Τετάρτη 12 Δεκεμβρίου 2012

Review: Seventeen The Stylist mascara ή πώς να αποκτήσετε βλεφαρίδες βεντάλια!


Καλημέρα όμορφες!

Όσες με ακολουθείτε και με διαβάζετε, θα γνωρίζετε σίγουρα ότι το αγαπημένο μου προϊόν μακιγιάζ EVER είναι ένα: μάσκαρα και ξερό ψωμί!

Πάντα λοιπόν ψάχνω καινούριες συνθέσεις που θα με ενθουσιάσουν και θα μου δώσουν το πολυπόθητο αποτέλεσμα: μακριές, διαχωρισμένες βλεφαρίδες, με όγκο, χωρίς να κολλάνε για να φαίνονται πυκνές! Ζητάω πολλά;;;

Όπως καταλαβαίνετε, ακόμα δεν έχω βρει το τέλειο, αυτό που θα με κάνει να πετάξω τα (πάρα) πολλά ανοιγμένα και μισοτελειωμένα μου μάσκαρα στα σκουπίδια... Το ένα μου ξινίζει, το άλλο μου βρωμάει!

Η αναζήτηση όμως έχει πλάκα, και βοηθάει στην ανακάλυψη προϊόντων που πραγματικά με κάνουν να ενθουσιάζομαι και να "κολλάω" μαζί τους!


Παράδειγμα η μάσκαρα της Seventeen, Τhe Stylist! Aπό τη Seventeen, είχα δοκιμάσει μόνο την X-Traordinaire mascara, review για την οποία μπορείτε να δείτε εδώ. Την λάτρεψα ( πέρα από το στόμιό της, για το οποίο πρέπει να κάνουν κάτι).

Έτσι λοιπόν, όταν η Seventeen είχε την καλοσύνη να μου τη στείλει, και την πρωτοδοκίμασα το νέο μου απόκτημα, έμεινα ΚΑΤΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΗ!


Γιατί:

- Είναι οικονομική (γύρω στα 11 €, αν δεν κάνω λάθος)
- Δεν κολλάει καθόλου τιω βλεφαρίδες, ούτε τις κοκκαλώνει.
- Δίνει εφέ βεντάλιας, δηλαδή τις κάνει να φαίνονται πιο πολλές, αν και οι δικες μου βλεφαριδες είναι μικρές και λίγες.
- Την έχω στο Νο 3 Plum Brown, που είναι ένα καφέ που μελιτζανίζει όμως. Αν έχετε πράσινα ή μπλε μάτια, συστήνω το συγκεκριμένο χρώμα ΑΝΕΠΙΦΥΛΑΚΤΑ! Τα τονίζει υπέροχα, διότι κάνει αντίθεση! Αλλά και σε καφέ μάτια που την έχω δει, τα αναδεικνύει ωραία, γιατί δεν είναι μόνο καφέ!
- Την φοράω τόσο πρωί για πιο φυσικό αποτέλεσμα, αλλά και βράδυ για μια αλλαγή από το μαύρο που αγριεύει λίγο το βλέμα...

Και επειδή μια εικόνα είναι χίλιες λέξεις, και για να μη νομίζετε ότι σας λέω αρλούμπες, voila οι αποδείξεις!(Δυστυχώς, στις φωτογραφίες δε φαίνεται το χρώμα στις βλεφαρίδες)

Το πριν

Και το μετά!!



Πώς σας φαίνεται το αποτέλεσμα;
 
Εσείς χρησιμοποιείτε μάσκαρα με χρώμα ή μόνο μαύρο;

17 σχόλια:

  1. Exarxis exeis foveres vlefarides!! Vlepw oti dinei polu kalo ogko xwris na tis kollaei, auto einai polu kalo!! Tin vazw k auti stin mascara wishlist mou lol!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλέ δεν εχω εξαρχής καλές βλεφαρίδες! Και οι δύο φωτογραφίες είναι το "μετά"!χιχιχι! Αυτό που κάνει κυρίως είναι να τις διαχωρίζει και να τις δείχνει πιο πολλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έβαλα και μια φωτογραφία του πριν, για να βλέπετε τη σύγκριση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ καλή φαίνεται!!!! Προσωπικά έχω κολλήσει με τις μπλε προς μπλε ηλεκτρικ μασκαρα!!! Εσένα πρέπει να σου ταιριάζει πολύ το συγκεκριμένο χρώμα! Με γεια! http://rainingpearls.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. fenete poli kali! den kollaei katholou tis vlefarides!
    bravo gia to post!

    new follower ^^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σας υχαριστω πολυ για τα σχόλια σας κορίτσιααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Με τέτοιο μάτι που έχεις και καθόλου μάσκαρα να μην βάλεις το αποτέλεσμα τέλειο θα είναι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. χαχαχαχα!ιωαννα μου σ ευχαριστω παρα πολυ, αλλα οπως βλεπεις η διαφορα ειναι τεραστίαααααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. mmm poly endiaferon!k omws thelw na thn dokimasw!
    :)
    http://talkingaboutf.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ουάου!!!!
    οχι οτι χρειάζεσαι μάσκαρα με τέτοιες ματάρες, αλλα.. ουάου!
    Καλύτερη και απο διαφήμιση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δείχνει πολύ ωραίο το αποτέλεσμα που δίνει στις βλεφαρίδες το πρωί :)
    Φιλιά!

    http://dreamofbeauty22.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι;;;;Εχει τετοιο χρωμα η μασκαρα αυτη;;;Καλα,θα τη παρω!Εχω πρασινα ματια και επαιρνα απο Dior ενα τετοιο χρωμα αλλα τη κατεργησε,απο τοτε παιρνω μαυρο η`καφε χρωμα,απο Clinique,αλλα αυτο που παρουσιασες φαινεται Τελειο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. κοριτσακια σας ευχαριστω πολυυυυ!

    @Despoina: Kαι σκέψου και ποσα λεφτα θα εξοικονομησεις! Θα σου ταιριαζει παρα πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Wow!!! Όντως κάνει πολύ καλή δουλειά, θα την έχω σίγουρα υπ'όψιν! Έχω και εγώ το ίδιο ακριβώς κόλλημα με τις mascara...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. kai egw thn exw!

    to mono p dn m aresei einai oti meta ap kapoies wres, afhnei kapoioys kokkous k peftoun st matia..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @theodora B: Αχ εμενα ευτυχως αυτο δεν μου το κανει!!!Παλι καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. thn sugkekrimenh thn exo k ego alla se mauro k eimai polu ikanopoihmenh! eidika to mauro ths einai polu polu entono k dinei to efe p proteimo! exo mia allh se kafe pou th latreuo <3 polu oraio to post s k xrhsimo mprabo :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

© sissi's place, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena