Δευτέρα 4 Αυγούστου 2014

Top 5+1: Estee Lauder!

Hello girls!

Η Estee Lauder είναι αναμφισβήτητα ένα από τα αγαπημένα μου premioum brands... Η σχέση μας ξεκίνησε πριν 10 χρόνια, όταν η μαμά μου, μου αγόρασε για πρώτη φορά ένα μάυρο μολύβι ματιών, και επέλεξε να μου πάρει το μηχανικό μολύβι της Estee Lauder, θέλοντας να είναι σίγουρη για την ποιότητα και την ασφάλεια του προϊόντος που θα χρησιμοποιούσα...

Από τότε μέχρι τώρα, μπορώ να πω με σιγουριά ότι κάθε στιγμή της ζωής μου είχα τουλάχιστον ένα προϊόν Estee Lauder στο μπουντουάρ μου- είτε άρωμα είτε μακιγιάζ... Και ειδικά τα αρώματά της, μπορώ να σας πω χωρίς υπερβολή, ότι τα έχω δοκιμάσει όλα, ενώ το 9 στα 10, κάποια στιγμή τα έχω αποκτήσει. Ναι, δηλώνω εθισμένη, και πιστεύω ότι ειδικά όσον αφορά σ΄αυτόν τον τομέα, στην Estee Lauder θα βρείτε μοναδικά αρώματα, πολύ ξεχωριστά που αφήνουν την υπογραφή τους... Ποια δεν έχει μυρίσει το Beyond Paradise, το  διάσημο Bronze Godess ή το θρυλικό Pleasures που επαναλανσάρεται κάθε τόσο σε διαφορετικές εκδοχές, χωρίς να χάνει όμως την αρωματική υπογραφή του;



Σταματάω όμως την πολυλογία και έρχεται η ώρα της εξομολόγησης: Το να περιορίσω τα αγαπημένα μου προϊόντα από την Estee Lauder, ήταν απίστευτα δύσκολο... Και το έργο μου έγινε ακόμα δυσκολότερο, διότι η μαμά μου, μόλις με έιδε να τραβάω τις σχετικές φωτογραφίες, έθεσε βέτο και απαίτησε να ακουστεί και η δική της φωνή, για την μεγάλη της αγάπη εδώ και χρόνια...

Πιστεύω ότι υπάρχουν κάποια signature προϊόντα αυτής της εταιρίας που πραγματικά αξίζει να ξοδέψετε μερικά χρήματα παραπάνω, και να αποκτήσετε έναν μικρό θησαυρό για την συλλογή σας. Για μένα, εξάλλου, το πιο σημαντικό είναι η τιμή να ανταποκρίνεται στην ποιότητα και να μας παρέχει προίόντα υψηλών ποιοτικών προδιαγραφών που δύσκολα βρίσκουμε  στην αγορά...

1. Double Wear Concealer: Δεν θα μπορούσα να σας μιλήσω για την Estee Lauder, χωρίς να αναφέρω το holy grail concealer που έχουν λατρέψει τόσες και τόσες γυναίκες.  Τέλεια κάλυψη σε μάυρους κύκλους, σπυράκια, κοκκινίλες. Το συγκρίνω άνετα με το camouflage της Kryolan (oh,, yeah!), μόνο που το συγκεκριμένο το βρίσκω πιο εύχρηστο γιατί είναι λιγότερο λιπαρό και δεν μαζεύει στις λεπτές γραμμές, ενώ δίνει και ένα σούπερ φυσικό αποτέλεσμα. Foundation και concealer της σειράς Double Wear καταφέρνουν αυτό που υπόσχονται: Τέλεια κάλυψη, χωρίς όμως να φαίνεται "ψεύτικο" το αποτέλεσμα.



2. Double Wear  Brush-On Glow BB Highlighter: H εκδοχή της Estee Lauder για ένα concealer που δίνει λάμψη σε μορφή στυλό... Υπέροχη συσκευασία, βγάζει τόσο προϊόν όσο πρέπει, ενώ πραγματικά έχω εθιστεί στο αποτέλεσμα που δίνει το περιεχόμενό της: Το εφαρμόζω μετά το Double Wear Concealer για να δώσω φωτεινότητα στο βλέμμα και πργαματικά κάνει όλη τη διαφορά: βλέμμα ξεκούραστο, φωτεινό, με μια σύνθεση που αντανακλα υπέροχα το φως, είναι φοβερά λεπτόρρευστη, ενυδατική και ελαφριά! Δεν περίμενα ότι θα μου άρεσε τόσο πολύ, αλλά πλέον αν δεν το χρησιμοποιήσω, το μακιγιάζ μου, μου φαίνεται ημιτελές! Για μένα, ένα must-have χειμώνα- καλοκαίρι!


3. Pure Color Envy Lipsticks: Πάντα μου άρεσαν τα κραγιόν της Estee Lauder- μου άρεσαν η υφή τους, το άρωμά τους και τα χρώματά τους... Δεν με ξετρέλαναν όμως ποτέ! Ερωτεύτηκα και απέκτησα κάμποσα- εντάξει, πολλά- κραγιόν σε υπέροχα και μοναδικά χρώματα, όμως αν με ρωτούσες γενικά την αγαπημένη σου εταιρία για κραγιόν, η Estee Lauder δεν θα ήταν η απάντηση. Όλα αυτά όμως, άλλαξαν φέτος. Άλλαξαν όταν δοκίμασα την νέα τους σειρά κραγιόν, τα Pure Color Envy Lipsticks. Tι να πρωτοπώ για αυτή τη σειρά; Η συσκευασία τους είναι απίστευτα πολυτελής και sleek, μαύρη και χρυσή, ενώ κλείνουν με μαγνητάκι. Το καλύτερο όμως είναι το περιεχόμενο... Μιλάμε για κραγιόν που έχουν βουτυρένια υφή, γράφουν τέλεια με ένα μόνο πέρασμα, κάνουν τα χείλη πιο γεμάτα και ζουμερά (μην με ρωτάτε πώς), έχουν εξαιρετική διάρκεια, φεύγουν ομοιόμορφα και αφήνουν ένα έντονο stain που αν δεν το αφαιρέσετε, δεν θα φύγει ποτέ... Έρχονται σε μεγάλη γκάμα αποχρώσεων και τα συστήνω ανεπιφύλακτα!

4.Sumptuous Infinite Mascara: Η συγκεκριμένη μάσκαρα είναι για μένα μια από τις 5 καλύτερες που έχω δοκιμάσει ever! Δίνει το ιδανικό αποτέλεσμα: Μήκος, όγκο και διαχωρισμό, ενώ κάνει τις βλεφαρίδες να φαίνονται σαν ψεύτικες... Έχει ένα πολύ ιδιαίτερο βουρτσάκι που εξασφαλίζει ότι δεν θα κολλήσουν καθόλου μεταξύ τους και ότι θα ανολιξει το βλέμμα σας και θα γίνει άκρως εντυπωσιακό! Έχω κάνει και αναλυτικό ποστ για την συγκεκριμένη, όπου μπορείτε να δείτε και ιδίοις όμμασι το αποτέλεσμα εδώ!

5. Bronze Goddess Eau Fraiche: Kαι φυσικά, δεν θα μπορούσε να λείπει και ένα άρωμα, αφού τόσα σας είπα για την μοναδικότητα των αρωμάτων της Estee Lauder! Kαι ναι, κορίτσια, υπέκυψα! Προσπάθησα να κρατηθώ, γιατί ο αριθμός των αρωμάτων μου είναι διψήφιος, και είχα υποσχεθεί ότι δεν θα αγοράσω κανένα άλλο, αν πρώτα δεν τελειώσω κάποιο... Αλλά ειλικρινά, δεν γινόταν να αντισταθώ: μόλις είδα ότι έβαλαν -30% ενέδωσα στον πειρασμό και δεν το μετανοιώνω καθόλου! Το πιο καλοκαιρινό άρωμα είναι αναμφισβήτητα το Bronze Goddess... Και πώς να μην είναι εξάλλου, όταν κυριαρχεί η καρύδα, στην πιο αισθησιακή, αλλά και ανάλαφρη εκδοχή της; Και όχι, κανένα άλλο προίόν δεν μυρίζει καρύδα μ' αυτόν τον τόσο... chic τρόπο...Το συλλεκτικό, εποχιακό άρωμα της Estee Lauder, ήρθε για να ευωδιάσει τα καλοκαίρια μας και να μας μεταφέρει σε εξωτικές παραλίες... Όσες δεν το έχετε μυρίσει, δεν ξέρετε τι χάνετε! (Χμ, σκέφτομαι, τώρα με τις εκπτώσεις, να αποκτήσω και το body butter που μοσχοβολάει και το άρωμά του μένει για ώρες στο δέρμα... Είχα πάει στο HC πρόσφατα και το ζαχάρωνα, το δοκίμασα, και έκτοτε το μόνο που σκέφτομαι έιναι να το φοράω σε συνδυασμό με το άρωμα και να μυρίζω θεσπέσια καρύδα όλη μέρα! Έχει και ένα λαδάκι, αλλά λέω να συγκρατηθώ... Για την ώρα...)


+1. Advanced Night Repair: To προϊόν για το οποίο η μαμά μου έβαλε βέτο και απάιτησε να το συμπεριλάβω, είναι το Advanced Night Repair, ένα serum εξειδικευμένης φροντίδας για το βράδυ, το οποίο υπόσχεται ότι μειώνει δραματικά όλα τα σημάδια της γήρανσης. Δρα κατά την διάρκεια της νύχτας, όταν ο ρυθμός ανανέωσης των κυττάρων είναι αυξημένος. Μειώνει τις ρυτίδες και τις λεπτές γραμμές, κάνει το δέρμα πιο απαλό και ενυδατωμένο, πιο λαμπερό και πιο λείο. Η μαμά μου δηλώνει φανατική θαυμάστριά του, το χρησιμοποιεί εδώ και χρόνια (πρόσφατα άλλαξε και η σύνθεσή του και βελτιώθηκε ακόμη περισσότερο) και δεν λείπει ποτέ από την περιποίησή της. Στην ερώτησή μου, τι πιστεύει ότι της προσφέρει, μου απάντησε ότι όταν παραλείπει να το χρησιμοποιήσει, βλέπει το δέρμα της το πρωί, πιο γερασμένο, μουντό και κουρασμένο... Τώρα σκέφεται να αγοράσει και το αντίστοιχο serum ματιών, Advanced Night Repair Eye Serum, το οποίο πρόσφατα κυκλοφόρησε με ανανεωμένη και βελτιωμένη σύνθεση!

Μπορώ να σκεφτώ ένα σωρό ακόμα υπέροχα προϊόντα πό την Estee Lauder, αλλά τα παραπάνω, είναι αυτά που πραγματικά με έχουν εντυπωσιάσει και θα τα συνέστηνα σε όλες σας... Εκμεταλλευτείτε τις  εκπτώσεις που τρέχουν κατά καιρούς (ειδικά το -35%) και αποκτήστε τα χωρίς να ξοδέψετε μια περιουσία!

Eσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά;
Ποιο είναι το αγαπημένο σας προϊόν από την Estee Lauder;

12 σχόλια:

  1. Το concealer θα ήθελα πολύ να το δοκιμάσω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το άρωμα είναι απλά υπέροχο και καλοκαιρινό!! Το έχω λατρέψει κι εγώ!!
    Τη μάσκαρα θέλω πολύ να τη δοκιμάσω γιατί έχω ακούσει τα καλύτερα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Stacey: To άρωμα είναι απλά έρωτας! όσο για την μάσκαρα, είναι υπέροχη- να την δοκιμάσεις οπωσδήποτε! όσο δε περνάει ο καιρός γίνεται όλο και καλύτερη! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Δέσποινα: Σ' ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φοβερο το κραγιον και το concealer σε στυλο!!
    http://cremebeaute.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ωραίες επιλογές! Αγαπώ το concealer double wear (και το αντίστοιχο υγρό foundation) και τη μάσκαρα και τώρα τελευταία και τα envy lipsticks! Top για μένα έχει γίνει επίσης και η Clear difference bb Cream! Είναι από τις καλύτερες που έχω δοκιμάσει, αν όχι η καλύτερη!
    Πολύ ωραία ανάρτηση:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Δέσποινα: Η Clear Difference bb cream είναι απλά υπέροχη και σύντομα θα μιλήσω γι αυτήν σε σχετικό ποστ! Ταιριάζουν απόλυτα τα γούστα μας! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή

© sissi's place, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena