Τρίτη 18 Δεκεμβρίου 2012

Apivita masks review: A beauty must!

Γεια σας, γεια σας!

Όσες με ακολουθείτε στο Facebook, πριν λίγο καιρό, είδατε ότι είχα αναρτήσει την παρακάτω φωτογραφία με κάποιες μάσκες προσώπου που είχα αγοράσει από την Apivita.


Όπως βλέπετε, αγόρασα κάμποσες, γιατί ήθελα να τις δοκιμάσω όλες και να αποφασίσω ποιες μου αρέσουν πιο πολύ. Σε αυτό βοηθάει πολύ και το γεγονός, ότι οι μάσκες αυτές έρχονται σε μονοδόσεις, σε συσκευασία των δύο, οπότε προσφέρονται για δοκιμή!

Πάμε λοιπόν να δούμε τις αγαπημένες μου;

Η κορυφαία κατά την άποψή μου, είναι η express gold with papaya. Είναι μια μάσκα peel- off ,πράγμα που βρίσκω άκρως απολαυστικό! Είναι σε σκόνη, την ανακατεύετε με λίγο νεράκι (εγώ βάζω από το ψυγείο) και την απλώνετε. Μετά από δέκα λεπτά σταθεροποιείται, την αφαιρείτε πανέυκολα σε κομμάτια και προσφέρει απολέπιση και λάμψη, γεγονός που θα το διαπιστώσετε και μόνες σας, καθώς το δέρμα σας θα λάμπει και θα ναι φράπα!!! Α! Και με το νεράκι από το ψυγείο, εξασφαλίζετε έξτρα δροσιά!



 Το μόνο αρνητικό με αυτές τις μάσκες είναι ότι κοστίζουν γύρω στα 4 €, οπότε δεν τις λες και οικονομικές.


Eξίσου καταπληκτική, είναι η express beauty with carrot. Ναι, ναι με καρότο. Είναι μια μάσκα θρέψης και αναζωογόνησης. Αφήνει το δέρμα ενυδατωμένο και πραγματικά πολύ φρέσκο, σαν να το έχετε ταϊσει πολύτιμα θρεπτικά συστατικά! Την λάτρεψα και ήδη έχω κάνει στοκ!

 



Η Apivita όμως, αντιλαμβανόμενη ότι αν σε κάποιον αρέσουν αυτές οι μάσκες, δε συμφέρει να τις αγοράζει σε μόνιμη βάση (πολλές φορές περισσεύει αρκετό προϊόν), έβγαλε κάποιες από τις πιο δημοφιλείς της μάσκες, αλλά και 2 scrub σε κανονικές συσκευασίες των 40 ml στην τιμή των 10 €, τιμή πολύ συμφέρουσα!


Πάμε να δούμε τις δύο αγαπημένες μου, που τις είχα πρώτα αγοράσει σε φακελάκι, και μετά μας τις έδωσαν στο event της Apivita και στις νέες συσκευασίες!

Όσες έχετε δοκιμάσει το scrub βερίκοκο, θα με καταλάβετε όταν λέω ότι το άρωμά του είναι εθιστικό! Μυρίζει σαν μαρμαλάδα βερίκοκο, και πραγματικά θα ξετρελαθείτε με τη μυρωδιά του. Έχει πολύ μικρούς και απαλούς κόκκους, και είναι κατάλληλο για ήπια απολέπιση που δε γδέρνει το δέρμα! Μετά τη χρήση του, δεν θα χορταίνετε να χαϊδεύετε το δέρμα σας, που θα ναι απίστευτα απαλό, και καθαρό από μαύρα στίγματα και βρωμιά!

 

Από μάσκες ξεχώρισα το ρόδι , που και αυτό το χα ξαναγοράσει! Πολύ ευχάριστο άρωμα και πολύ καλά αποτελέσματα όσον αφορά τη λάμψη του δέρματος!



Εσείς έχετε δοκιμάσει κάτι από τις μάσκες της Apivita;

Ποιές ξεχωρίζετε;

12 σχόλια:

  1. Εμένα η αγαπημένη μου μέχρι στιγμής είναι του αργίλου,αν και δεν το περίμενα καθόλου! Δυστυχώς κάνω θεραπεία στο πρόσωπο και δεν μπορώ να βάλω scrub...Και το ροδάκινο πραγματικά μύριζε καταπληκτικά... :( :( :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. λατρευω τη μασκα με ροζ αργιλο!πραγματικα καθαριζει τελεια το δερμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραίο post!!! Έχω δοκιμάσει τις περισσότερες όπως και τα peeling που έχει! Αυτό τον καιρό έχω φάει κόλλημα με το καρότο!!!
    Kisses
    http://itsallaboutbeautybydemyfil.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτή με το ρόδι την παίρνω κ εγώ. Παλιά έπαιρνα την αντίστοιχη από τον Κορρέ, αλλά αυτή είναι πολύ καλύτερη. Χαίρομαι πολύ που βγάλανε επιτέλους κανονικές συσκευασίες. Θέλω πολύ να δοκιμάσω και τα scrub τους!
    Φιλιά!

    http://dreamofbeauty22.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. η αλήθεια είναι ότι μάσκες της apivita δεν έχω δοκιμάσει ακόμη! πρέπει να είναι πολύ καλές! είμαι ήδη μέλος σου! θα χαρώ πολύ αν θελήσεις να γίνεις κι εσύ μέλος στο δικό μου blog! www.beautywitholga.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. GENIKA EXEI POLU WRAIA PRAGMATA I APIVITA! OI MASKES TOUS OMWS EINAI KATI POU DEN ME IKANOPOIISE GIATI ERETHIZE TO PROSWPO MOU.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. κοριτσια σας ευχαριστω πολυ για τα σχόλια σας... Δυστυχώς αυτη τη στιγμη δεν μπορω να γινω μελος σε νεα blogs διοτι μου βγαζει σφαλμα το GFC, αλλα τα εχω σημειωσει ολα τα blogs σας και μολις λυθει το ζητημα, θα σας ακολουθησω!
    @gen emma: κριμα που σου ερεθισαν το προσωπο... Εγω πινω νερό στο όνομά τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έχεις tag θα χαρούμε πολυ να δούμε και τις δικιές σου απαντησεις!!!
    φιλακια!!!!:)
    http://sylviefashionlove.blogspot.gr/2012/12/tag.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Den exo dokimasei kapia alla auti me ti papaya mou fanike poli..deleastiki!
    hahahah
    poli omorfo to blog sou pada,
    kala xristougenna!
    xxx Marianna
    sharingthepointofview.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Einai palio to post alla 9elw na rwthsw,oi maskes pou den einai sto swlhnario,einai mono gia mia xrhsh?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @athina: Είναι όντως πολύ παλιό το ποστ- πρέπει να ξανακάνω ένα παρόμοιο... Οι μάσκες σε φακελάκι είναι υποτίθεται μονοδόσεις και έρχονται σε σετ των δύο. Προσωπικά βρίσκω ότι με οικονομία, μπορείς να βγάλεις και δύο φορές- οριακά βέβαια! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εχω γενικά δέρμα πολύ ευαίσθητο κ τις δυο μάσκες με αγγούρι για ενυδάτωση κ με το πορτοκαλί την δεύτερη μου προκάλεσαν φοβερό ερεθισμό .....αλλά τουάχιστον με το αγγουριου ενυδάτωση ευχάριστα το δέρμα παρ'όλο τον ερεθισμό με μικρά σπιθουρακια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

© sissi's place, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena