Δευτέρα 18 Αυγούστου 2014

Summer Favorites: The make-up edition!

Hello girls!

Σήμερα μοιραζόμαστε τα αγαπημένα μου προϊόντα μακιγιάζ για το καλοκαίρι, ενώ στο προηγούμενο ποστς μπορείτε να δείτε τα αγαπημένα μου προϊόντα για την περιποίηση προσώπου, σώματος και μαλλιών, αλλά και τα αγαπημένα των διακοπών μου!


Το καλοκαίρι ξεχνάω το foundation και επιλέγω καθημερινά μια bb cream με υψηλό δείκτη προστασίας! Έτσι πετυχαίνω κάλυψη, ομοιομορφία, αλλά και την απόλυτη προστασία από τον ήλιο! Δύο bb creams ξεχώρισαν φέτος για μένα, και η κάθε μια καλύπτει διαφορετικές μου ανάγκες... Τις μέρες που το δέρμα μου δεν συμπεριφέρεται και τόσο καλά, έχει την τάση να βγάζει σπυράκια και γίνεται πιο λιπαρό, χρησιμοποιώ την Clear Difference BB Cream της Estee Lauder. Αφήνει ματ αποτέλεσμα στο δέρμα, προσφέρει πολύ καλή κάλυψη, υψηλή προστασία από τον ήλιο ( SPF 35), ενώ βοηθάει στο να αντιμετωπιστούν και τα μικροπροβλήματα του δέρματος! Τις υπόλοιπες μέρες και όταν θέλω ένα πιο λαμπερό- φυσικό αποτέλεσμα, η Actively Correcting & Beautifying BB Cream της Kiehl's είναι ο αγαπημένος μου σύμμαχος! Πολύ καλή κάλυψη, πολύ υψηλή προστασία (SPF 50),φυσικό, λαμπερό αποτέλεσμα και βιταμίνη C για έξτρα λάμψη σε βάθος χρόνου στην επιδερμίδα!

Η αντιηλιακή πούδρα της Shiseido είναι για μένα ένα must have προϊόν! Την χρησιμοποιώ το καλοκαίρι για ματ αποτέλεσμα και έξτρα προστασία από τον ήλιο, αφού είναι ιδανική για να την έχετε στην τσάντα σας και να την ανανεώνετε, όταν δεν μπορείτε να ανανεώσετε το αντιηλιακό σας! Αλλά και τον χειμώνα την ευχαριστιέμαι πολύ, αν και μου είναι σκούρα: Την χρησιμοποιώ για κοψίματα αφού δεν κοκκινίζει καθόλου, ενώ δίνει ένα πολύ φυσικό αποτέλεσμα!

Το καλοκαίρι λατρεύω την λάμψη... Το Double-Wear Brush-On Glow BB Highlighter της Estee Lauder έχει γίνει η προέκταση του χεριού μου! Φωτίζει υπέροχα την περιοχή κάτω από τα μάτια, χωρίς να μαζεύεται στις λεπτές γραμμές, δείχνει το βλέμμα πιο ξεκούραστο, ενώ το χρησιμοποιώ για να τονίσω και τα κοψίματα... Απλά υπέροχο και πολύ εύχρηστο!


Και επειδή το καλοκαίρι επιβάλλει απλό μακιγιάζ, χωρίς πολλά-πολλά, με έχουν σώσει τα Twist Eyeshadows από τον Κορρέ! Σε πολύ εύχρηστη μορφή στυλό, τα απλώνω σε όλο το κινητό βλέφαρο, ταμπονάρω λίγο με το δάχτυλό μου και έτοιμη! Οι αποχρώσεις που έχω κατευχαριστηθεί είναι το golden bronze και το golden pink! (Περισσότερα για τα Twist Eyeshadows μπορείτε να διαβάσετε στο αναλυτικό ποστ που είχα κάνει πριν δύο μήνες!)

Όσες με παρακολουθείτε ξέρετε ότι είμαι mascara junkie και έτσι δεν θα μπορούσα να μην αναφέρω μια μάσκαρα που με έχει εντυπωσιάσει, και δεν  είναι άλλη από την  Sumptuous Infinite από την Estee Lauder! Με μια στρώση δίνει ένα πολύ καθαρό, πρωινό αποτέλεσμα, αλλά με δύο στρώσεις πραγματικά απογειώνει το βλέμμα, δίνοντας μήκος, όγκο και διαχωρισμό! Μπορείτε να δείτε το αποτέλεσμα που δίνει και στο σχετικό ποστ όπου σας την παρουσίασα! Έρωτας!

Οι καλοκαιρινοί μήνες, είναι όμως και οι μήνες των γάμων και των βαπτίσεων! Σε τέτοιες περιπτώσεις μου αρέσει πολύ να χρησιμοποιώ ψεύτικες βλεφαρίδες και οι αγαπημένες μου είναι οι OH, HONEY από την Eylure... Δίνουν απίστευτη ένταση στο βλέμμα, η συσκευασία περιέχει μια πολύ καλή κόλλα, ενώ μπορείτε να τις χρησιμοποιήσετε ξανά και ξανά! Ψεύτικες βλεφαρίδες από την Eylure θα βρείτε στa Gallerie de Beaute και στα Hondos Center!


Στα χείλη, για μένα το ροζ είχε την τιμητική του! Το Mirror Effect Gloss από την Erre Due στην απόχρωση 20 έχει το πιο τέλειο φούξια χρώμα και κάνει τα χείλη απίστευτα ζουμερά, ενώ όταν ήθελα κάποιο κραγιόν, επέλεγα το PK331 από την Shiseido- το πιο υπέροχο barbie ροζ-μωβ χρώμα!

Kαι τα αγαπημένα μου πινέλα δεν είναι άλλα από δύο άκρως οικονομικά, αλλά απίστευτα βολικά και πολυχρηστικά πινέλα από το iHerb! To σετ ταξιδίου της EcoTools, το χρησιμοποιώ καθημερινά και με έχει σώσει! Αναλυτικά μπορείτε να διαβάσετε για τα συγκεκριμένα πινέλα εδώ, ενώ μην ξεχνάτε ότι αν κάνετε παραγγελία για πρώτη φορά, χρησιμοποιώντας τον κωδικό TSN539, κερδίζετε έκπτωση έως -$10!


Στα νύχια δεν μπορώ να σταματήσω να χρησιμοποιώ τα  τρία πιο υπέροχα χρώματα ever! To "urban jungle" από την Essie είναι μακράν το πιο σικ χρώμα για όλες τις εποχές! Δείχνει το μανικιούρ μου απίστευτα καθαρό και στυλάτο, ενώ δείχνει απίστευτο τόσο σε λευκές επιδερμίδες, όσο και σε μαυρισμένες! Το δε "haute in the heat" από την Essie, είναι το πιο χαρούμενο και φωτεινό φουξιοκόκκινο! Ενώ, το  pastel lemon από τον Κορρέ δεν περίμενα ότι θα μου άρεσε τόσο, αλλά τώρα που έχω μαυρίσει λιγουλάκι, δείχνει απλά απίστευτο! Tέλος, η Protein Base της Essie, διασφαλίζει ότι τα νύχια μου θα παραμείνουν υγιή και λανμπερά παρά τις συχνές εναλλαγές χρωμάτων!


Τέλος, αν και δεν είναι αυστηρά προϊόν μακιγιάζ, δεν θα μπορούσα να μην σας μιλήσω για το άρωμα που μου έχει κλέψει την καρδιά φέτος το καλοκαίρι, και ειλικρινά, από τότε που το αγόρασα, δεν έχω βάλει άλλο άρωμα! Το Bronze Goddess της Estee Lauder, είναι χωρίς αμφιβολία το πιο καλοκαιρινό άρωμα, ιδανικό για πρωί και βράδυ! Βασικό άρωμά του, είναι η καρύδα, αλλά στην πιο αισθησιακή και "ώριμη" εκδοχή της! Δεν υπάρχει περίπτωση να το φορέσω και να μην με ρωτήσουν πoιο άρωμα φοράω! Προλάβετέ το, γιατί είναι limited edition!

Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά;


14 σχόλια:

  1. @barefoot duchess: Χοχοχο! Να ενδώσεις αγαπημένη, να ενδώσεις! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εχω δοκιμασει το Double-Wear Brush-On Glow BB Highlighter της Estee Lauder και το αγαπαω πραγματικα!!
    cremebeaute.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Maria: Mα δεν είναι τέλειο το αποτέλεσμα που δίνει;! Το αγαπώωω! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφα φαίνονται αν και δεν έχω δοκιμάσει κάποιο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η bb και η μάσκαρα μόλις μπήκαν στη wishlist μου!! Το bronze godess είναι έρωτας!! Φιλάκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @stacey: Αχ προσπαθούσα να αντισταθώ αλλά είναι απλά υπέροχο το άρωμα... Η μάσκαρα δίνει εξαιρετικό αποτέλεσμα όπως είδες! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φοβερο το bronze goddess! Το μύρισα πρωτη φορα τον Μάρτιο στο αεροδρόμιο και έπαθα πλακα, δεν το περίμενα να είναι τόσο τέλειο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Polymnia: Άσε, είναι φοβερό! Τόσο θυλικό, καλοκαιρινό και chic! Έρωτας! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Aγαπητή Sissι, ποιά μεηκ απ θα συστηνες για επαγγελματική HD κάλυψη (νυφικο μακιγιαζ και φωτογραφιση) σε μεικτη επιδερμιδα με τάσεις ακμής και ευαίσθητη συνάμα; Ευχαριστώ !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

© sissi's place, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena