπότε επιβάλλεται μετά μια καλή ενυδατική ή αν έχεις λιπαρό- μεικτό δέρμα η κρέμα που χρησιμοποιείς συνήθως...xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι έχεις δίκιο. Έτσι είναι σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση.

      Διαγραφή
  3. συμφωνω ειναι απιθανη λοσιον....νοιωθεις το δερμα σου πεντακαθαρο και ματ....θα την ξαναπαρω και εγω..γτ τωρα πηρα της dior,εξισου πολυ καλη και μυριζει υπεροχα.......οσο για την μασκα της avene αυτο ακρβως λεω και εγω απο τις καλυτερες η καλυτερη,αλλα και χθες που δοκιμασα αργιλο της apivita,ξετρελαθηκαααααα..μακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @vasw: Αχ πόσο χαίρομαι που βλέπω ότι δεν είμαι η μόνη που έχει ξετρελαθεί με την λοσιόν- είχα αρχίσει να πιστεύω ότι είμαι λίγο υπερβολική, αλλά είναι απλά κα-τα-πλη-κτι-κη! Η μάσκα δεν λείπει ποτέ από το ντουλάπι και μου μάλιστα θα την βάλω απόψε! Να δοκιμάσεις και αυτή με την πρόπολη- είναι απλά υπέροχη! Από Απιβίτα προτιμάω αυτή με την ροζ άργιλο από αυτή με την πράσινη- νομίζω ότι είναι πιο ήπια για το ευαίσθητο δέρμα μου! Φιλάκιααα! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εγω πάλι που την πήρα στα 13-14 και τωρα ειμαι 21 μπορω να πω οτι ουτε το τζελ καθαρισμου μαζι με την λοσιον δεν με βοηθησαν καθολου,ειλικρινα καμια διαφορα ...ισως να εβγαζα και παραπανω.ΕΝα μειον για μενα της λοσιον ηταν και οτι με εκανε πολυ λευκη,ισως να μην τη χρησιμοποιουσα σωστα; δεν ξερω. Η ακμη μου δεν ηταν κυστικη.Τρομερη διαφορα παρατηρησα στην ακμη πινοντας μολις για μια εβδομαδα 2λιτρα νερο κάθε μερα. Οτι κρεμα κτλ χρησιμοποιησα δεν με βοηθησανν .Οχι δεν εφυγαν τα σπυρακια αλλα ειναι ενα εδω ενα εκει,περασε με τον καιρο :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @elenir: Το τζελ το χρησιμοποιούσα παλιότερα, αλλά ήταν πολύ δυνατό για το δικό μου δέρμα, οπότε το σταμάτησα... Χμ... Η λοσιόν δεν αφήνει χρώμα στο δέρμα, γιατί η περιεκτικότητά της σε πούδρα είναι πολύ μικρή..Φαντάζομαι θα έχει αλλάξει η σύστασή της, μιας και έχουν περάσει και 7 χρόνια... Το νερό βοηθάει στην ενυδάτωση και την καλυτέρευσης της γενικής εικόνας του δέρματος και εννοείται ότι πρέπει να καταναλώνουμε άφθονο! Τέλος, κάθε δέρμα είναι διαφορετικό και έχει διαφορετικές ανάγκες! Το τονίζω για να μην θεωρηθεί ότι προσπαθώ να σου αλλάξω γνώμη και να σε πείσω να ξαναπάρεις το συγκεκριμένο προϊόν... Δυστυχώς δεν δουλεύουν όλα σε όλους! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

© sissi's place, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena