Δευτέρα 11 Αυγούστου 2014

Summer Favorites: The skincare edition!

Hello girls!

Έχω σταματήσει εδώ και πολύ καιρό να κάνω τα αγαπημένα του μήνα, γιατί έβρισκα ότι πολλές φορές τύχαινε να χρησιμοποιώ τα ίδια και τα ίδια αγαπημένα προϊόντα, οπότε δεν είχε νόημα να επαναλαμβάνομαι...Έτσι λοιπόν αποφάσισα να σας ετοιμάσω δύο ποστς με τα αγαπημένα του καλοκαιριού στην πόλη- ό,τι χρησιμοποιούσα φανατικά τους δύο τελευταίους  μήνες τόσο σε περιποίηση, όσο και σε μακιγιάζ- ενώ θα ακολουθήσει ακόμα ένα ποστ με τα αγαπημένα για τις διακοπές!



Ξεκινάω με τα προϊόντα περιποίησης!



Για την απολεπιστική κρέμα καθαρισμού με άγριο τριαντάφυλλο από τον Κορρέ, είχα ακούσει τα καλύτερα και φυσικά δεν θα μπορούσα να μην την αγοράσω! Από τότε που την πήρα, την χρησιμοποιώ ανελλιπώς δύο φορές την εβδομάδα για να κάνω απολέπιση στο πρόσωπο μου, ενώ είναι κατάλληλη και για καθημερινή χρήση. Κάνει το δέρμα μου απίστευτα απαλό, λαμπερό, πεντακάθαρο, ενώ υπόσχεται να βοηθήσει και με τις δυσχρωμίες! Δεν αισθάνομαι τους κόκκους καθόλου άγριους στο δέρμα, ενώ η μυρωδιά της είναι απλά καταπληκτική!

Kαι φυσικά λατρεύω να κάνω μάσκες, ειδικά καθαριστικές, που να αφήνουν το δέρμα μου πεντακάθαρο και απαλλαγμένο από την λιπαρότητα που όλες μας ταλαιπωρεί λίγο-πολύ το καλοκαίρι! Η αγαπημένη μου αυτή την περίοδο, δεν είναι άλλη από την Lierac Masque Purete, την οποία μπορείτε να βρείτε σε πολύ καλή τιμή  στο ηλεκτρονικό κατάστημα DVcare! Πρόκειται για μια καθαριστική μάσκα με άργιλο, η οποία δεν στεγνώνει εντελώς ώστε να τραβάει το δέρμα και να το αφήνει αφυδατωμένο... Αντίθετα, το αφήνει απίστευτα απαλό, λαμπερό, πεντακάθαρο! Επίσης, παρατηρώ ότι καλμάρει τις κοκκινίλες στο ευαίσθητο δέρμα μου και βοηθάει το δέρμα μου να παραμένει χωρίς πολλά σπυράκια.

Tίποτα δεν είναι καλύτερο από μια βαθιά ενυδατική μάσκα, ειδικά αν την βάλετε στο ψυγείο πιο πριν... Η αγαπημένη μου είναι αυτή με Aloe Vera από την Apivita! Είναι μια ένεση δροσιάς και ενυδάτωσης για το δέρμα, ενώ χάρη στις καλμαντικές της ιδιότητες, βοηθάει και σε μικροερεθισμούς από τον ήλιο και όχι μόνο!



Για την απολέπιση του σώματος μου, αποφάσισα να ενδώσω στο πιο υπέροχο body scrub του κόσμου, την κρέμα απολέπισης body energy με πορτοκαλι και ginger από την Apivita... Δίσταζα να την αγοράσω, γιατί είναι κάπως πιο ακριβή από τα απολεπιστικά που χρησιμοποιώ συνήθως, αλλά πραγματικά, αξίζει κάθε ευρώ της! Είναι σε μορφή κρέμας με κόκκους, και μετατρέπει την απολέπιση σε μια άκρως απλαυστική και πολυτελή εμπειρία... Αισθάνομαι ότι δεν γδέρνει καθόλου το δέρμα μου- ίσα ίσα που το ενυδατώνει και το αφήνει μεταξένιο και μωρουδιακό! Η αίσθηση της κρέμας σε συνδυασμό με τους κόκκους, μου άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις και νομίζω ότι δεν θα λείπει ποτέ από το μπάνιο μου! Το δε άρωμά της, είναι τόσο δροσερό και αναζωογονητικό- ό,τι πρέπει για καλοκαίρι!

Για την ενυδάτωση του σώματος, δεν θα μπορούσα να μην αναφέρω το Galatea Nourishing & Indulging Massage Oil της Fresh Line. Πρόκειται για ένα λαδάκι σώματος, που μυρίζει καρύδα, βανίλια και αμύγδαλο και περιέχει 98% φυσικά συστατικά! Περιέχει coconut oil και almond oil, οπότε μπορείτε να φανταστείτε την ενυδάτωση και την απαλότητα που προσφέρει στο δέρμα. Μετά το μπάνιο, το απλώνω σε βρεγμένο δέρμα και πέραν του ότι μοσχομυρίζει ο τόπος,  το δέρμα μου γίνεται μεταξένιο!

Και για τις μέρες που θέλω κάτι που ελαφρύ και δροσερό, δεν μπορώ να ξεκολλήσω από το γαλάκτωμα σώματος από τον Κορρέ με Nούφαρο! Είχα πάει να πάρω το λατρεμένο μου γιασεμί (έρωτας με την πρώτη μυρωδιά), και έπεσε το μάτι μου πάνω σ' αυτό... Tester δεν υπήρχε, αλλά η συσκευασία ήταν τόσο όμορφη και δροσερή, που αποφάσισα να το ρισκάρω. Πιο ωραία, δροσερή και καλοκαιρινή μυρωδιά, δεν έχω ξανασυναντήσει σε body lotion... Νούφαρο δεν έχω μυρίσει ποτέ, αλλά το συγκεκριμένο μυρίζει λουλουδάτα και δροσερά, σαν να μυρίζω λουλούδια δίπλα στην θάλασσα ή σε κάποια λίμνη... Δεν ξέρω αν βγάζει νόημα η περιγραφή μου, αλλά πραγματικά έχω εθιστεί στο άρωμα αυτό, που είναι τόσο ντελικάτο, ελαφρύ και δροσερό! Well done Korres!


Tο απόλυτο προϊόν περιποίησης μαλιών για το καλοκαίρι, είναι το λατρεμένο μου coconut oil. To βρίσκετε στο iHerb πολύ οικονομικά, ενώ χρησιμοποιώντας τον κωδικό TSN539 θα έχετε και έκπτωση εως -$10 από την πρώτη σας παραγγελία... Το χρησιμοποιώ μια φορά την εβδομάδα σαν μάσκα μαλλιών πριν το λούσιμο: το απλώνω σε στεγνά μαλλιά, το αφήνω 2-3 ώρες και μετά λούζομαι κανονικά. Τα μαλλιά μου ποτέ δεν ήταν τόσο λαμπερά, απαλά και μαλακά! Ειδικά τώρα με τον ήλιο και την θάλασσα που ταλαιπωρούνται λίγο παραπάνω, είναι must-have!

Τέλος, δεν θα μπορούσα να μην αναφέρω το λατρεμένω Bio-Oil, το οποίο όπως βλέπετε αγόρασα ξανά, γιατί απλά το έχω λατρέψει! Σας είχα ετοιμάσει και ένα σούπερ αναλυτικό ποστ για τις άπειρες χρήσεις του, οπότε μπορείτε να δείτε γιατί το λατρεύω εδώ! Και πώς να μην λατρέψεις ένα τόσο πολύχρηστικό προϊόν;

Στο επόμενο ποστ θα μιλήσουμε για τα αγαπημένα μου προϊόντα μακιγιάζ για το καλοκαίρι, οπότε stay tuned girls!

Eσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα παραπάνω;
Ποιό είναι το δικό σας αγαπημέν προϊόν περιποίησης για το καλοκαίρι;

4 σχόλια:

© sissi's place, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena