Τρίτη 11 Δεκεμβρίου 2012

Χριστούγεννα στα Body Shop και μια νέα αγάπη στα κόκκινα!

Καλημέρα όμορφες!

Πρίν λίγο καιρό μας είχαν καλέσει στα Body Shop στο χριστουγεννιάτικο event τους, για να γνωρίσουμε τα νέα προΪόντα τους!

Είδαμε τα διάσημα body butters σε 3 χριστουγεννιάτικες εκδοχές: cranberry joy, vanilla bliss και ginger sparkle! Όλες οι σειρές περιλαμβάνουν αφρόλουτρο, scrub, body lotion, body butter, κρέμες χεριών, άλατα μπάνιου, σαπουνάκια, lip balms και αρωματικά χώρου!


Μου άρεσε πολύ το γεγονός ότι βγάλανε τόσα πολλά προϊόντα σε κάθε σειρά, ενώ υπάρχουν και πολλά σετάκια για δωράκι σε συμφέρουσες τιμές!


Όλες ανυπομονούσαμε να τα μυρίσουμε και κυρίως τον "μπισκοτούλη", αφού ονειρευόμασταν μπισκότα και μπαχαρικά, να μας συνεπαίρνουν...

 

Δυστυχώς, δεν ήταν έτσι ακριβώς... Ο κ. Μπισκοτένιος μυρίζει περισσότερο λεμόνι στην αρχή, και παίρνεις μια απογοήτευση... ΟΜΩΣ σε λίγη ώρα φέυγει η όξινη μυρωδιά και μένει μόνο το άρωμα των ζεστών μπαχαρικών, το οποίο διαρκεί κάμποση ώρα στο δέρμα!

Το cranberry μου άρεσε πολύ και το θεώρησα την πιο πετυχημένη ίσως μυρωδιά, πράγμα που σαφώς αρνούνται οι λάτρεις της βανίλιας!

 

Υπάρχουν πάντα δύο στρατόπεδα: οι λάτρεις και οι πολέμιοι της βανίλιας. Όσες αγαπάνε βανίλια, ξετρελάθηκαν με το άρωμά του vanilla bliss και ενθουσιάστηκαν που το είδαν στην goodie bag! Εγώ που δεν ανήκω σε αυτήν την κατηγορία, το έδωσα στην μαμά μου που ξετρελάθηκε και αυτή!

 

Αυτό όμως που με εντυπωσίασε περισσότερο στη χριστουγεννιάτικη συλλογή των tbs, είναι η σειρά μακιγιάζ.

Νομίζω ότι εμφανώς έριξαν φέτος εκέι το βάρος και κατά τη γνώμη μου, έκαναν πολύ καλή δουλειά...
Λάνσαραν δύο τετραπλές παλέτες (μια με χάλκινες-καφέ αποχρώσεις και μια με γκρι-καφέ), shimmer για το σώμα και τα μαλλιά, και το καλύτερο, υπέροχα κραγιόν!

 

Θα σας μιλήσω για αυτό που εγώ ξεχώρισα από τη χριστουγεννιάτικη συλλογή, που δεν είναι άλλο από τη νέα σειρά κραγιόν!

Η συσκευασία τους είναι πολύ προσεγμένη και σικ, απλή αλλά καλαίσθητη. Το χρώμα που ξεχώρισα, είναι το Νο 12, ένα καταπληκτικό κόκκινο. Όλα τα κραγιόν της σειράς είναι shimmery (όχι όμως και υπερβολικά), πολύ ενυδατικά και αφήνουν μια καταπληκτική γυαλάδα στα χείλη, αλλά και πλούσιο χρώμα. Όταν είδα πόσο ενυδατικο είναι, φοβήθηκα ότι θα μείνει στα χείλη μου μόνο για ελάχιστο, αλλά όοοοοχι! Ούτε εδώ με απογοήτευσε και έχει και πολύ καλή διάρκεια (μην φανταστείτε ότι το φοράς το πρωί και το βράδυ είναι ανέπαφο, αλλά η διάρκειά του είναι άκρως ικανοποιητική!).



Έχει γίνει από τα αγαπημένα μου κραγιόν και μάλλον θα ναι και αυτό με το οποίο θα υποδεχτώ τον νέο χρόνο, μιας και το θεωρώ πολύ ταιριαστό για ρεβεγιόν!


Εσάς ποιο είναι το αγαπημένο σας κόκκινο κραγιόν;

9 σχόλια:

  1. Ψαχνω να το βρω,ολο nudes εχω,μακαρι να εριξαν τις τιμες τους γιατι ηταν ακριβα τα Sets,ειδικα εγω που θελω να παρω σε Ολους απο κατι...Ισως να ξανατσεκαρω.
    Αν και γενικοτερα τα Body Shop μετα την εξαγορα τους απο τo κολοσσο L`Oreal,`εχασαν`στα ματια πολλων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τί ωραίες "λιχουδιές" είναι αυτές; Γενικά δεν είμαι φαν των the body shop αλλά τα χριστουγεννιάτικα σετάκια τους φέτος οφείλω να παραδεχτώ ότι είναι το κάτι άλλο! :) Εγώ πήρα φέτος την απόχρωση marilyn από τη χριστουγεννιάτικη συλλογή μακιγιάζ του dior. Είναι το καλύτερο κόκκινο που έχω δει. Και το κραγιόν απίστευτο. Εφαρμόζει τέλεια και δεν φεύγει με τίποτα. Έχει πολύ ωραίο κρεμώδες-ματ χρώμα και σύνθεση που ενυδατώνει τα χείλη. Το μόνο που δεν μου αρέσει και τόσο είναι η συσκευασία του. Μου θυμίζει λίγο αυτό το χερούλι που έχουν οι κουρτίνες για να τις ανοιγοκλείνουμε... :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολυ ωραιο ποστ! Μου αρεσαν πολυ τα νεα προιοντα οπως και οι συσκευασιες τους!
    Τελικα ο μπισκοτουλης μπορει να μην ηταν οπως αρχικα τον φανταζομουν κι εγω αλλα μου αρεσε πολυ! Παντως μετα απο οοολες τις δοκιμες ειμαι κοριτσι της βανιλιας ;-)

    http://beautyincrisis.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @despoina: έχουν βγάλει και οικονομικά σετάκια, οπότε ρίξε μια ματιά γιατί όλο και κάτι θα βρείς!

    @ioanna:χαχαχαχαχαχα!μα το χερούλι που έχουν οι κουρτίνες;;;; θα πάω να το δοκιμάσω οπωσδήποτε! Thanx for the suggestion!!

    @beautyincrisis: Σαν τη μαμα μου και εσυυυυ!χιχιχι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πω πω φαίνονται τόσο τελεία όλα! Και μένα ο μπισκοτούλης μου μπήκε στο μάτι.. αλλά κρίμα που δεν είναι άρωμα μπισκότου, που το λατρεύω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εγώ ώς γνωστόν ανήκω στο στρατόπεδο της βανίλιας!! Ωστόσο, οφείλω να ομολογήσω πως η μυρωδιά από το cranberry joy είναι αξιολάτρευτη... Τα σετάκια δώρων είναι φανταστικά και οι παλέτες σκιών μου άρεσαν πάρα πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το ruby woo της mac είναι από τα καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Vanilla bliss forever!!! <3
    Φιλιά!

    http://dreamofbeauty22.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σήμερα το έλαβα σαν δωράκι.. Φαίνεται απλά υπέροχο το κραγιόν αυτό!! :)

    http://notebookofclaire.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

© sissi's place, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena